of monique (dat denk ik tenminste)quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
Toch denk ik dat Jeroen "gewoon" Tijn heeft genomineerd (just a guess)
Het is moeiljk inderdaad.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan beide wel begrijpen eigenlijk. Er is niemand die hier echt fout zit.
ik zou hem nu persoonlijk een klap voor zijn kop hebben verkochtquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:09 schreef BB6kijker het volgende:
Jeroen tegen Sabrina: Je bent kortzichtig
inderdaad, hij heeft sabrina de kans gegeven om de joker te kopen, terwijl marcia er meer voor wilde betalen.....quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:09 schreef arneaux het volgende:
Nou, Jeroen spreekt harden woorden.
Hij heeft wel een punt betreffende de joker.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou hem nu persoonlijk een klap voor zijn kop hebben verkocht
oh in een discussie kan je van alles zeggen, maar dit is een enorme dooddoener die ik persoonlijk niet gepikt zou hebbenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:11 schreef arneaux het volgende:
[..]. Kun je tegenwoordig helemaal niets meer tegen elkaar zeggen?
Vind ik niet. Jeroen heeft die Sabrina in 1e instantie echt aan Sabrina verkocht om haar te helpen en had er indirect zelf ook voordeel aan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan beide wel begrijpen eigenlijk. Er is niemand die hier echt fout zit.
Saar komt er prima uitquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:10 schreef marky het volgende:
Saar komt er niet uit.
Dooddoener? Hij gaf toen een goede beargumentatie?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:12 schreef Verida het volgende:
[..]
oh in een discussie kan je van alles zeggen, maar dit is een enorme dooddoener die ik persoonlijk niet gepikt zou hebben
Saar heeft de EXIT-schop aan Jeroen gegeven!quote:
Dat komt door wat Tijn en Mo tegen haar hebben gezegd over Jeroen. En in plaats daar Jeroen mee te confronteren zodat hij zich had kunnen verdedigen, nomineert ze hem. En daar is Jeroen kwaad om.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:11 schreef patje30 het volgende:
[..]
inderdaad, hij heeft sabrina de kans gegeven om de joker te kopen, terwijl marcia er meer voor wilde betalen.....
en nu zet ze hem op de bank om dat hij haar gekwetst heeft??
wat heeft hij dan gezegd (sorry dat heb ik even gemist!)
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:14 schreef n1ek het volgende:
Is al bekend wie Jeroen op de bank gezet heeft? die hele bb site doet het niet
Sa is denk ik wel beinvloedbaar, ze had echt veel minder met Rik dan met Jeroen en durfde het gewoon niet aan om op Rik te stemmen ivm Tijn en haar zus denk ik
Ze heeft van anderen gehoord dat Jeroen heeft gezegd dat het hem heel goed uitkwam dat Sabrina de joker had.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:12 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik niet. Jeroen heeft die Sabrina in 1e instantie echt aan Sabrina verkocht om haar te helpen en had er indirect zelf ook voordeel aan.
Tijn vertelt het andersom en zij neemt dat klakkeloos aan, zonder naar Jeroen te gaan en zijn kant van het verhaal te horen. Stank voor dank, noem ik dat. En met vriendschap heeft het verdomd weinig te maken.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
Saar heeft de EXIT-schop aan Jeroen gegeven!
Samen op de bank met Jeroen en weg istie!
Vind ik ook. Ze heeft een foutje gemaakt door er niet over te gaan praten met Jeroen, maar haar uitleg is primaquote:
Nee maar wel hem nomineren om die reden, dat vind ik laf van haarquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft van anderen gehoord dat Jeroen heeft gezegd dat het hem heel goed uitkwam dat Sabrina de joker had.
Daardoor heeft Sabrina het idee gekregen dat dat de hoofdreden was om de joker te verkopen. Ik snap het heel goed, alleen is het jammer dat ze dat niet aan Jeroen zelf heeft gevraagd. Maar Sabrina durft die confrontatie niet aan.
ik vind het net zo'n soort opmerking als 'moet je soms ongesteld worden'quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dooddoener? Hij gaf toen een goede beargumentatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |