die vraag?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:32 schreef Jayhawk het volgende:
viel tegen trouwens
kga met je meequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:34 schreef tummeke het volgende:
mwah dublin is best gezellig hoor
maar zou er niet echt willen wonen nee..
de bar zelf ben ik niet eens ingeweest, alleen bij... de commercie alleen al.. bah..
anyway, ben er even weg van.. suc6 allemaal
dat heb je hier in Groningen met dronken stadjers op de zaterdagquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:35 schreef macondo het volgende:Yeah! Leuke stad trouwens, hoewel je de dronken engelsen in Temple Bar maar moet mijden..
Over wie gaat de biografie "Deze neger buigt voor niemand"?
Uiteraard, en ik heb hem nog gelezen ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:35 schreef Homdeck het volgende:
winston bogarde
ik nog niet, maar ga het zeker nog doen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef macondo het volgende:
Uiteraard, en ik heb hem nog gelezen ook
Homdeck +1
vreemd dat je wel weet dat het over boerebach gaat maar dat je verder de plank volledig mis slaat...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef Jayhawk het volgende:
Michel Boerebach oud fc twente speler hij mocht in een keer niet meer meedoen in het eerste onder hans maier
gaan we weerquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
vreemd dat je wel weet dat het over boerebach gaat maar dat je verder de plank volledig mis slaat...
volgens mij heb je gelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef macondo het volgende:
Zijn kind is overleden, van Boerebach
kun je iets specifieker zijn? het is niet helmaal compleetquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef macondo het volgende:
Zijn kind is overleden, van Boerebach
ik geef je het punt welquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef macondo het volgende:
En ik meen dat het een verkeersongeluk was, en het was heel wrang maar weet niet meer waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |