Gebruik er twee in de week. Maar was jij je dan ook met je handdoek?quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik gebruik een handdoek echt maar één keer!
Een week lang met één handdoek huidschilvers, zeepresten, haren en oorsmeer wegboenen vind ik vies.
Mja weet ik niet,misschien meer het ideequote:Op dinsdag 14 november 2006 08:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar wat is er dan vies aan dat idee dan??
Als je handdoek echt niet viezer zou worden van afdrogen na het douchen, zou je hem dus nooit hoeven wassen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar wat is er dan vies aan dat idee dan??
Die moet je er juist eerst afwassen voordat je met je rale kop in de handdoek duiktquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik gebruik een handdoek echt maar één keer!
Een week lang met één handdoek huidschilvers, zeepresten, haren en oorsmeer wegboenen vind ik vies.
precies... een handdoek heeft niet voor niets 2 kanten, net als met ondergoed trouwensquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:40 schreef rival het volgende:
2 keer doe ik met 1 handdoek!
tenzij hij de volgende dag nog erg vochtig is. dan pak ik een nieuwe!quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:40 schreef rival het volgende:
2 keer doe ik met 1 handdoek!
ondergoed meerdere dagen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:43 schreef modestus het volgende:
[..]
precies... een handdoek heeft niet voor niets 2 kanten, net als met ondergoed trouwens![]()
ik had er 3 bij vanwege ruimtegebrek in koffer, en 1tje is er gejat in het hostel de eerste dagquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:48 schreef modestus het volgende:
handdoekenschaarste in San Diego?
Zelfdequote:Op dinsdag 14 november 2006 08:14 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ik douche me iedere dag..dus dan ook iedere dag een schone badhanddoek..
Moet er niet aan denken ,dat ik een paar dagen zou doen met een badhanddoek![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |