Whahahaquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:46 schreef honderd het volgende:
[..]
Hij pakt het fucking laf aan, tuurlijk zou ik kunnen winnen, maar dan zou ik zijn vriendin echt gaan gebruiken dat doe ik toch ook niet? Ik heb tenminste fatsoen.
dan komt hij nog van een koude kermis thuis straks ...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:01 schreef BttD het volgende:
TS is inmiddels onderweg naar de 'koorkneus' om hem een lesje te lerenen zijn vriendin te neuken
Serieuze reacties in een KLB topicquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:05 schreef B-FliP het volgende:
Ach in feite heeft hij helemaal niets te winnen... En heeft dat vriendje van dr eens na te denken waar
zn meissie nou eigenlijk mee bezig is... Hij is haar op een bepaald vlak iig al kwijt...
T is alleen helemaal niet netjes en getuigd niet van enige empathie als je daar niet even op wil wachten
naar mijn mening...
heheh, niet eens opgemerkt dat dit t KLB was... heb deze topic geopend van de Frontpage... Ach ja, wha-ever..quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:06 schreef immortalsean het volgende:
[..]
Serieuze reacties in een KLB topic
Serieuze reacties in een KLB topic, waarvan de TS een josti is![]()
![]()
Lijkt me logisch, wat hij doet is achterbaks en sneu. Is hetzelfde als toen kinderen in de klas gingen liegen tegen hun leraar om zo iemand er bij te naaien.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zegt iemand die het zo slecht kan hebben dat hij maar gaat slaan en rammen omdat hij het niet kan winnen.
En dat komt van iemand die immortalsean heet, whehehe is dat je buttynaam voor je buttygames? Het blijft ook grappig dat ik dezelfde opleiding doe als jij en mij dan als dom probeert te bestempelen. En praat niet over sociale achterstaden vriendje, ik kan het weten. Op het VWO is 90% sociaal achtergesteld, ook al ontkennen ze het zelf omdat zein een droom leven dat ze echt sociaal zijn, alleen een echt sociaal persoon kan dit zien.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:05 schreef immortalsean het volgende:
[..]
dan komt hij nog van een koude kermis thuis straks ...
ten eerste, hij lijkt me niet echt iemand die kan leren, gezien zijn taalachterstand, sociale achterstand, plus uberhaupt een algehele achterstand in denkvermogen, getuige zijn posts.
ten tweede, denk je nou echt dat zo'n kneus ook maar één kut van dichtbij heeft gezien?
volgensmij zie je stiekem gewoon in dat je gepwned bent door een koorkneusquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:46 schreef honderd het volgende:
[..]
Hij pakt het fucking laf aan, tuurlijk zou ik kunnen winnen, maar dan zou ik zijn vriendin echt gaan gebruiken dat doe ik toch ook niet? Ik heb tenminste fatsoen.
Volgende keer rem ik niet voor overstekende eenden...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:17 schreef Mirel het volgende:
Dat was niet serieus hoor, ik wou dit topic doodmaken.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:16 schreef honderd het volgende:
[..]
En dat komt van iemand die immortalsean heet, whehehe is dat je buttynaam voor je buttygames? Het blijft ook grappig dat ik dezelfde opleiding doe als jij en mij dan als dom probeert te bestempelen. En praat niet over sociale achterstaden vriendje, ik kan het weten. Op het VWO is 90% sociaal achtergesteld, ook al ontkennen ze het zelf omdat zein een droom leven dat ze echt sociaal zijn, alleen een echt sociaal persoon kan dit zien.
Gast je klinkt serieus een beetje gefrustreerd, geef jij altijd jouw eigen problemen af op andere of factoren die jij zelf niet kan beïnvloeden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef BttD het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier heb je wel een punt. De VMBO'ers krijgen alle pussy![]()
Ik zit niet op het VWO, knuppelquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:22 schreef honderd het volgende:
[..]
Gast je klinkt serieus een beetje gefrustreerd, geef jij altijd jouw eigen problemen af op andere of factoren die jij zelf niet kan beïnvloeden?
Zoals:
Ik zit op VWO en kan geen meisje vinden, als ik nu op het VMBO had gezeten was het anders geweest, het mag gewoon niet zo zijn voor mensen op het VWO,
Nee, stákkers zijn de mensen die door zo'n corpspik gepwned worden!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:31 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
idd zo ja of wel stakkers, tis maar wat voor naam je t beestje geeft
zou het dan toch echt een corps zijn?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij bedoelt TS een corps, of had iemand dat al gezegd?
Je gaat nog DIT jaar in februari en maart op wintersport???quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef honderd het volgende:
[..]
Ja, ik mag hopen van wel die hebben al een relatie van 3 jaar. Maar ik had echt zin om te gaan skieën/boarden. Ik ga nog wel wintersporten dit jaar maar dat wordt pas in februari en maart.
Oftewel, je bent gewoon een fok!king loser en wil dat hier even melden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef honderd het volgende:
Nou voor jullie dyslecten dan samengevat:
Ik ging veel met meisje om> haar ouders hebben een huis in skigebied> zij vroeg mij mee om samen daar te gaan chillen voor een week> vriend van dat meisje wordt boos> praat tegen haar ouders dat ik niet te vertrouwen ben> haar ouders vertrouwen mij niet meer>feest gaat niet door> koorkneus gaat een klap op zijn mik krijgen.
... met vrouwen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef honderd het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Met haar ga ik nog steeds goed om, alleen skieën gaat niet meer door. En zij wil mij wel, alleen ik ben op dit moment niet van relaties.
M'n post, wat doe je?!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef Nosh het volgende:
Topic opgeschoond, zou zonde zijn als we de ontwikkelingen moeten missen door gebagger.
Enzo.![]()
![]()
en geen zelfreflectiequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:46 schreef honderd het volgende:
[..]
Laat me raden... honderd en lager?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
en geen zelfreflectie![]()
Ik ben tegen stemrecht voor mensen onder een bepaald IQ....
ok...dus als ik je verhaal goed begrijp....quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef honderd het volgende:
Nou voor jullie dyslecten dan samengevat:
Ik ging veel met meisje om> haar ouders hebben een huis in skigebied> zij vroeg mij mee om samen daar te gaan chillen voor een week> vriend van dat meisje wordt boos> praat tegen haar ouders dat ik niet te vertrouwen ben> haar ouders vertrouwen mij niet meer>feest gaat niet door> koorkneus gaat een klap op zijn mik krijgen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Laat me raden... honderd en lager?
Kijk, dat ik nog weleens vreemdging en loog tegen vrouwen was vroeger, dat is dus al enkele jaren geleden, dat ben ik nu serieus wel afgeleerd. Daarnaast ging ik eerst met dat meisje om, daarna kwam ik pas achter dat haar ouders een skihuis hadden, leuk voordeel. Maar die vriend is gewoon een kinderachtige kneus omdat die mij probeert te naaien. Als het echt zon vent was, had die mij wel persoonlijk aangesproken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:11 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
ok...dus als ik je verhaal goed begrijp....
Jij manipuleert haar en haar ouders door "de aardige goede vriend" uit te hangen, in de verwachting dat jij daarom gebruik kunt maken van hun vakantie huis met haar?? "en als het ff uitkomt ook van haar"
Haar vriend die in een koor zit,(is mij niet duidelijk of je een kerkkoor of studenten koor bedoeld maar dat ter zijde) dat een slecht plan vind omdat en ik quote "dat ik alleen maar vrouwen gebruik om seks en geen respect voor ze blabla wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd"
Tja ik kan hem dat niet kwalijk nemen, en haar ouders ook niet.
(jijzelf bevestigt hier ff dat zijn karakterschets van jou klopt)
En daarom ga jij hem met fysiek geweld, op internet bedreigen.........
wauw.......
yes you are special, a special kind of Morron
Ga je het vaker doen danquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef honderd het volgende:
Ik had een goed deal gemaakt met een vriendin omdat haar ouders een huis hebben midden in een skigebied, en een chill ski-gebied. Ik ging dus laatste tijd even veel met haar om, en ik had de ouders en haar in de pocket, mooi ik zag al een relaxe ski-trip. Nu heeft die chick ook een vriend, en dat is een jaloerse kneus, maar het ligt nogal wazig met vrienden van familie, goede families en familiebanden blabla.
Het maakt mij niks uit, maar die vriend van haar is dus bang dat ik zijn vriendin neuk op vakantie, en heeft die over mij lopen praten tegen haar ouders, dat ik alleen maar vrouwen gebruik om seks en geen respect voor ze blabla wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd, en nu vertrouwen haar ouders mij niet om met haar mee te gaan. Echt een fucking kneus en als ik hem tegenkom sla ik hem voor zijn mik, vieze koorkneus. Nu moet ik dus weer al me charmes erin gooien bij haar ouders om weer die sleutels te bemachtigen, of andere mensen zoeken met huizen in skigebieden.
quote:dat ik alleen maar vrouwen gebruik om seks en geen respect voor ze blabla wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd
Dus onze grote vriend de corpsbal heeft ook nog gelijk!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:38 schreef honderd het volgende:
[..]
Kijk, dat ik nog weleens vreemdging en loog tegen vrouwen was vroeger, dat is dus al enkele jaren geleden, dat ben ik nu serieus wel afgeleerd. Daarnaast ging ik eerst met dat meisje om, daarna kwam ik pas achter dat haar ouders een skihuis hadden, leuk voordeel. Maar die vriend is gewoon een kinderachtige kneus omdat die mij probeert te naaien. Als het echt zon vent was, had die mij wel persoonlijk aangesproken.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:06 schreef immortalsean het volgende:
[..]
Serieuze reacties in een KLB topic
Wat zeik je dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:11 schreef honderd het volgende:
Wat maakt mij dat nou uit, natuurlijk was er wel wat gebeurd op vakantie.
Jij wil dus zeggen dat als jij een chick leuk vindt jij jezelf laat afschrikken omdat ze een vriend heeft? Wat is dat voor een onzin. Het gaat er trouwens niet eens om haar, mijn relatie met haar is niks veranderd alleen haar ouders lopen te bitchen.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:56 schreef MadMarco het volgende:
TS is een pauper die vriendinnetjes afpakt, hoe zielig
En kennelijk terecht, dus wat zeur je nou?quote:Op woensdag 15 november 2006 11:45 schreef honderd het volgende:
Jij wil dus zeggen dat als jij een chick leuk vindt jij jezelf laat afschrikken omdat ze een vriend heeft? Wat is dat voor een onzin. Het gaat er trouwens niet eens om haar, mijn relatie met haar is niks veranderd alleen haar ouders lopen te bitchen.
Oh je relatie met haar is niet veranderd, en net beweerde je ook dat dat ski-huisje er eigenlijk niet toe doet.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:45 schreef honderd het volgende:
Het gaat er trouwens niet eens om haar, mijn relatie met haar is niks veranderd alleen haar ouders lopen te bitchen.
Dus:quote:Op woensdag 15 november 2006 11:45 schreef honderd het volgende:
[..]
Jij wil dus zeggen dat als jij een chick leuk vindt jij jezelf laat afschrikken omdat ze een vriend heeft? Wat is dat voor een onzin. Het gaat er trouwens niet eens om haar, mijn relatie met haar is niks veranderd alleen haar ouders lopen te bitchen.
Studentencorpsquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef honderd het volgende:
[..]
Vind ik beetje wazig? Hoe kun je corps nu uitspreken als koor? Maargoed het zal wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |