Weten sommige nu na zo'n 6 weken en tig keer hier gemeld in de topics dat PB NIET herhaald wordt!!???quote:Op donderdag 23 november 2006 20:13 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Ik moet helaas tot zaterdag wachten![]()
Het kan toch ook zijn dat ze het opneemt, en pas zaterdag kan kijkenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Weten sommige nu na zo'n 6 weken en tig keer hier gemeld in de topics dat PB NIET herhaald wordt!!???
Ik dacht ik waarschuw je maar even....![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:41 schreef Pelgrim het volgende:
Ik vind die Kellerman maar een relaxe gast
Dat zal, bij althans, nooit gebeuren. Ik vond dit wel tot nu toe de minst spannende aflevering die ik gezien heb, en dat zegt genoeg over de serie aangezien ik ALLE afleveringen van de hele reeks spannend vond, mag er wel eens een 'mindere' tussen zitten, zeg ik zo.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien vinden ze het niks meer aan!
quote:Midazolam, (marketed under brand names Versed®, Hypnovel® and Dormicum®, pronounced mɪˈdæzəlæm) is a drug which is a benzodiazepine derivative. It has powerful anxiolytic, amnestic, hypnotic, anticonvulsant, skeletal muscle relaxant and sedative properties. It is considered a fast-acting benzodiazepine, with a short elimination half-life.
Ja, ik miste Haywire ook al een tijdje.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:03 schreef Attitude het volgende:
Weet iemand waar Haywire gebleven is. Al een paar afleveringen zie ik Tweener, Franklin, Sucre, Scofield, Burrows, T-Bag voorbij komen maar Haywire niet. ( voor degenen die niet weten wie Haywire is, dat is die gek die ontsnapt is op een fiets)
Wat me ook opviel... Scofield noemt die KK ranch Karl Koen... ranch. Maar T-Bag noemt het een Ku Klux ranch. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Franklin en Sucre erheen gaan.
Ze is zo'n superschatje hequote:
Dat is een grapje van T-bag duhquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:03 schreef Attitude het volgende:
Weet iemand waar Haywire gebleven is. Al een paar afleveringen zie ik Tweener, Franklin, Sucre, Scofield, Burrows, T-Bag voorbij komen maar Haywire niet. ( voor degenen die niet weten wie Haywire is, dat is die gek die ontsnapt is op een fiets)
Wat me ook opviel... Scofield noemt die KK ranch Karl Koen... ranch. Maar T-Bag noemt het een Ku Klux ranch. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Franklin en Sucre erheen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |