of monique (dat denk ik tenminste)quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
Toch denk ik dat Jeroen "gewoon" Tijn heeft genomineerd (just a guess)
Het is moeiljk inderdaad.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan beide wel begrijpen eigenlijk. Er is niemand die hier echt fout zit.
ik zou hem nu persoonlijk een klap voor zijn kop hebben verkochtquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:09 schreef BB6kijker het volgende:
Jeroen tegen Sabrina: Je bent kortzichtig
inderdaad, hij heeft sabrina de kans gegeven om de joker te kopen, terwijl marcia er meer voor wilde betalen.....quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:09 schreef arneaux het volgende:
Nou, Jeroen spreekt harden woorden.
Hij heeft wel een punt betreffende de joker.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou hem nu persoonlijk een klap voor zijn kop hebben verkocht
oh in een discussie kan je van alles zeggen, maar dit is een enorme dooddoener die ik persoonlijk niet gepikt zou hebbenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:11 schreef arneaux het volgende:
[..]. Kun je tegenwoordig helemaal niets meer tegen elkaar zeggen?
Vind ik niet. Jeroen heeft die Sabrina in 1e instantie echt aan Sabrina verkocht om haar te helpen en had er indirect zelf ook voordeel aan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
Saar komt er prima uitquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:10 schreef marky het volgende:
Saar komt er niet uit.
Dooddoener? Hij gaf toen een goede beargumentatie?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:12 schreef Verida het volgende:
[..]
oh in een discussie kan je van alles zeggen, maar dit is een enorme dooddoener die ik persoonlijk niet gepikt zou hebben
Saar heeft de EXIT-schop aan Jeroen gegeven!quote:
Dat komt door wat Tijn en Mo tegen haar hebben gezegd over Jeroen. En in plaats daar Jeroen mee te confronteren zodat hij zich had kunnen verdedigen, nomineert ze hem. En daar is Jeroen kwaad om.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:11 schreef patje30 het volgende:
[..]
inderdaad, hij heeft sabrina de kans gegeven om de joker te kopen, terwijl marcia er meer voor wilde betalen.....
en nu zet ze hem op de bank om dat hij haar gekwetst heeft??
wat heeft hij dan gezegd (sorry dat heb ik even gemist!)
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:14 schreef n1ek het volgende:
Is al bekend wie Jeroen op de bank gezet heeft? die hele bb site doet het niet
Sa is denk ik wel beinvloedbaar, ze had echt veel minder met Rik dan met Jeroen en durfde het gewoon niet aan om op Rik te stemmen ivm Tijn en haar zus denk ik
Ze heeft van anderen gehoord dat Jeroen heeft gezegd dat het hem heel goed uitkwam dat Sabrina de joker had.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:12 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik niet. Jeroen heeft die Sabrina in 1e instantie echt aan Sabrina verkocht om haar te helpen en had er indirect zelf ook voordeel aan.
Tijn vertelt het andersom en zij neemt dat klakkeloos aan, zonder naar Jeroen te gaan en zijn kant van het verhaal te horen. Stank voor dank, noem ik dat. En met vriendschap heeft het verdomd weinig te maken.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
Saar heeft de EXIT-schop aan Jeroen gegeven!
Samen op de bank met Jeroen en weg istie!
Vind ik ook. Ze heeft een foutje gemaakt door er niet over te gaan praten met Jeroen, maar haar uitleg is primaquote:
Nee maar wel hem nomineren om die reden, dat vind ik laf van haarquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft van anderen gehoord dat Jeroen heeft gezegd dat het hem heel goed uitkwam dat Sabrina de joker had.
Daardoor heeft Sabrina het idee gekregen dat dat de hoofdreden was om de joker te verkopen. Ik snap het heel goed, alleen is het jammer dat ze dat niet aan Jeroen zelf heeft gevraagd. Maar Sabrina durft die confrontatie niet aan.
ik vind het net zo'n soort opmerking als 'moet je soms ongesteld worden'quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dooddoener? Hij gaf toen een goede beargumentatie?
Al die gevoelsstemmen zijn wel op Jeroen uitgebracht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:19 schreef Black_king het volgende:
Het tactisch stemmen breekt Jeroen nu op. Hij begrijpt niet dat iemand met gevoel kan stemmen.
Kan hij wel maar hij hoeft het niet met haar eens te zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:17 schreef Black_king het volgende:
Sabrina is gewoon heel eerlijk. Jeroen kan zich niet verplaatsen in een ander.
Precies. Ze hebben beide dingen fout gedaan. Er valt voor beide iets te zeggen. Gelijkspel dus, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:18 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen vindt dat Sabrina naar hem toe had moeten komen, toen de andere zeiden dat hij die joker om tactische redenen had verkocht.
Heeft hij wel gelijk in.
Sabrina haalt Jeroens nominatie naar Tijn toe erbij.
Vind ik persoonlijk ook wel terecht, het zegt veel over Jeroen dat hij dat deed.
Het is wel 2 koppeltjes tegen iemand die er vanaf begin alleen in zat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Inderdaad, macht doet rare dingen met mensen![]()
![]()
Dat is appels met peren. Dat 'moet je ongesteld' worden kwam zónder beargumenteren en met als reden om te kwetsen. Dat kortzichtig verhaal totaal niet omdat het beargumenteerd werd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het net zo'n soort opmerking als 'moet je soms ongesteld worden'
Mijn nekharen gaan ervan omhoog staan en ik word er erg mepperig van. Het is beledigend en denigrerend
Allemaal prima, dat ze de confrontatie niet aankan. (vind ik behoorlijk onvolwassen zefl). Maar laat ze dan a.u.b. niet doorzagen over vriendschap. Als ze hem echt als vriend beschouwd had, had ze het wel tegen hem moeten zeggen of het nu niet moeten gebruiken als argument.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft van anderen gehoord dat Jeroen heeft gezegd dat het hem heel goed uitkwam dat Sabrina de joker had.
Daardoor heeft Sabrina het idee gekregen dat dat de hoofdreden was om de joker te verkopen. Ik snap het heel goed, alleen is het jammer dat ze dat niet aan Jeroen zelf heeft gevraagd. Maar Sabrina durft die confrontatie niet aan.
ja en?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is wel 2 koppeltjes tegen iemand die er vanaf begin alleen in zat.
misschien wel overgenomen van de zusjes lamasegguquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:19 schreef BB6kijker het volgende:
Jeroen: weet je wel, weet je wel, weet je wel
Zo is zij nou eenmaal. Ze is alles behalve hard en durft confrontaties niet aan. Dat is jammer, maar maakt haar wat mij betreft geen minder mens ofzo. Ze heeft gewoon moeten nomineren om kleine dingetjes, omdat ze zowel Jeroen als Rik erg leuk vindt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee maar wel hem nomineren om die reden, dat vind ik laf van haar
Is idd een heel open gesprek.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
Allemaal prima, dat ze de confrontatie niet aankan. (vind ik behoorlijk onvolwassen zefl). Maar laat ze dan a.u.b. niet doorzagen over vriendschap. Als ze hem echt als vriend beschouwd had, had ze het wel tegen hem moeten zeggen of het nu niet moeten gebruiken als argument.
Zelfde geldt voor zijn nominatie voor Tijn, dat heeft niks met haar band met hem te maken.
En verder vergeet ze dat Tijn ook dingen gedaan heeft, waarvan hij vooraf zei dat hij ze niet zou doen. Dus hoe goed is hij te vertrouwen? Ze is behoorlijk gebrainwashed. Jammer.
En haar zgn. vriendschap met Rik? Laat me niet lachen. Rik had tot een paar weken terug niks met Sabrina!
Hij kwetst niet bewust. De persoon voelt zich gekwetst. Tijn was zelf de geen die vertelde dat ze niet moeilijk moesten doen als iemand werd genomineerd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Als je bewust mensen kunt kwetsen, dat vind ik gewoon kut, klaar!"
Niet mee eens. Het is iets wat je een beeld geeft van iemand. Het was maar een heel klein puntje, maar blijkbaar wel net genoeg om van de twee 'vrienden' toch voor Rik te kiezen en niet Jeroen. Misschien was het wel een boterkuipje geweest ofzo... Ze moest kiezen op hele kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:20 schreef Day het volgende:
Zelfde geldt voor zijn nominatie voor Tijn, dat heeft niks met haar band met hem te maken.
Is niet helemaal waar Day. Sabrina zei dat ze best wat meer wilde betalen, waarop Jeroen er opeens 25.000 van maakte.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:23 schreef Day het volgende:
Nee Sa. HIj zei 1000 euro. En jullie (jij en je zus) boden de helft aan.
En dan is t altijd nog aan Sabrina om daarop in te gaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar Day. Sabrina zei dat ze best wat meer wilde betalen, waarop Jeroen er opeens 25.000 van maakte.
Ik vond de uitspraak op zich gewoon klasse. Ongeacht over wie het wel of niet ging.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:23 schreef marky het volgende:
[..]
Hij kwetst niet bewust. De persoon voelt zich gekwetst. Tijn was zelf de geen die vertelde dat ze niet moeilijk moesten doen als iemand werd genomineerd.
Dat zij zo nou eenmaal is neemt niet weg dat dat Jeroen tegenvalt en dat wilt hij haar uitleggen. Ze doet nu net alsof ze meer met Rik had dan met Jeroen. Het is duidelijk dat ze doet wat haar zus haar zegt en daar kan ze ook niks aan doen want ze zal dat wel gewend zijn haar hele leven. Ze heeft niet zo'n hoge dunk van zichzelf denk ik danquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is zij nou eenmaal. Ze is alles behalve hard en durft confrontaties niet aan. Dat is jammer, maar maakt haar wat mij betreft geen minder mens ofzo. Ze heeft gewoon moeten nomineren om kleine dingetjes, omdat ze zowel Jeroen als Rik erg leuk vindt.
Jeroen blijft zichzelf nu wel steeds weer herhalen trouwens.
Dat was niet opeens hij vroeg aan haar hoeveel heb je in je kluisje? Daarna gaf Jeroen aan doe dan maar de helft.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar Day. Sabrina zei dat ze best wat meer wilde betalen, waarop Jeroen er opeens 25.000 van maakte.
wat een klets......jeroen lult haar echt niet onder de tafel hoor......dus zegt dat dan ook iets over jeroen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:26 schreef the_undertaker het volgende:
Ik zou niet eens kunnen en willen discussieren met iemand die nog nooit van Paul Rosenmoller heeft gehoord, die denkt dan 1/3 hetzelfde is als 3/4 (oid) en niet weet wat wadlopen is.. en kan ik nog wel even doorgaan.
Sabrina![]()
en die zus ook...WEET JE WEL![]()
Precies. Maar ik schrok zelf toen ook wel van die 25.000 opeens. Dat was wel een hele grote stap omhoog meteen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan is t altijd nog aan Sabrina om daarop in te gaan.
Hij heeft het met Tijn ook gedaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:27 schreef riri het volgende:
Jeroen slaat het hele spel hartstikke dood met zijn overdreven serieuze gezever...hij weet weer precies met wie die zo'n gesprek moet houden......wel makkelijk met de anderen er niet bij hé Jeroen
Jeroen lult niet weet je wel, weet ik veel, jajajajaja.....die brabbelt alleen maar de grootste onzin... weet je welquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:28 schreef 2live het volgende:
[..]
wat een klets......jeroen lult haar echt niet onder de tafel hoor......dus zegt dat dan ook iets over jeroen?
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het is iets wat je een beeld geeft van iemand. Het was maar een heel klein puntje, maar blijkbaar wel net genoeg om van de twee 'vrienden' toch voor Rik te kiezen en niet Jeroen. Misschien was het wel een boterkuipje geweest ofzo... Ze moest kiezen op hele kleine dingetjes.
Het gaat nu toch ook over Sabrina/Jeroen, logisch dat hij dan dit gesprek dan ook met haar voert...waarom zou de rest er dan ook bij moeten zitten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:27 schreef riri het volgende:
Jeroen slaat het hele spel hartstikke dood met zijn overdreven serieuze gezever...hij weet weer precies met wie die zo'n gesprek moet houden......wel makkelijk met de anderen er niet bij hé Jeroen
Dat laatste is absoluut waar. Daarom hoop ikook echt dat ze wint. En Monique is zeer zeker van invloed op de dingen die ze doet. Ook dat is waar. Maar ze doet niet of ze meer had met Rik dan Jeroen. Ze zegt dat ze beide heel erg leuk vindt en dus moet kiezen op hele kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zij zo nou eenmaal is neemt niet weg dat dat Jeroen tegenvalt en dat wilt hij haar uitleggen. Ze doet nu net alsof ze meer met Rik had dan met Jeroen. Het is duidelijk dat ze doet wat haar zus haar zegt en daar kan ze ook niks aan doen want ze zal dat wel gewend zijn haar hele leven. Ze heeft niet zo'n hoge dunk van zichzelf denk ik dan
Tja. Als t kan, waarom niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar ik schrok zelf toen ook wel van die 25.000 opeens. Dat was wel een hele grote stap omhoog meteen.
Nee, ze drongen er op aan dat ze meer wilden bepalen. Stelde volgens mij zelf ook nog de helft voor. En daarbij komt dat ze ook nee had kunnen zegggen. Dit mag ze hem achteraf niet verwijten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op dit moment?...volgens mij irriteer je je alleen maar aan hemquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef riri het volgende:
wat irriteert me die jeroen op dit moment....wat een gezever.....mijn hemel stop je zelf een pluim in je kont en ga rond paraderen man
Sabrina wil hoe dan ook gelijk krijgen!!! ziekelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:33 schreef riri het volgende:
Jeroen wil hoe dan ook gelijk krijgen!!! ziekelijk
Was het ook Sa niet die zei dat ze zich helemaal kut ging voelen als Jeroen weg was omdat ze dan een maatje kwijt was. En nu vindt Sa hem ineens een grote lul die meid spreekt zich hier echt tegenquote:Sabrina laat haar zus nog eens weten dat ze echt gekwetst is door Jeroen. “Hij heeft echt die Joker niet aan mij verkocht, omdat hij mij zo aardig vind. Dat zal ik nooit vergeten.”
Tijn nomineert ze niet vanwege Monique. Lijkt me duidelijk en ook klasse.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Maar goed, jij zegt dat het wel uit maakt. Waarom vind ze Tijn dan geweldig, terwijl hi jwel de joker gebruikt heeft die hij nooit in zou zetten en waarbij notabene iemand waarmee zij goed op kon schieten het huis uit ging?
Ik noem dat met 2 maten meten. Sabrina vindt Tijn ineens geweldig? Een paar weken terug irriteerde ze zich dood aan hem omdat hij alitjd om Mo hing.
Sabrina is gewoon zo'n breekbaar type. Die kan niet hard wezen. Dat vind ik ook het mooie aan haar. Dat ze die dingen niet durft, maakt haar wat mij betreft ook niet iemand die dan maar niet moet winnen ofzo. Ik ben er van overtuigd dat ze een hele lieve meid is, met een enorm laag zelfbeeld. Daarom hoop ik echt dat NL massaal op haar gaat stemmen tijdens de finale en datgene dus gebeurt wat ze zelf niet voor mogelijk houdt: WINNEN.quote:Sorry, ik vind Sabrina echt een leuke, lieve meid, maar hier spreekt iemand die heel erg beïnvloedbaar is.
Ze zegt nu tegen Jeroen dat ze het erg vindt (en dat zal ze ook wel menen), maar waarom praatte ze gister met die relnicht mee? Waarom nam ze het niet, als vriendin, voor hem op?
Hij staat met 1 been in de finale. Dus zo erg breekt hem dat niet op.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat dacht Jeroen ook, en dat breekt hem nu op.![]()
Ik denk niet dat Sabrina wint, ze zal er wel uitgaan als er geld geboden wordtquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste is absoluut waar. Daarom hoop ikook echt dat ze wint. En Monique is zeer zeker van invloed op de dingen die ze doet. Ook dat is waar. Maar ze doet niet of ze meer had met Rik dan Jeroen. Ze zegt dat ze beide heel erg leuk vindt en dus moet kiezen op hele kleine dingetjes.
zeker weten......ik kan zijn manier van lullen niet meer aanhoren...elke keer weer doen alsof hij degene is die het allemaal zo goed weet maar ondertussen niet naar Sa luisterenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:33 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Op dit moment?...volgens mij irriteer je je alleen maar aan hem![]()
Dat zei ik toch ook. Maar het was Jeroen die zei dat ze dan maar de helft van 50.000 moest betalen. Sabrina schrok daar zelfs van volgens mij... en ik ook.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ze drongen er op aan dat ze meer wilden bepalen. Stelde volgens mij zelf ook nog de helft voor. En daarbij komt dat ze ook nee had kunnen zegggen.
En dat gaat hij dus ook doen!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:36 schreef riri het volgende:
[..]
zeker weten......ik kan zijn manier van lullen niet meer aanhoren...elke keer weer doen alsof hij degene is die het allemaal zo goed weet maar ondertussen niet naar Sa luisteren
als Jeroen nu een kerel was stond die op en liep naar de anderen toe
Door dat lage zelfbeeld ziet ze zichzelf niet als winnares en zal ze er uitgaan zodra er geld geboden wordtquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn nomineert ze niet vanwege Monique. Lijkt me duidelijk en ook klasse.
[..]
Sabrina is gewoon zo'n breekbaar type. Die kan niet hard wezen. Dat vind ik ook het mooie aan haar. Dat ze die dingen niet durft, maakt haar wat mij betreft ook niet iemand die dan maar niet moet winnen ofzo. Ik ben er van overtuigd dat ze een hele lieve meid is, met een enorm laag zelfbeeld. Daarom hoop ik echt dat NL massaal op haar gaat stemmen tijdens de finale en datgene dus gebeurt wat ze zelf niet voor mogelijk houdt: WINNEN.
dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Door dat lage zelfbeeld ziet ze zichzelf niet als winnares en zal ze er uitgaan zodra er geld geboden wordt
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Maar goed, jij zegt dat het wel uit maakt. Waarom vind ze Tijn dan geweldig, terwijl hi jwel de joker gebruikt heeft die hij nooit in zou zetten en waarbij notabene iemand waarmee zij goed op kon schieten het huis uit ging?
Ik noem dat met 2 maten meten.
Sabrina vindt Tijn ineens geweldig? Een paar weken terug irriteerde ze zich dood aan hem omdat hij alitjd om Mo hing.
Sorry, ik vind Sabrina echt een leuke, lieve meid, maar hier spreekt iemand die heel erg beïnvloedbaar is.
Ze zegt nu tegen Jeroen dat ze het erg vindt (en dat zal ze ook wel menen), maar waarom praatte ze gister met die relnicht mee? Waarom nam ze het niet, als vriendin, voor hem op?
Zelfde geldt voor haar zus. Ze had Semih in haar hart, maar ik heb haar het nog nooit voor hem op horen nemen als hij bij de rest over de tong ging.
volgens mij herhaal je jezelf ook vrij vaak hierquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:37 schreef riri het volgende:
jeroen lijkt wel een telex
herhalen herhalen herhalen
Daar ben ik bang voor ja. Maar als BB haar als winnaar wil, zullen ze geen geld bieden denk ik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Door dat lage zelfbeeld ziet ze zichzelf niet als winnares en zal ze er uitgaan zodra er geld geboden wordt
Gaat die heus ook wel doen zometeenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:38 schreef riri het volgende:
loop er dan op af dan als je het weten wil.....en dram niet steeds zo tegen sabrina door
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:38 schreef n1ek het volgende:
[..]
volgens mij herhaal je jezelf ook vrij vaak hier![]()
Doe dan niet mee aan een dergelijk TV-spelletje, Saar...blijf dan alsjeblieft lekker thuis!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Als je bewust mensen kunt kwetsen, dat vind ik gewoon kut, klaar!"
Nope dat heeft Jeroen ook niet gezegd. Hij heeft het puur voor Sa gedaan na aandringen van Mo. Sa heeft vervolgens Marlies erop gezet. Alleen Rik en Tijn zullen dat zo tegen haar verwoord hebben die achterbakse figurenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:38 schreef arneaux het volgende:
Heeft 1 van de streamers Jeroen horen zeggen dat hij het heeft gedaan om Marlies op die bank te krijgen?
Vind ik ook, maar ik vind ook dat Sabrina vrij goed haar kant uitlegt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:38 schreef demins het volgende:
[..]
Jeroen doet het goed, dit gesprek!
![]()
Jazeker. Hij zei dat het hem inderdaad erg goed uitkwam allemaal.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:38 schreef arneaux het volgende:
Heeft 1 van de streamers Jeroen horen zeggen dat hij het heeft gedaan om Marlies op die bank te krijgen?
als ze geen aanbieding krijgt van BB weten we genoeg he...quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ben ik bang voor ja. Maar als BB haar als winnaar wil, zullen ze geen geld bieden denk ik.
Ja, uitkwam. Maar was het zijn intentie?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jazeker. Hij zei dat het hem inderdaad erg goed uitkwam allemaal.
Waarom? Ik wist niet dat je zonder kwetsen niet aan BB mag meedoenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:40 schreef Fargo het volgende:
[..]
Doe dan niet mee aan een dergelijk TV-spelletje, Saar...blijf dan alsjeblieft lekker thuis!
goed uitkomen is wat anders dan expleciet zeggen dat Marlies erop moest. Dat Marlies erop kwam was Mo haar idee geloof ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jazeker. Hij zei dat het hem inderdaad erg goed uitkwam allemaal.
Sure! Valt me ook mee van haar!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik vind ook dat Sabrina vrij goed haar kant uitlegt.
Ik heb de stream van Jeroen en Sabrina op staan. Die van PsychoBrabo en La Snolleke interesseert me niet zo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik vind ook dat Sabrina vrij goed haar kant uitlegt.
Zeker weten van niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, uitkwam. Maar was het zijn intentie?
hij heeft al 5 exits overleeft op die manier dus wat lul je nuquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:44 schreef Giggio het volgende:
geen Big Deal van maken: hou dan je klep weet je wel...
Jeroen is hard bezig zijn eigen EXIT te bewerkstelligen met z'n weet je wel niet dan toch....
ga vooral zo door!!!!
omdat Sa iets vernomen had van die andere wat Jeroen verkeerd schoot. Daarom dat hij die andere ter verantwoording roept. Jeroen heeft tenminste ballen de rest spreekt niks uitquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:44 schreef Verida het volgende:
waar haalt jeroen het recht vandaan om nu iedereen ter verantwoording te roepen?
ik lul niet.. kan er geen woord tussen krijgen weet je wel...quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij heeft al 5 exits overleeft op die manier dus wat lul je nu![]()
Als het popje ook maar enigszins voorbereid het Huis in ging, dan had ze toch kunnen weten dat dit soort dingen gebeuren en dan moet ze ook niet janken dat sommige mensen het spel wel zo spelen. Er wordt teveel gehamerd op 'Jeroen is teveel met het spel bezig' en 'Jeroen heeft Tijn gekwetst met zijn tactische stem'. En daar kots ik op. Als Tijn voor die optie kwam te staan had hij glashard hetzelfde gedaan. Nu had hij een mooie stok om mee te slaan en heeft daar de rest van kunnen overtuigen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Ik wist niet dat je zonder kwetsen niet aan BB mag meedoen
hij heeft mo genomineerd, ik weet het zeker.....quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:46 schreef BB6kijker het volgende:
Hij heeft Sa dus NIET genomineerd!!!
Volgens mij ook niet. Maar weet je bij hem nooit he? Want ineens gaat hij naar Rik, omdat die alleen zit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:46 schreef BB6kijker het volgende:
Hij heeft Sa dus NIET genomineerd!!!
Inderdaad. Tijn gaat waarschijnlijk behoorlijk van leer trekken. Hij wordt natuurlijk bijgestaan door zn broer en Monique dus wat dat betreft is het zinloos om Tijn erop aan te spreken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:47 schreef n1ek het volgende:
Je moet vooral Tijn erbij halen die gaat zn ongelijk never nooit toegeven..
Goed gezegd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:47 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als het popje ook maar enigszins voorbereid het Huis in ging, dan had ze toch kunnen weten dat dit soort dingen gebeuren en dan moet ze ook niet janken dat sommige mensen het spel wel zo spelen. Er wordt teveel gehamerd op 'Jeroen is teveel met het spel bezig' en 'Jeroen heeft Tijn gekwetst met zijn tactische stem'. En daar kots ik op. Als Tijn voor die optie kwam te staan had hij glashard hetzelfde gedaan. Nu had hij een mooie stok om mee te slaan en heeft daar de rest van kunnen overtuigen.
Dat die gasten gewoon niet zien dat Jeroen niet voor niks het meeste geld heeft en er al vijf keer door het NL publiek NIET is uitgestemd.
En 118.750 euro in zijn kluisje...quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij heeft al 5 exits overleeft op die manier dus wat lul je nu![]()
Zijn nichtje kan altijd de scooter nog verkopen....quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:47 schreef Giggio het volgende:
Zou Jeroen nog genoeg geld overhouden om alle telefoonrekeningen in Werkendam te kunnen betalen?
Je SMS't toch niet zomaar op de sul van deze BB ?
hij neemt het gewoon mee naar huis over 2 wekenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben benieuwd aan wie hij de helft gaat geven?
aan me nooit niet nee... as dat zo is... dan ... weet je wel... WEET JE WEL!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij neemt het gewoon mee naar huis over 2 weken![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij neemt het gewoon mee naar huis over 2 weken![]()
Jawel hoor. Op de polls staat hij ook dik bovenaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:47 schreef Giggio het volgende:
Zou Jeroen nog genoeg geld overhouden om alle telefoonrekeningen in Werkendam te kunnen betalen?
Je SMS't toch niet zomaar op de sul van deze BB ?
Moet je het geluid uitzettenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:52 schreef riri het volgende:
heeft jeroen in bb voortdurend alleen het spreekrecht?????????????????
Help.....kan die stem niet meer horen
kijk dan niet jezusquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:52 schreef riri het volgende:
Je zit op je tienerkamertje net te doen of je mee kan praten met de mensen in het BB huis!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik lul niet.. kan er geen woord tussen krijgen weet je wel...
Wat een kind...quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn raakt "fucked up"![]()
En meneer gaat weer boeren.... hoe laat je je kennen?!?!
dat kan ik al 90 dagen niet meerquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:52 schreef riri het volgende:
En hij staat in zijn recht.. volkomen. Maar ik begrijp Tijn ook dat hij zegt dat hij niet snapt dat je 25.000 voor de joker vraagt van iemand die je zegt heel graag te mogen. Dat begreep ik dus ook niet en vond ik tot nu toe zijn enige zwakke moment.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kijk dan niet jezus. Jeroen is de gebeten hond in het huis mag hij ook eens in de aanval schieten of uit zijn slof schieten
![]()
thanks for the compliment!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:54 schreef demins het volgende:
[..]
Je zit op je tienerkamertje net te doen of je mee kan praten met de mensen in het BB huis!![]()
![]()
Hij vond 1000 euro ofzo van Sa ook al goed. Volgens mij was het Sa die er meer voor wou geven? en als Jeroen eruit moet maandag eventueel krijgt Sa toch het geld geheid.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij staat in zijn recht.. volkomen. Maar ik begrijp Tijn ook dat hij zegt dat hij niet snapt dat je 25.000 voor de joker vraagt van iemand die je zegt heel graag te mogen. Dat begreep ik dus ook niet en vond ik tot nu toe zijn enige zwakke moment.
Als dat dé reden voor alle heisa zou moeten zijn, scanman...dan lach je je toch kapot? Ze zijn aan het zoeken...en hopeloos in de verkeerde richting!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij staat in zijn recht.. volkomen. Maar ik begrijp Tijn ook dat hij zegt dat hij niet snapt dat je 25.000 voor de joker vraagt van iemand die je zegt heel graag te mogen. Dat begreep ik dus ook niet en vond ik tot nu toe zijn enige zwakke moment.
het is en blijft een spel. Tuurlijk doe je het voor het geld vrienden maken kun je ook buiten huisquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:58 schreef riri het volgende:
geg geld geld voor jeroen en doen alsof het om vriendschap gaat en maar door kletsen
Klopt... Tot dat moment ging het nog perfect. Toen zei Sabrina dat ze er ook wel meer voor wilde betalen en toen ging hij wat mij betreft in de fout door er opeens 25.000 van te maken ipv vol te houden aan die 1000 of er bv 5000 of zelfs 10.000 van te maken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hij vond 1000 euro ofzo van Sa ook al goed. Volgens mij was het Sa die er meer voor wou geven? en als Jeroen eruit moet maandag eventueel krijgt Sa toch het geld geheid.
Sa wou 1/3 geven van haar geld voor die joker. 25000 euro dus tijn niet zeurenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:58 schreef schatje het volgende:
Sabrina vond 1000 euro toch niet genoeg?
Als je twee mensen even leuk vindt (Rik en Jeroen) dan kan ik me best voorstellen dat die 25.000 nét de doorslag kan geven.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als dat dé reden voor alle heisa zou moeten zijn, scanman...dan lach je je toch kapot? Ze zijn aan het zoeken...en hopeloos in de verkeerde richting!
Jeroen gaat er niet uit maandag. Ik hoop dat hij Mo nomineerd en dat zij dat 'weg' moet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hij vond 1000 euro ofzo van Sa ook al goed. Volgens mij was het Sa die er meer voor wou geven? en als Jeroen eruit moet maandag eventueel krijgt Sa toch het geld geheid.
niet geheel waar ze wilden er zelf 1/3 voor geven. Nu ja Mo dus haal die trut er nog bij wordt het helemaal leukquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... Tot dat moment ging het nog perfect. Toen zei Sabrina dat ze er ook wel meer voor wilde betalen en toen ging hij wat mij betreft in de fout door er opeens 25.000 van te maken ipv vol te houden aan die 1000 of er bv 5000 of zelfs 10.000 van te maken.
Precies.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sa wou 1/3 geven van haar geld voor die joker. 25000 euro dus tijn niet zeuren
Sa weet niet eens het verschil tussen 2/3 en 3/4quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet geheel waar ze wilden er zelf 1/3 voor geven. Nu ja Mo dus haal die trut er nog bij wordt het helemaal leuk![]()
Is niet helemal juist. Ten eerst had Sabrina 50.000 ongeveer, dus 1/3 is niet 25000.... Maar ten tweede heeft Sabrina dat nooit gezegd. Ze heeft alleen gezegd dat ze wel wat meer wilde betalen dan die 1000 euro. Toen kwam Jeroen opeens met 'de helft van je geld'.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sa wou 1/3 geven van haar geld voor die joker. 25000 euro dus tijn niet zeuren
Tsjonge, wat zou dat mooi zijn als die Mo op de bank knalhard werd afgetroefd door Jeroen. Dag Mo!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jeroen gaat er niet uit maandag. Ik hoop dat hij Mo nomineerd en dat zij dat 'weg' moet.
Ik hoop dat Jeroen wint want Sa gaat er toch eerder uit als er geld geboden wordt. En dan wint Rik en krijgt Tijn de helft van zijn geld en heeft dan ook gewonnen in zijn ogen. En dat gun ik Tijn niet.![]()
volgens mij niet maar daar gaan we niet over twisten verder. Het was overigens niet Sa maar Mo die dat regelde. Sa maakte het allemaal niks uit. Zij wou wel die bank aangaan met Marcia en Semih geloof ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet helemal juist. Ten eerst had Sabrina 50.000 ongeveer, dus 1/3 is niet 25000.... Maar ten tweede heeft Sabrina dat nooit gezegd. Ze heeft alleen gezegd dat ze wel wat meer wilde betalen dan die 1000 euro. Toen kwam Jeroen opeens met 'de helft van je geld'.
Dan is het aan haar om er wel of niet op in te gaan. Ze hoefde niet de joker te kopen. Ze had ook gewoon de bank kunnen gaan zitten. Dat wilde ze niet. Dus moet ze niet achteraf gaan janken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet helemal juist. Ten eerst had Sabrina 50.000 ongeveer, dus 1/3 is niet 25000.... Maar ten tweede heeft Sabrina dat nooit gezegd. Ze heeft alleen gezegd dat ze wel wat meer wilde betalen dan die 1000 euro. Toen kwam Jeroen opeens met 'de helft van je geld'.
Het is in ieder geval zeker dat Sabrina 50.000 had. Dus als Sabrina 1/3 wilde betalen, heeft Jeroen het alsnog verhoogd naar 1/2 .quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens mij niet maar daar gaan we niet over twisten verder. Het was overigens niet Sa maar Mo die dat regelde. Sa maakte het allemaal niks uit. Zij wou wel die bank aangaan met Marcia en Semih geloof ik
Juist.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan is het aan haar om er wel of niet op in te gaan. Ze hoefde niet de joker te kopen. Ze had ook gewoon de bank kunnen gaan zitten. Dat wilde ze niet. Dus moet ze niet achteraf gaan janken.
Wat nog steeds een stuk minder is dan de bijna 100% van de inleg die er oorspronkelijk voor de jokers is betaald door Marlies en Tijn. In absolute getallen is het veel geld, maar 50% van haar geld voor die joker vond en vind ik nog steeds een 'vrienden'prijs - voor zover je in BB van vrienden kan spreken uiteraardquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet ze ook niet. Ze vond het alleen een kleine tegenvaller, verder niets. Maar Jeroen dwingt haar nu om maar kleine voorbeeldjes te komen waarom ze hem heeft genomineerd en niet Rik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan is het aan haar om er wel of niet op in te gaan. Ze hoefde niet de joker te kopen. Ze had ook gewoon de bank kunnen gaan zitten. Dat wilde ze niet. Dus moet ze niet achteraf gaan janken.
Och, jij bent ook zo'n vrouw van eind 30, begin 40 die op Tijn sopt, of niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:05 schreef riri het volgende:
hoe meer jeroen erover doorgaat hoe negatiever het voor hem wordt
Waar ik trouwens geen bal van snap, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Och, jij bent ook zo'n vrouw van eind 30, begin 40 die op Tijn sopt, of niet?
Meen je dat echt? Vind je het echt normaal dat je zoveel geld vraagt aan een vriend? Want zo gingen ze toch met elkaar om.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:05 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Wat nog steeds een stuk minder is dan de bijna 100% van de inleg die er oorspronkelijk voor de jokers is betaald door Marlies en Tijn. In absolute getallen is het veel geld, maar 50% van haar geld voor die joker vond en vind ik nog steeds een 'vrienden'prijs - voor zover je in BB van vrienden kan spreken uiteraard![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef Black_king het volgende:
Rik is duidelijk de wijste ! degene met de grootste bek en die het allemaal wel beter weet, terwijl hij gaapt.
Scanman heeft gelijk. In mijn optiek is het ook zo gegaan. Ik zie alleen 'het misdrijf' niet als Jeroen daarop antwoordt: 'Nou, dan doe je de helft van het geld'. Wat maakt in vredesnaam de hoogte van het geldbedrag nu uit? Niks toch? Al had ze die 50 ruggen gegeven. Het geld blijft toch wel in het spel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens mij niet maar daar gaan we niet over twisten verder. Het was overigens niet Sa maar Mo die dat regelde. Sa maakte het allemaal niks uit. Zij wou wel die bank aangaan met Marcia en Semih geloof ik
Luister naar Day, Rik!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:07 schreef Day het volgende:
Rik hou jij a.u.b. je bek!
Vind jij t normaal om een vriend te nomineren?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat echt? Vind je het echt normaal dat je zoveel geld vraagt aan een vriend? Want zo gingen ze toch met elkaar om.
Damn, ik ben het met demins eensquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:08 schreef demins het volgende:
Dat Jeroen nu zóveel zelfbeheersing op kan brengen!![]()
![]()
En nu tegen drie opponenten!
We zien hier de gedoodverfde winnaar van BB6! EN DAT HEEFT HIJ DIK VERDIEND!
![]()
![]()
![]()
Omdat ze zelf niet bepaald met steekhoudende argumenten komt. lijkt mij.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef scanman01 het volgende:Maar Jeroen dwingt haar nu om maar kleine voorbeeldjes te komen waarom ze hem heeft genomineerd en niet Rik.
Ze brengt het in mijn ogen niet als een kleine tegenvaller.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet ze ook niet. Ze vond het alleen een kleine tegenvaller, verder niets. Maar Jeroen dwingt haar nu om maar kleine voorbeeldjes te komen waarom ze hem heeft genomineerd en niet Rik.
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:08 schreef Fargo het volgende:
[..]
Scanman heeft gelijk. In mijn optiek is het ook zo gegaan. Ik zie alleen 'het misdrijf' niet als Jeroen daarop antwoordt: 'Nou, dan doe je de helft van het geld'. Wat maakt in vredesnaam de hoogte van het geldbedrag nu uit? Niks toch? Al had ze die 50 ruggen gegeven. Het geld blijft toch wel in het spel.
dit is echt DE grappigste post van de dag!!!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:08 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom haal je de rest van mijn bericht weg. Jeroen vraagt om redenen en dát was oa de reden (een hele kleine, zoals ze zelf zegt). Ook het feit dat Jeroen opeens Tijn nomineerde kwam voor Sabrina heel onverwachts en is ook een reden om net Rik boven Jeroen te kiezen. Ze heeft tioch zelf al meerdere keren aangegeven dat ze moest kiezen op hele kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat doet ze wel. Ze doet net alsof haar een groot onrecht is aangedaan. Ze moet niet miepen.
Van mij mag hij ook winnen. Absoluut. Maar de verrassing zou groter zijn als Sabrina wint... en daarom heb ik een lichte voorkeur voor Sabrina.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:08 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was Mo die dat vroeg nu Sabrina om er meer geld voor te geven. Sa zei nog laat me maar op de bank zitten. Mo besliste dat ze die joker moest kopen wat dus gebeurde. En nu is Roene de gebeten hond dat hij hem voor zoveel geld verkocht heeft terwijl Mo egl de boosdoener is. Maar tegen Mo gaat ze niet in. Hoe je ook iets went of keert ze zoeken altijd een reden om Jeroen de schuld ergens voor te geven. Gewoon te zielig. En als Jeroen dan met tegengas komt zijn ze gepikeerd vooral die hoer van een Moquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat echt? Vind je het echt normaal dat je zoveel geld vraagt aan een vriend? Want zo gingen ze toch met elkaar om.
Wat is vriendschap nou helemaal in het BB huis eigenlijk? Je doet mee aan een spel - als Jeroen echt zo'n ploert was geweest had hij haar vrolijk 49999 euro laten betalen. Ik vind de helft (dat wat ze eigenlijk nog gratis heeft gekregen ook, want het was het geld van E10..) daarom echt niet zo belachelijk hoor - ik vind het nog steeds een faire prijs.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Sabrina echt niet kon kiezen, dan had ze juist Rik moeten kiezen zodat zowel Jeroen als Rik in ieder geval op de bank kwamen. Ze koos maar weer eens, naar goed voorbeeld van haar oudere maar helaas niet veel wijzere zus, voor de makkelijkste weg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vind jij t normaal om een vriend te nomineren?
Beetje oneerlijk dat jullie het nu opeens wel normaal schijnen te vinden dat hij zoveel geld vroeg aan een vriendin.quote:
Wat ben je toch ook een paling in een emmer snot!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij mag hij ook winnen. Absoluut. Maar de verrassing zou groter zijn als Sabrina wint... en daarom heb ik een lichte voorkeur voor Sabrina.
Totdat ze hem in de finaleweek een aanbod doen om het huis te verlaten met de inhoud van zijn kluis.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:08 schreef Fargo het volgende:
[..]
Scanman heeft gelijk. In mijn optiek is het ook zo gegaan. Ik zie alleen 'het misdrijf' niet als Jeroen daarop antwoordt: 'Nou, dan doe je de helft van het geld'. Wat maakt in vredesnaam de hoogte van het geldbedrag nu uit? Niks toch? Al had ze die 50 ruggen gegeven. Het geld blijft toch wel in het spel.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:08 schreef schatje het volgende:
Rik, viespeuk, ga je een keer grondig wassen![]()
![]()
.
Preciesquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:11 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als Sabrina echt niet kon kiezen, dan had ze juist Rik moeten kiezen zodat zowel Jeroen als Rik in ieder geval op de bank kwamen. Ze koos maar weer eens, naar goed voorbeeld van haar oudere maar helaas niet veel wijzere zus, voor de makkelijkste weg.
en geef 'm eens ongelijk!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Totdat ze hem in de finaleweek een aanbod doen om het huis te verlaten met de inhoud van zijn kluis.
Nee, behalve als het allemaal vrienden zijn. En zo voelt Sabrina het dus.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vind jij t normaal om een vriend te nomineren?
Gedraag je .....quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef demins het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een paling in een emmer snot!![]()
Je zou gelijk hebben als Jeroen niet eerst om een symbolisch bedrag van 1000 euro had gevraagd. De zusjes vonden dat echter niet genoeg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk dat jullie het nu opeens wel normaal schijnen te vinden dat hij zoveel geld vroeg aan een vriendin.
Als iemand aan wie je een hekel hebt zoiets had geflikt, dan was de reactie vast heel anders geweest.
Wat is de verrassing dan? Nog nooit genomineerd. Lievelingetje in het huis, helaas vanwege haar niet al te hoge IQ, wat haar aandoenlijk en aaibaar maakt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij mag hij ook winnen. Absoluut. Maar de verrassing zou groter zijn als Sabrina wint... en daarom heb ik een lichte voorkeur voor Sabrina.
Ik weet het niet helemaal zeker maar ik dacht dat Sabrina zelfs al haar geld heeft aangeboden aan Jeroen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Jeroen iets minder vriend dan de anderenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, behalve als het allemaal vrienden zijn. En zo voelt Sabrina het dus.
Dan zie ik dat gewoon anders. Als ik Jeroen was geweest had ik er absoluut niet meer voor willen hebben dan 100 euro.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:11 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Wat is vriendschap nou helemaal in het BB huis eigenlijk? Je doet mee aan een spel - als Jeroen echt zo'n ploert was geweest had hij haar vrolijk 49999 euro laten betalen. Ik vind de helft (dat wat ze eigenlijk nog gratis heeft gekregen ook, want het was het geld van E10..) daarom echt niet zo belachelijk hoor - ik vind het nog steeds een faire prijs.
Scan, uiteindelijk gaat het erom dat zij hulp vroeg en hij haar dat gaf. Zij was er dankbaar voor totdat die rat van een Tijn haar op andere gedachten bracht en zij dat zonder te verifiëren klakkeloos aannam.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk dat jullie het nu opeens wel normaal schijnen te vinden dat hij zoveel geld vroeg aan een vriendin.
Als iemand aan wie je een hekel hebt zoiets had geflikt, dan was de reactie vast heel anders geweest.
Huhquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef demins het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een paling in een emmer snot!![]()
Vriendschap is als je steeds een natte kus ontvangt in je nek van een half Indo die je naderhand ook nog een kettinkje geeftquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, uiteindelijk gaat het erom dat zij hulp vroeg en hij haar dat gaf. Zij was er dankbaar voor totdat die rat van een Tijn haar op andere gedachten bracht en zij dat zonder te verifiëren klakkeloos aannam.
Dat zegt in mijn ogen ook genoeg hoeveel 'vriendschap' voor Sabrina betekent.
Je weet dat ze dit niet gaan doen. Hoeveel kon Inge oprapen op het eind? Dat was toch echt niet meer dan een tonquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totdat ze hem in de finaleweek een aanbod doen om het huis te verlaten met de inhoud van zijn kluis.
Dat ze zichzelf zo ongeveer als 0 inschat en de kans dat ze wint evenhoog.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wat is de verrassing dan? Nog nooit genomineerd. Lievelingetje in het huis, helaas vanwege haar niet al te hoge IQ, wat haar aandoenlijk en aaibaar maakt.
maar die hadden ook geen kluisjequote:Op dinsdag 14 november 2006 17:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je weet dat ze dit niet gaan doen. Hoeveel kon Inge oprapen op het eind? Dat was toch echt niet meer dan een ton
Jeroen zou natuurlijk happen (groot gelijk) en zo gaat er een groot finalebedrag verloren. Nee, dat zie ik echt niet gebeuren.
En dan vervolgens iemand anders aanrand, pardon ; vingertquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vriendschap is als je steeds een natte kus ontvangt in je nek van een half Indo die je naderhand ook nog een kettinkje geeft
De ex-plisie: "U reed door rood zeg maar. Dat is dat rode lampje die dan gaat branden. En dan mag u niet doorrijden zeg maar. Dus ik moet nu een briefje invullen, zeg maar. Dan moet ik uw naam hebben zeg maar... Ik hoop wel dat u dat goed vindt, zeg maar, maar anders mag u ook de helft van de bekeuring in mijn centenbakkie mikken, zeg maar..."quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:16 schreef schatje het volgende:
En dat notabene Tijn over de joker durft te beginnen. De joker die hij nooit zou gebruiken.
En als je de hele dag als eenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vriendschap is als je steeds een natte kus ontvangt in je nek van een half Indo die je naderhand ook nog een kettinkje geeft
het kwam voor mij over dat Mo wilde dat Sa die joker van Jeroen kocht omdat ze niet wilde dat Sa op de bank bleef. En door Mo werd er toen 25.000 voor die joker gebodenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, uiteindelijk gaat het erom dat zij hulp vroeg en hij haar dat gaf. Zij was er dankbaar voor totdat die rat van een Tijn haar op andere gedachten bracht en zij dat zonder te verifiëren klakkeloos aannam.
Misschien zegt het meer iets over de beperkingen van Sabrina. Een moeilijke emotionele keuze moeten maken, met een veelheid aan afwegingen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
natuurlijk internetheldquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou hem nu persoonlijk een klap voor zijn kop hebben verkocht
Als ze dat niet doen, heeft het hele kluisjes verhaal TOTAAL geen zinvolle rol gespeeld. Dan slaat het helemaal nergens meer op. Dus ik ben bijna zeker dat er wel zoiets moet gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je weet dat ze dit niet gaan doen. Hoeveel kon Inge oprapen op het eind? Dat was toch echt niet meer dan een ton
Jeroen zou natuurlijk happen (groot gelijk) en zo gaat er een groot finalebedrag verloren. Nee, dat zie ik echt niet gebeuren.
Het gesprek was goed inderdaad. En hopenlijk gaat ze ook over andere dingen in dat huis nadenken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:19 schreef schatje het volgende:
Maar goed, op het joker verhaal na vind ik dat ze beide ergens wel gelijk hebben. Ik ben blij dat ze met elkaar gesproken hebben.
nee, maar als BB zo'n soortgelijk keuzemoment willen laten droppen in de groep, dan is die situatie prima te vergelijken. Bovendien gebeurt het echt niet, want in dit geval zou BB één iemand moeten aanwijzen die die kans krijgt. Dat gebeurt sowieso al niet en als het al gebeurt, dan leggen ze die keuze al zeker niet aan Jeroen voor!quote:
PIquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh![]()
Jeroen en Sabrina zijn mijn favorieten. Al vrij lang.
Maandag is ze... O nee, maar maximaal 1 uurtjequote:Op dinsdag 14 november 2006 17:20 schreef Bartoli het volgende:
Mo aub houd op en ga weg
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:19 schreef schatje het volgende:
Maar goed, op het joker verhaal na vind ik dat ze beide ergens wel gelijk hebben. Ik ben blij dat ze met elkaar gesproken hebben.
Nogmaals, niet met Jeroen. Die gozer krijgt 100 % zeker niet de mogelijkheid om over twee weken met zijn kluisje weg te stappenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen, heeft het hele kluisjes verhaal TOTAAL geen zinvolle rol gespeeld. Dan slaat het helemaal nergens meer op. Dus ik ben bijna zeker dat er wel zoiets moet gaan gebeuren.
Zijzelf is net zo erg. Ze heeft toch ook een dochtertje thuis en ligt verdorie met een 19 jarig jong in bed en over seks te lullen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Het gesprek was goed inderdaad. En hopenlijk gaat ze ook over andere dingen in dat huis nadenken.
De rol van de broertjes bijvoorbeeld en die slettebak-zus van d'r.
Zo mag je het ook uitleggen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
het kwam voor mij over dat Mo wilde dat Sa die joker van Jeroen kocht omdat ze niet wilde dat Sa op de bank bleef. En door Mo werd er toen 25.000 voor die joker geboden
alles beter dan dat ze geld wint. en ach die week extra overleven we ook wel kunnen we tenminste meemaken hoe ze afgemaakt wordt door Sjaan enzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:22 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Maandag is ze... O nee, maar maximaal 1 uurtje![]()
Hulde aan Hildequote:Op dinsdag 14 november 2006 17:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
alles beter dan dat ze geld wint. en ach die week extra overleven we ook wel kunnen we tenminste meemaken hoe ze afgemaakt wordt door Sjaan enzo![]()
Dat is al vaker gedaan hoor. Ze geven gewoon 1 van de 4 de keuze om het huis te verlaten. In dit geval bieden ze dat dan aan met inhoud van de kluis. De persoon met het meeste geld erin, heeft dan een voordeel ja. Maar dat is ook terecht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
nee, maar als BB zo'n soortgelijk keuzemoment willen laten droppen in de groep, dan is die situatie prima te vergelijken. Bovendien gebeurt het echt niet, want in dit geval zou BB één iemand moeten aanwijzen die die kans krijgt. Dat gebeurt sowieso al niet en als het al gebeurt, dan leggen ze die keuze al zeker niet aan Jeroen voor!
Wat dat betreft denk ik dat Mo dat goed voorspelt heeft. BB gaat voor haar niet leuk eindigen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
alles beter dan dat ze geld wint. en ach die week extra overleven we ook wel kunnen we tenminste meemaken hoe ze afgemaakt wordt door Sjaan enzo![]()
Dat denk ik niet hoor. Wel prettig dat er hier een keer lekker over gediscussieerd kan wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef Fargo het volgende:
Overigens, scanman...ik ga vaak tegen je in, maar ben het ook supervaak met je eens hoor. Heb veel waardering voor je, want ik weet dat jij veel ziet en volgt, dus ik weet dat jij het ook vaak bij het rechte eind hebt. Dat je niet denkt...'Wat moet die Fargo toch steeds van me?'
Tuurlijk gebeurt dit, maar ik geloof niet dat het om de inhoud van iemand zijn kluis zal gaan straks. Want dan loopt Jeroen met 1/3e van de prijzenpot de deur uit ofzo :pquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is al vaker gedaan hoor. Ze geven gewoon 1 van de 4 de keuze om het huis te verlaten. In dit geval bieden ze dat dan aan met inhoud van de kluis. De persoon met het meeste geld erin, heeft dan een voordeel ja. Maar dat is ook terecht.
Humorquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De ex-plisie: "U reed door rood zeg maar. Dat is dat rode lampje die dan gaat branden. En dan mag u niet doorrijden zeg maar. Dus ik moet nu een briefje invullen, zeg maar. Dan moet ik uw naam hebben zeg maar... Ik hoop wel dat u dat goed vindt, zeg maar, maar anders mag u ook de helft van de bekeuring in mijn centenbakkie mikken, zeg maar..."
Zo is't maar net!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Wel prettig dat er hier een keer lekker over gediscussieerd kan worden
Laat ik het er trouwens op houden (moet nu echt weg) dat áls het gebeurt, dat ik van ganser harte hoop, dat Jeroen met die ton wegloopt!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is al vaker gedaan hoor. Ze geven gewoon 1 van de 4 de keuze om het huis te verlaten. In dit geval bieden ze dat dan aan met inhoud van de kluis. De persoon met het meeste geld erin, heeft dan een voordeel ja. Maar dat is ook terecht.
Ik ook, nu Sem er niet meer is...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Laat ik het er trouwens op houden (moet nu echt weg) dat áls het gebeurt, dat ik van ganser harte hoop, dat Jeroen met die ton wegloopt!
heb volgende week een rustige week dus dat komt goed uit. Ah het wordt heerlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:26 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dat betreft denk ik dat Mo dat goed voorspelt heeft. BB gaat voor haar niet leuk eindigen.
Ik hoop dat de ex-bewoners hun smoelen goed opentrekken tegen Tijn en Mo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |