Verkeerde topic, offehquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef wonderer het volgende:
Geproduceerd door Endemol trouwens /trivia
Nee hoor. Heroes wordt door Endemol USA geproduceerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eden heeft toch de gaven van Persuasion, remember? (of Dominate, of een vorm van telepathie, hoe je het ook wil noemen). Hij wilde zijn krachten gebruiken maar zij gebruikte hara gaven zodat ie het "niet wilde/kon".quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij werkten zijn krachten niet op haar ofzo?
Dat idee had ik tenminste.
Ja het blijft hangen in zwakkere vorm.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
de kracht blijft een beetje hangen. Hij tekende toch ook de toekomst toen hij allang bij Isaac weg was?
Echt waar? Endemol is toch meer van de realitytv? Als ze nu echt scripted series gaan maken zijn ze iig goed begonnen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef wonderer het volgende:
Geproduceerd door Endemol trouwens /trivia
Is tofquote:
Duhhhquote:Op woensdag 22 november 2006 01:16 schreef Vitalogy het volgende:
Damn
Peter absobeert krachten van anderen
I feel so stupid![]()
Volgens mij ben jij hier één van de weinige Amerikanenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:46 schreef Miguel het volgende:
Iemand gisteren Masi Oka bij Conan gezien?Hij was best grappig int echt
Zo raar is het niet, als je ziet wat ze nog meer met der stem kan in de laatste novelquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef wonderer het volgende:
Vond het wel raar hoe makkelijk Sylar zich liet overhalen door EdenIk heb ook het gevoel dat het nu pas begint, en dat pappa Bennett heel wat van plan is wat misschien niet zo leuk is.
We weten in ieder geval dat het Hiro niet is.
Ik denk dat Edens gave haar overredingskracht is, dat zag je in de vorige aflevering erg goed bij de schilder toen hij geen drugs wilde nemen en hem iets in zijn oor fluisterde. Ze heeft drie persoonlijkheden, dat is wel apart en ik vertrouw haar voor geen meter! Lijkt me sterk dat de vader van Claire achter de actie jegens Sylar zit en vermoed dat het een eemansactie is van Eden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef wonderer het volgende:
Vond het wel raar hoe makkelijk Sylar zich liet overhalen door EdenIk heb ook het gevoel dat het nu pas begint, en dat pappa Bennett heel wat van plan is wat misschien niet zo leuk is.
We weten in ieder geval dat het Hiro niet is.
Nopequote:
Toronto ligt in Canadaquote:Op woensdag 22 november 2006 01:37 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij ben jij hier één van de weinige Amerikanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |