Serieusquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
omg, mn eerste semi-naamtopic.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Sorry, maar soms moet iemand gewoon even de Dyanne Beekman zijn. Het is voor je eigen bestwil.
Nee, ook eentje van Alexis, dat ze een stukje liep, en dat ze opkeek en je die blauwe ogen zag.quote:
Nee die was niet van mij..quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ook eentje van Alexis, dat ze een stukje liep, en dat ze opkeek en je die blauwe ogen zag.
Oh. Nou, dan niet.quote:
Wie fixt het nummer even?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:21 schreef BVO het volgende:
Toffe TT.
Ik heb een heel topic gemistquote:
PeRi heeft er 8 van gemaakt, het was eerst 6quote:
Je bent wel erg streng hoor PeRi, een klein beetje offtopic is toch niet zo ergquote:Op woensdag 15 november 2006 09:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kun je misschien vanaf nu gewoon meeposten over de meiden van "'That's Hot"en niet meer over offtopic dingen mierenneuken? Dank je.
Ik vind het bullshit. Wtf boeit het nou wat er op Paris dr shirt staat? En het is niet de eerste keer in dat topic, plus ze heeft er vaker een handje van te ver en te vaak offtopic te gaan.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent wel erg streng hoor PeRi, een klein beetje offtopic is toch niet zo erg.
Welnee.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, dit kan in het feedbacktopic.
Je avatar doet het niet bij mijquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme mod.
Alleen bij jou dan hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 13:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je avatar doet het niet bij mij.
Ja lach maar, met je guitige gezichtje en je kittige woorden.quote:
Dat hoor ik wel vakerquote:Op woensdag 15 november 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja lach maar, met je guitige gezichtje en je kittige woorden.
Hij kan tinypic niet vinden. Vaagquote:
Doet de link in je sig het wel?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij kan tinypic niet vinden. Vaag.
Nee, daarom weet ik wat het probleem isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |