Ik denk wel dat ik 3 rondes kan overleven.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik wil me ook wel door Chuck KnockOut! laten slaan voor $210,000
dus jij kan Chuck wel aan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:18 schreef Calyptus het volgende:
ik niet, ik kan mn eer niet in mn kont stoppen
Tuf-Noob.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:13 schreef Tazmaniac het volgende:
ik zou waarschijnlijk bij de eerste slag al KO zijn.. maar ff een vraagje.. wat vinden jullie van de card UFC 67?? K vind hem nogal tegen vallen eigenlijk.. zeker nu GSP ook nogus wegvalt.. ben wel benieuwd naar Cro Cop!!!
?quote:
dat heb ik niet gezegd, ik zou hem gewoon niet laten winnen voor geld. Ik zou hem zelf gratis willen bekampen, eens zien waar ik sta tegen de wereldtop...quote:
Poeh.. Jason MacDonald misschien?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:10 schreef ImmovableMind het volgende:
Gisteren eindelijk de wedstrijd kunnen aanschouwen tussen die Amerikaan en de Canadees. Bij UFC 65 volgens mij. Erg coole wedstrijd, die Canadees is fitter dan fit. Weet iemand zijn naam, dan kan ik hem eens opzoeken op youtube.
Zie topic title, GSP dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:10 schreef ImmovableMind het volgende:
Gisteren eindelijk de wedstrijd kunnen aanschouwen tussen die Amerikaan en de Canadees. Bij UFC 65 volgens mij. Erg coole wedstrijd, die Canadees is fitter dan fit. Weet iemand zijn naam, dan kan ik hem eens opzoeken op youtube.
jepsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:40 schreef ImmovableMind het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dgx9p0bTqVc&mode=related&search=
OMFG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |