Waaronder natuurlijk mijn geweldige lijstquote:Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef ranja het volgende:
Hier staan al een heleboel mooie lijsten: FOK! album top 100 allertijden 2006
En de mijnequote:Op maandag 13 november 2006 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waaronder natuurlijk mijn geweldige lijst
Hij draait nog wel muziek, zag ik net op last.fm, dus hij leeft nog!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef pfaf het volgende:
Eens kijken welke nog binnenkomen, heeft iemand ondertussen al een teken van leven van DaisyDuke vernomen?
Die mis ik ook al een tijdje. Net als jouw beloofde bijdragen in het MUZ userreviews topic.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef pfaf het volgende:
Eens kijken welke nog binnenkomen, heeft iemand ondertussen al een teken van leven van DaisyDuke vernomen?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die mis ik ook al een tijdje. Net als jouw beloofde bijdragen in het MUZ userreviews topic.
Zitten goeie platen tussen zegquote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef Norrage het volgende:
Nou ik heb mijn top 100 weten samen te stellen hoor.
De top 25 staat redelijk vast...Daarna was het echt lastig samenstellen...
--------------------
Dank je.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:26 schreef Soli het volgende:
Mooie lijst Djaser, ik kan me er erg in vinden!
Ga je hem nog wel in volgorde zetten of is Iron Maiden echt met 5 albums de beste...?
dank jequote:Op donderdag 16 november 2006 20:50 schreef peaceman het volgende:
Weer een paar mooie lijstjes erbij Brother, PogueMahone....
Jij hebt ook een mooie lijst, ranjaquote:
fischer zquote:Op donderdag 16 november 2006 15:22 schreef PogueMahone het volgende:
oh en raw power had eigenlijk in de top 10 gemoeten maar ik had geen zin meer alles aan te passen
quote:
Ja, mooi!quote:Op zondag 19 november 2006 20:05 schreef dwerg het volgende:
Ah, nog meer lijstjes.
Zou je nog een paar dagen willen wachten?quote:Op maandag 20 november 2006 10:38 schreef ranja het volgende:
Het is nu 20 November en het aantal lijstjes begint wat op te drogen. Van wie kan ik nog lijsten verwachten?
Ja, sowieso tot een weekend, maar ik zit te twifelen van komend weekend of nog een week later(wanneer er trouwens wel platenbeurs is waarvan ik nog niet weet of ik Zaterdag of Zondag heen ga).quote:Op maandag 20 november 2006 10:45 schreef Frollo het volgende:
Zou je nog een paar dagen willen wachten?
Misschien moet ie even ge-unsticky'd worden? Ik zelf kijk bijvoorbeeld nooit of er nieuwe sticky's zijnquote:Op maandag 20 november 2006 10:38 schreef ranja het volgende:
Het is nu 20 November en het aantal lijstjes begint wat op te drogen.
Dat zou ook best kunnen en misschien dat die laatste luie donders ook eens gaan beginnen als er een harde deadline komtquote:Op maandag 20 november 2006 11:50 schreef ranja het volgende:
Nou ja, misschien wel. Maar het aantal lijsten valt niet tegen, zeker niet als je vergelijkt met de Singles (waar ik zelf nog een lijst voor moet maken trouwens). Misschien is gewoon zo'n beetje iedereen klaar?
Anders doe je vrijdag 1 december 23.59u als deadline. Staat het je platenbeursbezoek niet in de weg, want dan kan je zelf kijken of je zaterdag of zondag aan de slag gaat.quote:Tot wanneer heb ik de tijd?
Afhankelijk van de snelheid waarmee de lijsten gepost worden en wanneer dit stokt, zal dit waarschijnlijk ergens begin December zijn
ho ja mijne ook nog dus niet stiekem ineens sluitenquote:Op maandag 20 november 2006 12:51 schreef JelleS het volgende:
Mijne komt er zeker nog aan.
is het niet 'Still LiFe?quote:7-Opeth-Still live
dat werkt zo nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:44 schreef cafca het volgende:
48-Counting Crows - August and everything after
48-Van Morrison - Astral Weeks
53-Love - Forever Changes
53-Roxy Music - Siren
Oeps.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:02 schreef mvroegin het volgende:
45. Electronic - Electronic
45. K's Choice - Paradise in me
Ik mis The Libertines in je lijstje.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:26 schreef icebliss het volgende:
[...]
Nooit geluisterd, dankje voor de tipquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik mis The Libertines in je lijstje.
ik snap je helemaal, toch had ik hem er niet in staanquote:50. Limp Bizkit - Chocolate Starfish and the Hotdog Flavoured Water (hij moet erin )
Je mag nog een nummer 38 er bij doenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:09 schreef icebliss het volgende:
Mijn top25 is naar een top50 gegaan en drastisch herzien:
37. Placebo - Black Market Music
39. Nine Inch Nails - Pretty Hate Machine
Dank!quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
Klasselijstje cafca! Nummer 54, tof dat die ook bij jou in de lijst staat. Onderschat meesterwerk.
Er klopte al iets niet helemaal, ik had namelijk 50 albums geselecteerd en vervolgens gerangschikt om er één over te houdenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Je mag nog een nummer 38 er bij doen
Je hebt smaak of je het het niet.quote:Op zondag 26 november 2006 14:55 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Mooi lijst Lonewolf![]()
Naast films heb je dus ook verstand van mooie muziek!
Ach ja, je bent een muzieknerd of je bent het niet hè.quote:Op maandag 27 november 2006 09:46 schreef cafca het volgende:
Leuk, die statistieken, Frollo!
Ja dus!quote:Op maandag 27 november 2006 10:03 schreef Norrage het volgende:
Hoe krijgen jullie eigenlijk al die mooie plaatjes/albumcovers erbij? Ik neem aan dat niet iedereen al die plaatjes één voor één opzoekt....
qua zang:quote:Op maandag 27 november 2006 10:06 schreef pfaf het volgende:
Ranja heeft ook niet z'n zangeressen-quotient toegevoegd zie ik!
De La Soul? Wu Tang Clan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:10 schreef JelleS het volgende:
Vanavond dan maar rap afronden.
Dat heb je best snel gedaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben niet zo een lijstjes persoon, maar ik ben bezig met een top 20/50, afhankelijk hoever ik kom
Nou, ik heb het netjes gehouden. Had ook Nelly kunnen zeggen.quote:
Ja ik ben erg tevreden met de lijst.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:58 schreef Lenoir het volgende:
Consistente lijst, nipeng.
Ook mooi, die entree van Cinematic Orchestra en de stip-stijging van 'Out to lunch' van Dolphy.
Ach, voor iedereen is het toch een momentopname. Als ik nu een nieuwe lijst zou maken zou ok compleet anders zijn dan die van vorige week... kunnen zomaar bv nummer 37 en 83 omgedraaid zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 20:41 schreef Agiath het volgende:
Ik vind het toch raar om ze een volgorde te geven, de ene keer heb ik meer zin in dit album, de volgende keer weer in een ander, maargoed op dit moment 29 november 2006 leeftijd ongeveer 18 jaar en 2 maanden is het dit:
Ik heb inmiddels al 3 albums bedacht die toch best hoog in mijn top 50 hadden moeten staanquote:Op woensdag 29 november 2006 21:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach, voor iedereen is het toch een momentopname. Als ik nu een nieuwe lijst zou maken zou ok compleet anders zijn dan die van vorige week... kunnen zomaar bv nummer 37 en 83 omgedraaid zijn
Maar dan mag er zeker niks uitquote:Op woensdag 29 november 2006 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb inmiddels al 3 albums bedacht die toch best hoog in mijn top 50 hadden moeten staan![]()
En nog zeker 5 anderen die ergens tussen de 50 en 100 hadden gemoeten![]()
Stomme momentopnames![]()
Ja wel, maar dat is weer zo'n gedoe met schuiven. Daar ben ik te lui voor, anders had ik 'm inmiddels wel aangepastquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:17 schreef Alispeb het volgende:
01 The Decemberists - Picaresque
24 The Decemberists - Her Majesty
25 The Decemberists - The Crane Wife
quote:Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef ranja het volgende:
Verder geldt een maximaal aantal per band in je lijst.
In een top 10 mag je maximaal 1 album per artiest, in een top 20/25 2, in een top 50 3 en in een top 100 5 albums per artiest.
Klopt. En er zijn er altijd wel een paar die je vergeet...quote:Op woensdag 29 november 2006 21:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach, voor iedereen is het toch een momentopname. Als ik nu een nieuwe lijst zou maken zou ok compleet anders zijn dan die van vorige week... kunnen zomaar bv nummer 37 en 83 omgedraaid zijn
Maar wát je van voor 2000 erin hebt staan, mag er zeker wezen!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:28 schreef Alispeb het volgende:
Had de lijst in 5 minuten gemaakt, dus er moest wel wat niet kloppen. Volgens mij stond er nergens dat 2007 niet mochtWel 14 uit de jaren '00
Gaat nog wel veranderen
![]()
als je uitgeleerd bent kun je misschien je lijstje nog even bijwerken... 2 keer Pink Floyd in een top 10 is te veel.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:41 schreef Agiath het volgende:
Toch maar poging wagen, ik zal het even bij de 10 houden tot nu toe, moet ook nog leren eigenlijk
1. Pink Floyd - The Division Bell
3. Pink Floyd - Pulse
Ok, zulke sentimenten spelen natuurlijk ook mee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:57 schreef JelleS het volgende:
Ja, da heeft er voornamelijk mee te maken dat het mijn 1e Elliott album was denk ik.
Dat heb je als je op een internetforum zulke verkiezingen gaat houdenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:20 schreef Soli het volgende:
De lijsten worden over het algemeen wel een beetje oververtegenwoordigd door dezelfde muziek, niet erg representatief voor het geheel, denk ik...
I know, het is ook niet verbazingwekkend, maar ik ben gewoon pissed dat 'mijn' muziek ondervertegenwoordigd isquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat heb je als je op een internetforum zulke verkiezingen gaat houden
-19 uur en 44 minutenquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:43 schreef Ascaroth het volgende:
Oei. Hoe lang heb ik nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |