wat precies vind jij niet zo denderend aan pride als je dit vergelijkt met ufc?quote:Op zondag 19 november 2006 21:30 schreef Tazmaniac het volgende:
ik kan morgenavond pas kijken naar UFC65. Heb net wat compilatie's van Pride bekeken.. erg jammer dat de topics nu bij elkaar zitten want het is imo een wereld van verschil. Pride is niks voor mij.. maar goed das natuurlijk persoonlijk. Kan me best goed voorstellen waarom andere liever Pride kijken ipv UFC!
quote:gsp
hardonk"professional fighters should always be in good condition"
voor de rest wel leuke matches, alleen best kort elke keerEn dan vervolgens 25 minuten lang een saaie vertoning van twee van die zwaargewichten
![]()
1 |
quote:Op maandag 20 november 2006 03:50 schreef Jajong het volgende:Dude check mijn spoiler gedeelte. En of ik hem genoemd heb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enne dames... verder niet teveel info over de mm@ tr@cker hier neerpleuren he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Unibet kan je niet op Pride matches wedden toch?![]()
omgeving en setting ja die vechters zien er vrij bruut uit moet ik zeggen maar ik vind het wat teveel hebben van freefight.. bij UFC zit er duidelijk een organisatie achter de gevechten zeg maar (ook stuk commercieler volgens mij) kan bij Pride ook zo zijn hoor maar dat is iig niet te zienquote:Op maandag 20 november 2006 10:55 schreef Dacide het volgende:
[..]
wat precies vind jij niet zo denderend aan pride als je dit vergelijkt met ufc?
bedoel je meer de vechters, of meer de omgeving (ring) of meer de setting (japans)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op maandag 20 november 2006 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:hij heeft wel potentie, zijn groundwork vond ik behoorlijk goed; bewoog veel en had goeie controle over pendergast zodat ref ze snel liet opstaan. Vervogels domoineerde hij in de standup. Hij kan echt wel een paar potjes breken daar in de ufc. Ik zou hem weleens tegen sylvia willen zien, lekker zon reus kapot schoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja balen die Amerikaanse Pridequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:49 schreef Dacide het volgende:
Damn wat zie ik nu weer: Pride 33 (met o.a. de title match van silva vs unknown).... zal plaatsvinden, wederom in het thomas en mack center
dus weer die stomme regels van die Nevada State Athletic Commission... geen trappen en knieen naar hoofd indien all fourths down....
balen...
jammer dat pride zo graag naar de usa wil...ik gun het die amerikanen gewoon niet.. laat ze maar gaar koken in hun eigen ufc.
Uhm, het plaatje ziet er artistiek uit?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:27 schreef Dacide het volgende:
goh, bb, waarom zou je dat plaatje uitgekozen hebben
trouwens BB, wat had jij nu precies gedaan aan vechtsporten? was t niet iets van beetje kickboksen, gewoon boksen en wat grondwerk? (zo ja, welk grondwerk, (B)JJ of judo?)
Hoe bedoel je? Waarom lijkt Pride meer op freefight dan de UFC en organisatie achter de gevechten?quote:Op maandag 20 november 2006 18:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
omgeving en setting ja die vechters zien er vrij bruut uit moet ik zeggen maar ik vind het wat teveel hebben van freefight.. bij UFC zit er duidelijk een organisatie achter de gevechten zeg maar (ook stuk commercieler volgens mij) kan bij Pride ook zo zijn hoor maar dat is iig niet te zien
quote:Wanderlei Silvawill only defend his belt in 2007
To those expecting Wanderlei Silva to defend his PRIDE title at the end of this year, you’ll have to wait a couple of months. According to Silva he will make a scheduled fight Dec. 31, but it will probably not come against Ricardo Arona or “Minotoro.” Instead, he will defend his title February in Las Vegas.
“I think I will know December’s opponent in the next few days because the time is running and I must to train and focus on this match,” Silva told Sherdog.com. “And to warn my opponent in the days before the fight is not going to be a very good idea. So I think the guy already knows he will face me.”
Aankondigingen voor Shockwave 2006 (Fedor - Hunt)quote:“Minotoro” conquers a boxing title
Brazilian amateur boxing champion Antonio Rogerio Nogueira just conquered another title. The fighter is the reigning champion of the South American Games, which took place last week in Argentina.
In the finals, “Minotoro” defeated his Argentine opponent by the dominating score of 22-5. Nogueira’s conquest earned space in the Brazilian press and the fighter stated that he planned to represent Brazil in the Pan-American Games in 2007 and the Olympics in 2008, that is if the dates don’t conflict with his matches in PRIDE.
Weet niet hoe ik dat moet uitleggen.. Pride lijkt me meer om de ander de vernieling in te helpen bij wijze van en bij UFC gewoon om de wedstrijd te winnen.. Pride komt een stuk harder over zeg maar...quote:Op woensdag 22 november 2006 12:08 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Waarom lijkt Pride meer op freefight dan de UFC en organisatie achter de gevechten?
Kun je dat iets uitleggen aub![]()
PPV's met Wanderlei SIlva, 1 van de Nogueira's, Fedor, Sakuraba, Shogun Rua, Arona, Cro Copquote:Op woensdag 22 november 2006 16:58 schreef Tazmaniac het volgende:
maar goed ik zal wel een PPV downloaden... welke raad je aan???
haha wel grappig dan! ik kijk eens een ppv mss veranderd mijn mening dan nogquote:Op donderdag 23 november 2006 00:06 schreef Unstoppable het volgende:
Welke je kijkt maak opzich vrij weinig uit, Pride is over het algemeen goed, heel soms zit er eens wat een mindere tussen (The Real Deal bv).
Maar je uitspraken verbazen me eigenlijk wat, ik heb echt het compleet tegenovergestelde idee van Pride <-> UFC
Ligt ook een beetje aan de rosters en volgens mij doen ze in pride ook niet echt aan gewichtklasses ?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:00 schreef Dacide het volgende:
ik was ook al verrast door het antwoord...
Pride bruter dan ufc???
ofja, kan me er van de ene kant wel in vinden.. Trappen en knieen naar het hoofd als iemand op de grond ligt komt erg barbaars over... Maar dit vergroot juist ook het taktische aspect van de sport.
Als je in ufc op de grond beland en een ander komt in de sidemount of northsouth position, dan is er nagenoeg niks aan de hand. Echter doe je dit in pride, dan kom je met hoofdpijn thuis.
Het allergrootste verschil in pride en ufc vechters vind ik nog altijd het niveau van de submission skills.. Ik ken geen enkele vechter in ufc die zulke virtuoos is op gebied van submissions als bv een sakuraba, noguiera, werdum, bustemante etc...
het valt me oook op dat ufc vechters (uitzonderingen daargelaten) vaak beiden standup blijven, waardoor het vaak een bokswedstrijd lijkt met een incidentele lowkick.
Voor het verdedigen tegen een takedown? Juist niet hoor. Je mag je niet vast houden aan de kooi (ook al wordt dat soms wel gedaan) en voor een worstelaar is het erg fijn als je iemand tegen de rand van de kooi kunt houden, je kunt hem veel makkelijker op die plek houden omdat degene op de bodem minder beweegruimte heeft.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:01 schreef Fugie het volgende:
ik denk dat die kooi ook wat meer ruimte biedt voor standup vechters. Ze hebben immers meer ruimte om takedowns te verdedigen en de kooi zelf kan ook handig gebruikt worden.
Net andersom maat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:01 schreef Fugie het volgende:
ik denk dat die kooi ook wat meer ruimte biedt voor standup vechters. Ze hebben immers meer ruimte om takedowns te verdedigen en de kooi zelf kan ook handig gebruikt worden.
Allemaal om de schijn mee te krijgen. UFC Gevechten worden sneller gestopt, ellebogen veroorzaken enkel cuts en dus meer bloed maar beslissen een wedstrijd niet. Nou zijn ze bij Pride wel eens onvoorzichtig en worden wedstrijden soms te laat gestopt maar bij de UFC is het soms stuitend. Je moet uitkijken dat met al dat gejoel bij een tik de scheids niet meteen ingrijpt als je op je rug terecht komt.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik vind persoonlijk UFC ook wat bruter overkomen: twee kerels in een kooi, de rest eruit, slot erop, wat duivelse metal muziek, en idioten die dronken op de tribune zitten te schreeuwen en brallen....
Ik ook, maar om andere redenenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:57 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Ik wil ook naar een seminar van GSP![]()
[afbeelding]![]()
Please kijk even wat pride's verder... Vanaf Pride 25 wordt het meer dan interessant. Zie Nog, Fedor en de rest vechten. Dan verander je wel van mening. Met name alle GP's (Grand Prix) en Bushido's zijn ook spectaculair + een feest voor de MMA fans.quote:Op zondag 3 december 2006 23:00 schreef Tazmaniac het volgende:
ik had me dat stuk van Pride22 opgenomen op eurosport gisteren en ik moet dan ook een beetje terug komen op het brute gedeelte.. kwam denk ik door de compilaties die ik gezien heb.. maar er was een sjiek gevecht bij al duurde het niet zo lang.. ryan gracie tegen zo'n chinees geloof ik.. beginduel dat ze deden uitzenden was erg saai.. randelman ofzowat tegen een ex wresler (chinees) was minder maja goed.. ik blijf voorlopig toch bij UFC (A)
Dus hopelijk Herring, Rampage en anderen om de UFC wat te versterkenquote:WFA Enterprises, LLC, a subsidiary of Zuffa, purchased select fighter contracts and the trademarks and other intellectual property of World Fighting Alliance
Het is gewoon een torrent site.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:41 schreef cultheld het volgende:
Kun je met die MMA tracker wedstrijden downloaden? Wat houdt 't precies in?
Herring heeft nooit een contract bij WFA gehad. Lindland zijn contract is afgelopen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:31 schreef Unstoppable het volgende:
http://www.ufc.com/index.cfm?fa=news.detail&gid=3959
UFC heeft (een gedeelte van) de WFA gekocht.
[..]
Dus hopelijk Herring, Rampage en anderen om de UFC wat te versterken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |