abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43556369
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:46 schreef honderd het volgende:

[..]

Hij pakt het fucking laf aan, tuurlijk zou ik kunnen winnen, maar dan zou ik zijn vriendin echt gaan gebruiken dat doe ik toch ook niet? Ik heb tenminste fatsoen.
Whahaha

Wat een geweldig topic trouwens.
pi_43556376
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:01 schreef BttD het volgende:
TS is inmiddels onderweg naar de 'koorkneus' om hem een lesje te leren en zijn vriendin te neuken
dan komt hij nog van een koude kermis thuis straks ...

ten eerste, hij lijkt me niet echt iemand die kan leren, gezien zijn taalachterstand, sociale achterstand, plus uberhaupt een algehele achterstand in denkvermogen, getuige zijn posts.

ten tweede, denk je nou echt dat zo'n kneus ook maar één kut van dichtbij heeft gezien?
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:05:30 #103
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_43556389
Ach in feite heeft hij helemaal niets te winnen... En heeft dat vriendje van dr eens na te denken waar
zn meissie nou eigenlijk mee bezig is... Hij is haar op een bepaald vlak iig al kwijt...

T is alleen helemaal niet netjes en getuigd niet van enige empathie als je daar niet even op wil wachten
naar mijn mening...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_43556426
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:05 schreef B-FliP het volgende:
Ach in feite heeft hij helemaal niets te winnen... En heeft dat vriendje van dr eens na te denken waar
zn meissie nou eigenlijk mee bezig is... Hij is haar op een bepaald vlak iig al kwijt...

T is alleen helemaal niet netjes en getuigd niet van enige empathie als je daar niet even op wil wachten
naar mijn mening...
Serieuze reacties in een KLB topic

Serieuze reacties in een KLB topic, waarvan de TS een josti is
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:10:51 #105
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_43556600
Is de TS nog niet ontmaskerd?
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:11:12 #106
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_43556614
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:06 schreef immortalsean het volgende:

[..]

Serieuze reacties in een KLB topic, waarvan de TS een josti is
heheh, niet eens opgemerkt dat dit t KLB was... heb deze topic geopend van de Frontpage... Ach ja, wha-ever..
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_43556715
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:56 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zegt iemand die het zo slecht kan hebben dat hij maar gaat slaan en rammen omdat hij het niet kan winnen.
Lijkt me logisch, wat hij doet is achterbaks en sneu. Is hetzelfde als toen kinderen in de klas gingen liegen tegen hun leraar om zo iemand er bij te naaien.
pi_43556836
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:05 schreef immortalsean het volgende:

[..]

dan komt hij nog van een koude kermis thuis straks ...

ten eerste, hij lijkt me niet echt iemand die kan leren, gezien zijn taalachterstand, sociale achterstand, plus uberhaupt een algehele achterstand in denkvermogen, getuige zijn posts.

ten tweede, denk je nou echt dat zo'n kneus ook maar één kut van dichtbij heeft gezien?
En dat komt van iemand die immortalsean heet, whehehe is dat je buttynaam voor je buttygames? Het blijft ook grappig dat ik dezelfde opleiding doe als jij en mij dan als dom probeert te bestempelen. En praat niet over sociale achterstaden vriendje, ik kan het weten. Op het VWO is 90% sociaal achtergesteld, ook al ontkennen ze het zelf omdat zein een droom leven dat ze echt sociaal zijn, alleen een echt sociaal persoon kan dit zien.
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:18:11 #109
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_43556928
quote:

[..]

Hij pakt het fucking laf aan, tuurlijk zou ik kunnen winnen, maar dan zou ik zijn vriendin echt gaan gebruiken dat doe ik toch ook niet? Ik heb tenminste fatsoen.
volgensmij zie je stiekem gewoon in dat je gepwned bent door een koorkneus
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 14 november 2006 @ 21:20:05 #110
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43557017
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:17 schreef Mirel het volgende:
Dat was niet serieus hoor, ik wou dit topic doodmaken.
Volgende keer rem ik niet voor overstekende eenden...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:20:19 #111
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43557028
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:16 schreef honderd het volgende:

[..]

En dat komt van iemand die immortalsean heet, whehehe is dat je buttynaam voor je buttygames? Het blijft ook grappig dat ik dezelfde opleiding doe als jij en mij dan als dom probeert te bestempelen. En praat niet over sociale achterstaden vriendje, ik kan het weten. Op het VWO is 90% sociaal achtergesteld, ook al ontkennen ze het zelf omdat zein een droom leven dat ze echt sociaal zijn, alleen een echt sociaal persoon kan dit zien.

Op een bepaalde manier heb je wel een punt. De VMBO'ers krijgen alle pussy
Internetjosti!
pi_43557100
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef BttD het volgende:

[..]

Op een bepaalde manier heb je wel een punt. De VMBO'ers krijgen alle pussy
Gast je klinkt serieus een beetje gefrustreerd, geef jij altijd jouw eigen problemen af op andere of factoren die jij zelf niet kan beïnvloeden?

Zoals:

Ik zit op VWO en kan geen meisje vinden, als ik nu op het VMBO had gezeten was het anders geweest, het mag gewoon niet zo zijn voor mensen op het VWO,
pi_43557106
haha ja vmbo ruleert
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:22:45 #114
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43557121
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:22 schreef honderd het volgende:

[..]

Gast je klinkt serieus een beetje gefrustreerd, geef jij altijd jouw eigen problemen af op andere of factoren die jij zelf niet kan beïnvloeden?

Zoals:

Ik zit op VWO en kan geen meisje vinden, als ik nu op het VMBO had gezeten was het anders geweest, het mag gewoon niet zo zijn voor mensen op het VWO,
Ik zit niet op het VWO, knuppel
Internetjosti!
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:29:37 #115
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_43557439
-lama-
pi_43557516
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:20 schreef BttD het volgende:

[..]

StudentenCORPSkneus, kneus
idd zo ja of wel stakkers, tis maar wat voor naam je t beestje geeft
pi_43557690
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:31 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

idd zo ja of wel stakkers, tis maar wat voor naam je t beestje geeft
Nee, stákkers zijn de mensen die door zo'n corpspik gepwned worden!
pi_43557732
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij bedoelt TS een corps, of had iemand dat al gezegd?
zou het dan toch echt een corps zijn?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_43557822
je had beter skileraraar kunnen worden
pi_43557935
Je zegt wel dat hij zijn vriendin niet kan behouden...

Maar tot nu toe... heeft hij haar nog steeds.....

Je hebt gewoon dik verloren knul....
In de ban van de mods.
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:47:23 #121
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_43558321
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef honderd het volgende:

[..]

Ja, ik mag hopen van wel die hebben al een relatie van 3 jaar. Maar ik had echt zin om te gaan skieën/boarden. Ik ga nog wel wintersporten dit jaar maar dat wordt pas in februari en maart.
Je gaat nog DIT jaar in februari en maart op wintersport???
Veel plezier met je teletijdmachine

Je bent gewoon een verpest ventje.......er zijn ook mensen die helemaal niet op vakantie kunnen
Laat staan 2 of 3 keer per jaar
Huillie
Shuffle up and deal!!!
pi_43558638
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef honderd het volgende:
Nou voor jullie dyslecten dan samengevat:

Ik ging veel met meisje om> haar ouders hebben een huis in skigebied> zij vroeg mij mee om samen daar te gaan chillen voor een week> vriend van dat meisje wordt boos> praat tegen haar ouders dat ik niet te vertrouwen ben> haar ouders vertrouwen mij niet meer>feest gaat niet door> koorkneus gaat een klap op zijn mik krijgen.
Oftewel, je bent gewoon een fok!king loser en wil dat hier even melden.
Dapper van je, mensen gaan je hier verdiend afbranden.

*daar direct maar mee start..* Overigens, wie wil een triest figuur als jou nu mee op vakantie
hopeloze newbie
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_43558677
Topic opgeschoond, zou zonde zijn als we de ontwikkelingen moeten missen door gebagger.
Enzo.

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:55:07 #124
26844 ThaGerbil
1 + 1 = 3 ;-)
pi_43558689
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef honderd het volgende:

[..]

Wat is het probleem? Met haar ga ik nog steeds goed om, alleen skieën gaat niet meer door. En zij wil mij wel, alleen ik ben op dit moment niet van relaties.
... met vrouwen.
pi_43559307
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef Nosh het volgende:
Topic opgeschoond, zou zonde zijn als we de ontwikkelingen moeten missen door gebagger.
Enzo.

M'n post, wat doe je?!
pi_43559435
quote:

[..]

en geen zelfreflectie

Ik ben tegen stemrecht voor mensen onder een bepaald IQ....
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:09:18 #127
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_43559466
Ik vind het wel tof dat de TS zich zo tegendraads verweert. En zijn avatar lijkt ietwat op Mickey van Snatch dus dat is ook wel een pluspunt.

Maar toch, je komt niet echt snugger over zo.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_43559564
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

en geen zelfreflectie

Ik ben tegen stemrecht voor mensen onder een bepaald IQ....
Laat me raden... honderd en lager?
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:11:56 #129
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_43559580
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef honderd het volgende:
Nou voor jullie dyslecten dan samengevat:

Ik ging veel met meisje om> haar ouders hebben een huis in skigebied> zij vroeg mij mee om samen daar te gaan chillen voor een week> vriend van dat meisje wordt boos> praat tegen haar ouders dat ik niet te vertrouwen ben> haar ouders vertrouwen mij niet meer>feest gaat niet door> koorkneus gaat een klap op zijn mik krijgen.
ok...dus als ik je verhaal goed begrijp....

Jij manipuleert haar en haar ouders door "de aardige goede vriend" uit te hangen, in de verwachting dat jij daarom gebruik kunt maken van hun vakantie huis met haar?? "en als het ff uitkomt ook van haar"

Haar vriend die in een koor zit,(is mij niet duidelijk of je een kerkkoor of studenten koor bedoeld maar dat ter zijde) dat een slecht plan vind omdat en ik quote "dat ik alleen maar vrouwen gebruik om seks en geen respect voor ze blabla wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd"
Tja ik kan hem dat niet kwalijk nemen, en haar ouders ook niet.

(jijzelf bevestigt hier ff dat zijn karakterschets van jou klopt)

En daarom ga jij hem met fysiek geweld, op internet bedreigen.........
wauw.......

yes you are special, a special kind of Morron
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_43559782
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:11 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Laat me raden... honderd en lager?
Ik had nog geen getal in mijn hoofd maar die gedachte kwam wel ineens op...
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
pi_43560778
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:11 schreef Stuiter_en_Co het volgende:

[..]

ok...dus als ik je verhaal goed begrijp....

Jij manipuleert haar en haar ouders door "de aardige goede vriend" uit te hangen, in de verwachting dat jij daarom gebruik kunt maken van hun vakantie huis met haar?? "en als het ff uitkomt ook van haar"

Haar vriend die in een koor zit,(is mij niet duidelijk of je een kerkkoor of studenten koor bedoeld maar dat ter zijde) dat een slecht plan vind omdat en ik quote "dat ik alleen maar vrouwen gebruik om seks en geen respect voor ze blabla wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd"
Tja ik kan hem dat niet kwalijk nemen, en haar ouders ook niet.

(jijzelf bevestigt hier ff dat zijn karakterschets van jou klopt)

En daarom ga jij hem met fysiek geweld, op internet bedreigen.........
wauw.......

yes you are special, a special kind of Morron
Kijk, dat ik nog weleens vreemdging en loog tegen vrouwen was vroeger, dat is dus al enkele jaren geleden, dat ben ik nu serieus wel afgeleerd. Daarnaast ging ik eerst met dat meisje om, daarna kwam ik pas achter dat haar ouders een skihuis hadden, leuk voordeel. Maar die vriend is gewoon een kinderachtige kneus omdat die mij probeert te naaien. Als het echt zon vent was, had die mij wel persoonlijk aangesproken.
pi_43561012
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef honderd het volgende:
Ik had een goed deal gemaakt met een vriendin omdat haar ouders een huis hebben midden in een skigebied, en een chill ski-gebied. Ik ging dus laatste tijd even veel met haar om, en ik had de ouders en haar in de pocket, mooi ik zag al een relaxe ski-trip. Nu heeft die chick ook een vriend, en dat is een jaloerse kneus, maar het ligt nogal wazig met vrienden van familie, goede families en familiebanden blabla.
Het maakt mij niks uit, maar die vriend van haar is dus bang dat ik zijn vriendin neuk op vakantie, en heeft die over mij lopen praten tegen haar ouders, dat ik alleen maar vrouwen gebruik om seks en geen respect voor ze blabla wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd, en nu vertrouwen haar ouders mij niet om met haar mee te gaan. Echt een fucking kneus en als ik hem tegenkom sla ik hem voor zijn mik, vieze koorkneus. Nu moet ik dus weer al me charmes erin gooien bij haar ouders om weer die sleutels te bemachtigen, of andere mensen zoeken met huizen in skigebieden.
Ga je het vaker doen dan .
pi_43561319
quote:
dat ik alleen maar vrouwen gebruik om seks en geen respect voor ze blabla wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd
Ik support gevallen topclubs!
pi_43563037
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:38 schreef honderd het volgende:

[..]

Kijk, dat ik nog weleens vreemdging en loog tegen vrouwen was vroeger, dat is dus al enkele jaren geleden, dat ben ik nu serieus wel afgeleerd. Daarnaast ging ik eerst met dat meisje om, daarna kwam ik pas achter dat haar ouders een skihuis hadden, leuk voordeel. Maar die vriend is gewoon een kinderachtige kneus omdat die mij probeert te naaien. Als het echt zon vent was, had die mij wel persoonlijk aangesproken.
Dus onze grote vriend de corpsbal heeft ook nog gelijk!
Fantastisch, dit topic!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_43564522
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_43564767
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:06 schreef immortalsean het volgende:

[..]

Probeer het eens zou ik zeggen.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  woensdag 15 november 2006 @ 01:35:56 #137
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_43566311
TS is een pauper.

Wees een vent zoals je je voor wilt doen en regel zelf een villa in een skioord voor jou en die chick.
FCT
pi_43566580
TS is een pauper die vriendinnetjes afpakt, hoe zielig
^_
pi_43567567
pwnd wie unne n00b
  woensdag 15 november 2006 @ 04:27:58 #140
159652 PPAUL
.de pispot.
pi_43567618
ga naar haar moeder toe, en probeer het met haar.. moet je natuurlijk wel even checken of haar vader niet in een KOOR zit..
Hesitation means masturbation…
  woensdag 15 november 2006 @ 07:19:11 #141
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_43567936
quote:
Op woensdag 15 november 2006 04:11 schreef TwyLight het volgende:
pwnd wie unne n00b
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_43567967
Where the fuck are you talking about man?

Gebruik eens wat leestekens ongeschoolde dwaas
JOHNNY HEITINGA
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 15 november 2006 @ 07:27:39 #143
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43567971
Topic leeft nog steeds??
Hehehehe
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 15 november 2006 @ 10:00:05 #144
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43569949
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:11 schreef honderd het volgende:

Wat maakt mij dat nou uit, natuurlijk was er wel wat gebeurd op vakantie.
Wat zeik je dan?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_43572522
quote:
Op woensdag 15 november 2006 01:56 schreef MadMarco het volgende:
TS is een pauper die vriendinnetjes afpakt, hoe zielig
Jij wil dus zeggen dat als jij een chick leuk vindt jij jezelf laat afschrikken omdat ze een vriend heeft? Wat is dat voor een onzin. Het gaat er trouwens niet eens om haar, mijn relatie met haar is niks veranderd alleen haar ouders lopen te bitchen.
  woensdag 15 november 2006 @ 12:19:04 #146
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43573316
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:45 schreef honderd het volgende:
Jij wil dus zeggen dat als jij een chick leuk vindt jij jezelf laat afschrikken omdat ze een vriend heeft? Wat is dat voor een onzin. Het gaat er trouwens niet eens om haar, mijn relatie met haar is niks veranderd alleen haar ouders lopen te bitchen.
En kennelijk terecht, dus wat zeur je nou?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_43573420
quote:
Het gaat er trouwens niet eens om haar, mijn relatie met haar is niks veranderd alleen haar ouders lopen te bitchen.
Oh je relatie met haar is niet veranderd, en net beweerde je ook dat dat ski-huisje er eigenlijk niet toe doet.

Wat is dan het probleem nog
pi_43573538
Eigenlijk bestaat dat meisje alleen in je hoofd he?
Stiekem.
I am the Alpha and the Omega
pi_43573548
quote:

[..]

Dus:
-Je vind een meisje erg leuk en laat je niet afschrikken door het feit dat ze een vriend heeft
-Je hebt een geschiedenis van vreemdgaan en polygamie
-Je wil alleen met het meisje op vakantie naar die skihut
-Haar vriend kan dit (logischerwijs) niet hebben
-De vriend gaat naar haar ouders om over jouw asociale verleden te vertellen (eerlijk)
-De ouders willen niet dat je hun dochter sufneukt in hún huisje, terwijl ze een vriend heeft mét toekomst door een of andere hoer van een vriend
-Je kent het woord 'corps' niet.

Wat een mongool ben je
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_43574065
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef honderd het volgende:

[..]

Vind ik beetje wazig? Hoe kun je corps nu uitspreken als koor? Maargoed het zal wel.
Studentencorps

Een studentencorps of kortweg corps (uitgesproken als koor, meervoud corpora, bijvoeglijk naamwoord corporeel of corporaal) is een studentenvereniging veelal verbonden aan een universiteit en/of een academie of hogeschool. In Nederland is het corps over het algemeen de oudste (traditionele) studentenvereniging in een stad, gegrondvest op een liberale traditie. De traditionele corpora bevinden zich in Groningen, Utrecht, Leiden, Amsterdam, Delft, Wageningen en Rotterdam. Ook andere steden zoals Breda, Den Helder, Eindhoven, Enschede en Zwolle hebben verenigingen die zich corps noemen of dit graag willen zijn, maar deze worden niet als zodanig erkend door de koepelorganisatie, de Algemene Senaten Vergadering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')