Penis Dimensionquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Move On Up toch maar weer
Moeilijke (ik zou niet kunnen kiezen):
Frank Zappa
Next To Youquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Bed's Too Big Without You
Nogmaals The Police
Vanmorgen vloog ze nogquote:
Hey ya!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vanmorgen vloog ze nog
Outkast
Urban Heroes - Habadaba Riwikidiquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Hey ya!
Maar niet om te spelen.
Met een kreet als titel...
Suicide Machines - Hey!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Urban Heroes - Habadaba Riwikidi
The Rapture - Whoo! Alright-Yeah... Uh Huhquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Suicide Machines - Hey!
CSS - Alalaquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:59 schreef ranja het volgende:
Breeders - Oh!
nog maar een keer een kreet als titel
Sufjan Stevens - The Predatory Wasp of the Palisades Is out to Get Us!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:00 schreef placebeau het volgende:
[..]
the robot ate me - oh no! oh my!
met een volzin als titel
Toy Dolls - Queen Alexandra Road is where she'd said she'd be, but was she there to meet me? No chance.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:00 schreef placebeau het volgende:
[..]
the robot ate me - oh no! oh my!
met een volzin als titel
Dirty Pretty Things - B.U.R.M.A.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:05 schreef Z het volgende:
[..]
Sufjan Stevens - The Predatory Wasp of the Palisades Is out to Get Us!
Afkorting
NOFX - We Threw Gasoline On The Fire And Now We Have Stumps For Arms And No Eyebrowsquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Dirty Pretty Things - B.U.R.M.A.
Met een volzin als titel...
Arctic Monkeys - You Probably Couldn't See For The Lights But You Were Staring Straight At Mequote:Op vrijdag 15 december 2006 12:22 schreef schaap001 het volgende:
[..]
NOFX - We Threw Gasoline On The Fire And Now We Have Stumps For Arms And No Eyebrows![]()
Met een volzin als titel...
The Streets - When you wasn't famousquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Arctic Monkeys - You Probably Couldn't See For The Lights But You Were Staring Straight At Me
pinkpop tegenvaller
Dirty Pretty Things - The enemy.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:37 schreef Rhanna het volgende:
[..]
The Streets - When you wasn't famous
Lowlands' beste act
Public Enemy - 911 is a jokequote:Op vrijdag 15 december 2006 23:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Dirty Pretty Things - The enemy.
Vijanden...
The Smiths - That joke isn't funny anymorequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:01 schreef vaderpiet het volgende:
[..]
Public Enemy - 911 is a joke
Grappen..
Racoon - Laugh About Itquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Smiths - That joke isn't funny anymore
Lachen...
Chris Cornell - You know my Namequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Racoon - Laugh About It
Soundtrack
Presidents Of The United States Of America - Lump.quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:08 schreef vaderpiet het volgende:
[..]
Chris Cornell - You know my Name
Seattle bands
okkervil river - the president's deadquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Presidents Of The United States Of America - Lump.
Presidenten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |