Ik had er ook last van jaquote:Op woensdag 15 november 2006 13:40 schreef ElisaB het volgende:
Even een snel berichtje van mij: mijn internet (en van iedereen in mijn omgeving) is op dit moment van pruttum (als dat het het niet of amper doet). Zodra we weer up zijn, zal ik inloggen op bank en giro voor de update!
Sorry
Nep red-bull kost 1,50 voor 6 blikjes.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
InderdaadBewuster met geld omgaan is het ook, en een goed doel is altijd goed besteedt als mensen een dagje eruit gaan en als ze even de ziekte vergeten. Ik koop daarbij vaak genoeg red-bull en dan betaal je ook voor 6 blikjes ongeveer 8 euro. En dat zijn weer 8 euro, terwijl ik die red-bull niet eens nodig heb. En zo geef je dus iedere dag weer geld uit en geld uit. Ondertussen weet je niet eens meer waar je het geld aan uitgegeven hebt.
Misschien is het okey dat ik eens voor mezelf ga bijhouden wat ik precies doe uitgeven.
Een kas-boek bijhouden ook wel. Ik heb in principe weinig nodig. Ook geen spullen. Toch maak ik iedere maand veel geld op. Dan koop ik weer cd's die ergens in een hoek liggen of ik koop een boek wat ik niet ga lezen en ga zo door.
En dan de sigaretten en shag en het bier. Hoewel deze laatste vaak een eerste levensbehoefte zijn
Afhaal-eten zoals ik zei. Te vaak afhalen. Een pizza van Dr Oetker smaakt bijna even lekker dan een van 10 euro bij de afhaal. Tel je al dat geld bij elkaar op over 1 jaar tijd, dan kom je al zeker op duizenden euro's van bestedingen die onnodig of overbodig waren.
Vandaar vind ik dat ik best 15 euro of 20 euro mag weggeven. Geef ik dat uit dan kom ik deze maand alsnog uit. En wie weet heb ik er nu zelf profijt van dat ik eens bewust wordt van de waarde van geld. Ik zeg dan wel dat geld me niets zegt, maar alsnog kun je betere dingen doen van geld. Een gat in de hand ook wel. Maar goed, wie heeft geen gat in de hand als je door de stad loopt en je ziet mensen overal kopen??? Tis toch ook een consumptie-maatschappij te noemen. Je wordt bijna gedwongen tot kopen als je reclame ziet en folders in de bus. Mooie praatjes die verkocht worden om jou maar te laten uitgeven.
Errug subtielquote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kok gaat duurste pizza ter wereld maken
Subtiel hè.
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Subtiel hè.
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Subtiel hè.
Geen zorgen hoor; komt helemaal in orde! Ik kan je naam vast wel terugvinden aan de hand van het mailtje dat je hebt gestuurdquote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb net overgemaakt maar ben mijn username vergeten door het snelle invoerenZo zie je maar dat haastige spoed zelden goed is. 15 euro is het bedrag dat ik gestort heb. Op 15 november 15 euro dus het is nog cryptisch ook
Kan ik op de een of andere manier mijn overstorting alsnog koppelen aan mijn username?
Je krijgt toch de naam te zien bij de overstorting of niet??? Dan stuur ik ElisaB wel een mailtje met mijn naam en rekeningnummer zodat ze ziet dat dromenvanger even gestort heeft.
Ik wil natuurlijk wel dat tagje hebben, daar doe ik het natuurlijk voor
Ik zal even een mail sturen naar ElisaB daarover.
Zou die update niet op de FP worden gepost?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dan ga ik even aan mijn huiswerk nu, zul je zien dat die update nu komt uiteraard.
Die update komt hier in het topic en moet ik op de fp postenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zou die update niet op de FP worden gepost?![]()
Of bedoelde je die ook.
Je hebt planet?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:40 schreef ElisaB het volgende:
Even een snel berichtje van mij: mijn internet (en van iedereen in mijn omgeving) is op dit moment van pruttum (als dat het het niet of amper doet). Zodra we weer up zijn, zal ik inloggen op bank en giro voor de update!
Sorry
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:44 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb Planet
En meteen de mail weer even gedaan
';)quote:15-11-2006 14:22 uur. Storing opvragen websites (opgelost)
Als gevolg van een storing kon het op 15-11-2006 tussen 10:08 en 14:07 voorkomen dat u enkele websites niet kon benaderen. Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels opgelost.
15-11-2006 14:21 uur. Webmail beperkt bereikbaar (opgelost)
Als gevolg van een storing was de dienst Webmail op 15-11-2006 tussen 10:08 en 14:07 helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels verholpen.
15-11-2006 14:18 uur. Storing Planet Website (opgelost)
Als gevolg van een storing was het op 15-11-2006 tussen 10:08 en 14:07 helaas niet mogelijk onze website www.planet.nl te bereiken. Onze excuses voor de overlast.De storing hebben wij inmiddels verholpen.
15-11-2006 14:15 uur. Storing e-mail verzenden en ontvangen (Planet) (opgelost)
Als gevolg van een storing was het op 15-11-2006 tussen 10:08 en 14:07 helaas niet mogelijk e-mail te versturen en/of te ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels verholpen.
ik wil wel graag storten, mjah, mijn goede besteding was al de 400 euro voor de wasdroger..... en nu sta ik dik roodquote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik vind deze 15 euro die ik gestort heb, de beste besteding van de afgelopen maanden.
Okeyquote:Op woensdag 15 november 2006 14:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor; komt helemaal in orde! Ik kan je naam vast wel terugvinden aan de hand van het mailtje dat je hebt gestuurd
Komt beslist in orde
Als je geld moet uitgeven voor vervanging is dat nodig. Niet kunnen wassen is niet fijnquote:Op woensdag 15 november 2006 15:24 schreef gateway het volgende:
[..]
ik wil wel graag storten, mjah, mijn goede besteding was al de 400 euro voor de wasdroger..... en nu sta ik dik roodmjah...... loopt jah nog ff die actie....... heb ik alleen korter een tagje..... mjah..... of moet nu 50 cent storten, krijg ik een tagje en dan stort ik later de rest
![]()
we hadden er geen 1, en dus staat er veel te vaak was in de kamer (ja in de kamer, ergens anders is er geen plek)quote:Op woensdag 15 november 2006 16:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als je geld moet uitgeven voor vervanging is dat nodig. Niet kunnen wassen is niet fijn
Toch altijd zonde dat je niet eeuwig met een wasdroger kunt doen. Altijd gaat alles kapot
Dus toch een goed doel voor jezelfquote:Op woensdag 15 november 2006 16:20 schreef gateway het volgende:
[..]
we hadden er geen 1, en dus staat er veel te vaak was in de kamer (ja in de kamer, ergens anders is er geen plek)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |