Serieusquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
omg, mn eerste semi-naamtopic.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Sorry, maar soms moet iemand gewoon even de Dyanne Beekman zijn. Het is voor je eigen bestwil.
Nee, ook eentje van Alexis, dat ze een stukje liep, en dat ze opkeek en je die blauwe ogen zag.quote:
Nee die was niet van mij..quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ook eentje van Alexis, dat ze een stukje liep, en dat ze opkeek en je die blauwe ogen zag.
Oh. Nou, dan niet.quote:
Wie fixt het nummer even?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:21 schreef BVO het volgende:
Toffe TT.
Ik heb een heel topic gemistquote:
PeRi heeft er 8 van gemaakt, het was eerst 6quote:
Je bent wel erg streng hoor PeRi, een klein beetje offtopic is toch niet zo ergquote:Op woensdag 15 november 2006 09:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kun je misschien vanaf nu gewoon meeposten over de meiden van "'That's Hot"en niet meer over offtopic dingen mierenneuken? Dank je.
Ik vind het bullshit. Wtf boeit het nou wat er op Paris dr shirt staat? En het is niet de eerste keer in dat topic, plus ze heeft er vaker een handje van te ver en te vaak offtopic te gaan.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent wel erg streng hoor PeRi, een klein beetje offtopic is toch niet zo erg.
Welnee.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, dit kan in het feedbacktopic.
Je avatar doet het niet bij mijquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme mod.
Alleen bij jou dan hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 13:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je avatar doet het niet bij mij.
Ja lach maar, met je guitige gezichtje en je kittige woorden.quote:
Dat hoor ik wel vakerquote:Op woensdag 15 november 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja lach maar, met je guitige gezichtje en je kittige woorden.
Hij kan tinypic niet vinden. Vaagquote:
Doet de link in je sig het wel?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij kan tinypic niet vinden. Vaag.
Nee, daarom weet ik wat het probleem isquote:
Echt niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je moet je wenkbrauwen wat epileren schat, in het midden.
He, hij doet het weerquote:Op woensdag 15 november 2006 13:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, daarom weet ik wat het probleem is.
I knowquote:Op woensdag 15 november 2006 13:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zie wat verdwaalde haartje op de wallpaper versie.
Hoe was de date?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:55 schreef SpecialGuest het volgende:
Goedemiddag.
Nou, vertel er eens wat meer over, hoe zie hij eruit bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:12 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Tof en zulks.![]()
* SpecialGuest is verliefd![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, vertel er eens wat meer over, hoe zie hij eruit bijvoorbeeld?
Als je de foto niet post kan ik hem ook niet bekijken hequote:
-10 voorspelbaar.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je de foto niet post kan ik hem ook niet bekijken he.
Laat mij nou ook eens bijdehand zijnquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je de foto niet post kan ik hem ook niet bekijken he.
De knakker heeft geeneens PMquote:
Goede lokpogingquote:Op woensdag 15 november 2006 14:30 schreef PeRi het volgende:
aars
quote:
Weet ik toch Sven.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:21 schreef Svensational het volgende:
Grapje SG. Maar doe nou eens even niet zo flauw en vertel is wat er allemaal gebeurd is en of zij jou ook leuk vind enzo!
Hoi SG mijn emailadres staat in mn profiel. Voor de foto's.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:32 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Weet ik toch Sven.![]()
Nou ja, er is nog niet zo heel veel gebeurd, een volle bioscoopzaal is daar ook niet echt de ideale plek voor. Ze moest vanmorgen vroeg op dus we konden niet lang in de stad blijven, we hebben nog wel even wat gedronken. Of ze mij leuk vindt weet ik niet, soms krijg ik het idee van wel. Maar ze is echt superverlegen, net als ik IRL(dat had je vast wel gemerkt
). Maar we zien wel.
![]()
Laat die jongen nou tochquote:Op woensdag 15 november 2006 14:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoi SG mijn emailadres staat in mn profiel. Voor de foto's.
Hoi PeRi, ik heb je al op MSN. Voor de foto's.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoi SG mijn emailadres staat in mn profiel. Voor de foto's.
Bwoh! Jij was de eerste die zich in mn PM meldde om het te laten doorsturen!quote:
Mwoah, viel wel mee tochquote:Op woensdag 15 november 2006 14:32 schreef SpecialGuest het volgende:
Maar ze is echt superverlegen, net als ik IRL(dat had je vast wel gemerkt
). Maar we zien wel.
![]()
Dat is vertrouwelijkquote:Op woensdag 15 november 2006 14:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bwoh! Jij was de eerste die zich in mn PM meldde om het te laten doorsturen!.
Public Message tochquote:
Nee, ik ga toch niet iets tegen iemand zeggen met het risico vol in het gezicht gekacheld te wordenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, viel wel mee toch? Die F3 was pas verlegen, heeft geen woord gezegd, het sukkeltje
.
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, ik ga toch niet iets tegen iemand zeggen met het risico vol in het gezicht gekacheld te worden.
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:22 schreef Svensational het volgende:
Oh, en SG, wie was je eigenlijk allemaal voor WM? En ik snap nog steeds niet waarom je gestopt bent te posten met WM.
Elke dag zo'n beetjequote:Op woensdag 15 november 2006 14:40 schreef SpecialGuest het volgende:
Trouwens F3, ik zie net in je profiel dat je AI studeert in Groningen. Kom je wel eens op Zernike (IWI/RC)?
Whehe, daar zit ik ook wel eens te FOK!ken in IWI 11. Een keer een minimeet doen?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Elke dag zo'n beetje. En dan meestal bij IWI
.
Hoi. Wil je iets zeggen tegen me Sven?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
. Zeg dat maar eens tegen PeRi
.
Ik heb een aantal klonen gehad waar ik me hartelijk voor schaam.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:41 schreef Svensational het volgende:
Trouwens SG, ik merk net dat je over bepaalde berichten heen leest!
[..]
Morgen ben ik in IWIquote:Op woensdag 15 november 2006 14:45 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Whehe, daar zit ik ook wel eens te FOK!ken in IWI 11. Een keer een minimeet doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |