Nog gaat winnen, hijs de manquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:56 schreef RenzoBrad het volgende:
Barnett tegen Nogueira (de rematch) gaat een hele goede worden hoop ik ... Iedereen herinnerert zich nog wel het gevecht tijdens de OWGP finals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:24 schreef Paxlie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef Fugie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
WOW! Dit is echt slecht nieuws. Waarschijnlijk doet CroCop ook al niet mee. Fedor geblesseerd aan zijn teen, als die ook gaat afzeggen dan is dat niet echt goed nieuws.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:09 schreef Unstoppable het volgende:
Wanderlei Silva not fighting on Shockwave
> Klik hier <
DSE Officially Announces Barnett-Nogueira II, Gono-Kondo
> Klik hier <
ik gok dat Pride die beslissing heeft gemaakt om aan Amerika te laten zien dat Silva gewoon veel beter is dan een Chuck Liddell ofzoquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:26 schreef MaxPowers het volgende:
[..]
WOW! Dit is echt slecht nieuws. Waarschijnlijk doet CroCop ook al niet mee. Fedor geblesseerd aan zijn teen, als die ook gaat afzeggen dan is dat niet echt goed nieuws.
Ik verheug me trouwens het meest op Gomi-Ishida, dat belooft een mooi potje te worden.
En trouwens, je titel verdedigen in Amerika waar andere regels gelden vind ik ook maar zozo..
Noob, het gros van MMA is in een ring hoor. Pride is in een ring, K1 is in een ring. Alleen UFC is in een kooi ( en wat kleinere Amerikaanse promoties. )quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef MaxPowers het volgende:
Er was gisteren Pride FC op eurosport. Was het toernooi van een aantal maanden geleden, Pride and Honor in Ahoy.
En ik moet eerlijk zeggen, zo krijgen ze geen fans bij. MMA in een boksring?? Ik had gisteren de meest vage situaties gezien. Belachelijk.
Verder ben ik wel te spreken over de kaart van K1 Dynamite op nieuwjaarsdag. Niet alleen vanwege Sakuraba, maar zeker ook door Hong Man Choi tegen Ologun, let wel: Hero's Rules!!.
ik ben UFC fan, maar wat je nu zegt slaat nergens op. Beiden hebben voor en nadelen. Bij een kooi is het voor de verdediger nog lastiger om eruit te komen als je tegen de kooi vastgepinned zit. Waarbij het in een boksring veel schoner is, daarom worden ze ook steeds terug in het midden gezet. Het commentaar van eurosport in het nederlands was trouwens van iemand die heel veel van kickboxen weet, niet zozeer mma en dat was af en toe te merken bij de uitleg van verschillende situaties op de grond.quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef MaxPowers het volgende:
Er was gisteren Pride FC op eurosport. Was het toernooi van een aantal maanden geleden, Pride and Honor in Ahoy.
En ik moet eerlijk zeggen, zo krijgen ze geen fans bij. MMA in een boksring?? Ik had gisteren de meest vage situaties gezien. Belachelijk.
Verder ben ik wel te spreken over de kaart van K1 Dynamite op nieuwjaarsdag. Niet alleen vanwege Sakuraba, maar zeker ook door Hong Man Choi tegen Ologun, let wel: Hero's Rules!!.
Ja, ik bedoelde een boksring of muay thai ring. Met 3 of 4 dikke touwen die niet zo strak gespannen zijn, Maar ze hadden niet de ring die ik gewend ben van de 'echte' Pride evenementen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Noob, het gros van MMA is in een ring hoor. Pride is in een ring, K1 is in een ring. Alleen UFC is in een kooi ( en wat kleinere Amerikaanse promoties. )
jep klopt Led, my badquote:Op zondag 24 december 2006 16:56 schreef LedZep het volgende:
King of the Streets van WFA was wel in een kooi toch?
de vraag is alleen of ze er op dezelfde manier naar kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 20:46 schreef Dacide het volgende:
welkom
nu mag je samen met BB fotootjes uitwisselen van GSP(insider joke)
neequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:46 schreef Jajong het volgende:
Maargoed, ik ben dus de enige die zelf ook MMA traint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |