Jij snapt hetquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Terecht, super centrale verdediger. Deed het tegen PSV ook voor de verdediging erg sterk.
Jammer dat hij zovaak rechtsback moet opdraven, kan hij totaal niet.
Die Goossens is toch een linksbuiten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:09 schreef SoA-Holic het volgende:
Zag vanmiddag Anita en Goossens in de Arena trainen, schitterend gezicht om te zien. Ze deden niet onder voor de echte mannen. Ook mooi om te zien dat clarence soms kleine tips aan Anita gaf.
Jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die Goossens is toch een linksbuiten?
Ik sprak hem zaterdag en hij gaat zijn contract iig niet verlengen, hij speelt ook niet, dus zal tottenham hem willen verkopen denk ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:01 schreef Nashje het volgende:
Verlaat ie Tottenham al zeker? Anders kun je in de winterstop misschien al toeslaan.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:56 schreef Nashje het volgende:
Clarence en Edgar moeten gewoon terugkomen.
wat ben jij nou van m dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik sprak hem zaterdag en hij gaat zijn contract iig niet verlengen, hij speelt ook niet, dus zal tottenham hem willen verkopen denk ik
Nichtje toch?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat ben jij nou van m dan eigenlijk?
Jullie boefjes hebben wel humorquote:
Een goeie vriend, geen familiequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat ben jij nou van m dan eigenlijk?
Licht maar hij kan er nog niks over zeggen dus ik kan niks beloven..quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:27 schreef jna het volgende:
Heb je hem niet ff gepolst over Ajax denthemen?
Kan die tegen zn neefje spelenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Licht maar hij kan er nog niks over zeggen dus ik kan niks beloven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |