quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:07 schreef ijsmeis het volgende:
Actieve user hoor: http://forum.fok.nl/user/history/161396!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:07 schreef ijsmeis het volgende:
Die komt waarschijnlijk niet aan werk of studie toe.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:07 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij is het een kloonquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef remlof het volgende:
Feliciteren waarmee? Dat ze een week geregistreerd is en al 3x heeft gepost op Fok!?
Weer een slachtoffer van FOK!. We helpen de toemomst van de jeugd om zeep!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk niet aan werk of studie toe.![]()
Best een felicitatie waard. Zou ze 300 berichten posten in 3 dagen, dan is het tijd om de eerste hulp in te roepen. Nu ze slechts 3 keer gepost heeft is ze misschien nog te reddenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef remlof het volgende:
Feliciteren waarmee? Dat ze een week geregistreerd is en al 3x heeft gepost op Fok!?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Best een felicitatie waard. Zou ze 300 berichten posten in 3 dagen, dan is het tijd om de eerste hulp in te roepen. Nu ze slechts 3 keer gepost heeft is ze misschien nog te redden
Binnen 10 jaar is Nederland een derde wereld land, wat ik je brom!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Weer een slachtoffer van FOK!. We helpen de toemomst van de jeugd om zeep!
Ben jij ook al hopeloos verloren in het slachthuis dat fok! heet?quote:
Of ik ben een kloon van Je-ko.nl?? En jij bent actief???quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
En TS is net zo actief: http://forum.fok.nl/user/history/161692
Hij heeft zelfs een naamtopic!!
Owquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:18 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Of ik ben een kloon van Je-ko.nl?? En jij bent actief???
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
OwJa, ik kom hier niet zo vaak, dus ik weet dat niet eh. En nee, ik ben totaal niet actief.
Oh. Ik dacht dat mijn vader tevens mijn broer was.quote:
Neen, ik ben je vader en je nicht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat mijn vader tevens mijn broer was.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:21 schreef cerror het volgende:
Ze is waarschijnlijk gewoon een kloon van de TS die al een kloon is.
Interresante combinatiequote:Op dinsdag 14 november 2006 17:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, ik ben je vader en je nicht.
En moeder is een wicht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, ik ben je vader en je nicht.
Waaromquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:26 schreef boem-dikkie het volgende:
je bent idd een nicht ijsmeis
Ik ben niet verslaafdquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben jij ook al hopeloos verloren in het slachthuis dat fok! heet?
Het heet niet voor niets fok!. Je wordt hier gefokt totdat je reip bent om geslacht te worden als kerstmaal.
Als je ooit bij jezelf afvraagd wat je hier alweer doet, dan weet je van. Ik ben niet meer te redden.
quote:
Nou dan heb je-toch-wat-gezegtquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wie?
En wie is TS?
Waarom ben ik hier?![]()
Ooooooh oke, nouja, heb dan ook niet zo'n grote bek dat 'k nie actief benquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
OwJa, ik kom hier niet zo vaak, dus ik weet dat niet eh. En nee, ik ben totaal niet actief.
Sorryquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:47 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ooooooh oke, nouja, heb dan ook niet zo'n grote bek dat 'k nie actief ben![]()
![]()
ijsmeis, jij bent ook een kloon danquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kloon. Alle vrouwelijke newbies zijn klonen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |