Mag ik als T-bag een keer langskomen om hem megahard in zijn reet te pakken?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:12 schreef BartK. het volgende:
Wij hebben zo'n jochie op school lopen die precies de zelfde uitstraling als tweener heeft, en net als hem kijkt enzo, een beetje van dat onzekere
Als je T-Bag uit dat gemeentehuis ziet komen, weet je toch dat het wel om de kaart moest gaan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat van Kellerman is wel wat opvallend ja. Maar misschien hebben ze wat origami vogeltjes in de gevangenis gevonden ofzo.
T-Bag fouilleren leek gewoon niet nodig. Ze hadden totaal niet verwacht dat iemand bij het kadaster ze voor zou zijn.
Ja was niet helemaal zuiver meerquote:Op zondag 26 november 2006 01:02 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Ik heb de aflevering net gezien had het opgenomen.
Was een zeer vette aflevering en spannend![]()
Wel mooi dat ze die T-Bag eindelijk keer terug pakten hij was bangmaar er zou nog wel wat gebeuren want T-Bag is niet te vertrouwen.
En die vent in die winkel haha toen lincoln er stond schrok hij wel![]()
edit: ok done, spoiler is foetsiequote:Op zondag 26 november 2006 14:23 schreef ghost18etage het volgende:
sorry
quote:Op maandag 27 november 2006 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]nee, dat zou niet mooi bij het filmpje passen.
maar deze heeft wel van zichzelf al een hartje erin zitten
Wel veel te voorspelbaar dat hij de kaart zou hebben.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:25 schreef ser het volgende:
T-bag is idd niet te vertrouwen dus dat was niet zo slim, maar wel leuker voor de serie. Hoe hij daar in de kofferbak lag, wel humor.....
Eerst Belgie, toen Nederland en Afrika en straks de wereld!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:17 schreef BartK. het volgende:
Iets zegt me dat K3 popieopie is in België
Ja morgen weer jaquote:Op woensdag 29 november 2006 21:19 schreef BartK. het volgende:
Nog 24 uur en 11 minuiten voor het begint
quote:
en wat is de taak van Tweener, waar gaat hij naar toe?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ze gingen kijken waar die silo precies zou moet liggen. Ze gingen kijken welke bomen er al waren paar jaar geleden enzo...zo zijn ze bij het goede huis gekomen. Alleen er woont een vrouw in, dus nu gaan ze een plan verzinnen...zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |