Nou ik zal em inkoppen dan maar, STERKTE DER MEE!!!!!quote:Op maandag 27 november 2006 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn vriendj is nu 3 dagen gestopt![]()
.
Hij wil graag wat succes toegewenst krijgen![]()
Jij en hij succes er mee, hij zal de komende maand wel wat chago overkomen...quote:Op maandag 27 november 2006 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn vriendj is nu 3 dagen gestopt![]()
.
Hij wil graag wat succes toegewenst krijgen![]()
Reuk/smaak vermogen ja, Maar nu weet ik niet of dat komt van het niet roken of het meer zin hebben in eten. (als je honger hebt smaakt meer lekkerder)quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:17 schreef crossover het volgende:
Merken jullie nog iets in conditie, reukvermogen of iets dergelijks?
Nee. Het enige verschil met 3 weken terug is dat ik niet meer rook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:17 schreef crossover het volgende:
Misschien is dat sporten wel iets om te gaan doen tegen de irritaties/makkelijker prikkelbaar zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:00 schreef DarkElf het volgende:
bijna 5 maanden gestopt
ik ruik iig beter, kan ook beter proeven, heb meer lucht om trappen te lopen enzo (ben gaan sporten en voel me een stuk beter)...
zin om te roken heb ik nog wel, niet iedere dag maar momenten: na het eten, bij een glas wijn dat soort dingen...
Oh ja en ik drink meer wijn sinds ik gestopt ben
quote:Op maandag 27 november 2006 23:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou ik zal em inkoppen dan maar, STERKTE DER MEE!!!!!
Ik heb het ook nog volgehouden, maar bedenk wel dat ik dat hier niet meld als ik weer zou beginnen. Zolang ik thuis blijf komt alles goed, maar donderdag moet ik weer naar school... Ik had al geluk dat ik vandaag geen sigarettenautomaat ben tegengekomen, want ik ging naar een concert.
Dankjwel !quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:48 schreef kless het volgende:
[..]
Jij en hij succes er mee, hij zal de komende maand wel wat chago overkomen...
trut!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
Dankje !
Hij houdt het nog aardig goed vol.
Ik heb hem maar 3 pakjs chocolade sigaretten gegeven![]()
Het enige wat ik nu merk is dat rokers stinken. Mén, dat ik 16 jaar zo een lucht om me heen heb gehad.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:17 schreef crossover het volgende:
Hoezo?quote:
quote:Three weeks, one day, 9 hours, 26 minutes and 3 seconds. 335 cigarettes not smoked, saving ¤ 46,61. Life saved: 1 day, 3 hours, 55 minutes.
Dan heb ik soms het idee van : "KUT!!! Nòg een dag langer zonder peuk...."quote:"Three weeks, one day, 9 hours, 26 minutes and 3 seconds. 335 cigarettes not smoked, saving ¤ 46,61. Life saved: 1 day, 3 hours, 55 minutes."
dat is toch flauw, chocoladequote:
Stopdatum?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:54 schreef Muaddib10191 het volgende:
alweer 9 maanden gestopt
Ik mag nogsteeds graag shaggy rollen...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in ruim 3 weken weer eens een peuk opgestoken. Niet gerookt, alleen opgestoken, omdat een vriend van me nogal moeilijk deed met de lucifers. En toen maar weer gewoon terug gegeven (nou ja, eigenlijk werd hij zelfs bijna hardhandig afgepakt, terwijl ik toch echt niet van plan was te roken).
Ik realiseer me nu pas waarom ik zo chagrijnig soms ben de laatste paar dagen, ik ben gestopt met roken. Sta er niet eens meer bij stil, eitje dit man. Heb ook totaal geen behoefte meer in een sigaret. Alleen blijkbaar dus wel af en toe chagrijnig.quote:Three weeks, four days, 10 hours, 44 minutes and 21 seconds. 254 cigarettes not smoked, saving ¤ 48,35. Life saved: 21 hours, 10 minutes.
quote:Three weeks, four days, 4 hours, 51 minutes and 47 seconds. 378 cigarettes not smoked, saving ¤ 52,45. Life saved: 1 day, 7 hours, 30 minutes.
Simpelweg niet meer gebruiken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:19 schreef cheqy het volgende:
Ik heb mijn rookverslaving aardig overwonnen denk ik maar........ hoe kom ik van mijn nicotinetabletten verslaving af?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |