Als we jou toch niet haddenquote:Op zondag 19 november 2006 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Drenthe die heb ik ontdekt.
Was een pass van Dembelequote:Op zondag 19 november 2006 13:21 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
volgens mij wel, ik stond op w4, dus met me NEUS (...) erbovenop. Maar ik zal vanavond eens talpa () kijken.
Ik wist trouwens niet dat ons middenveld uit enkel verdedigers bestond gisteravond, dat maakt de overwinning nog wel mooier eigenlijk. Feyenoord![]()
Alleen die handsbal bijna in het eigen strafschop gebied, apart moment.quote:Op zondag 19 november 2006 10:27 schreef Calciumdude het volgende:
vond trouwens die Derijck ook een goede pot spelen , en niet alleen om zijn doelpunt...
hij won veel duels op het middenveld en schoof vaak door ..
Zucht we winnen van AZ en iedereen is de puinhoop vergeten. RKC-uit voor de beker alweer vergeten zeker?quote:Op zondag 19 november 2006 14:12 schreef Jasper1908 het volgende:
Wat een schitterende overwinning. Als dit volgehouden wordt, dan komt het misschien dit seizoen nog helemaal goed met Feyenoord. Puur op karakter gewonnen. Klasse
tuurlijk is dat niet vergetenquote:Op zondag 19 november 2006 14:14 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Zucht we winnen van AZ en iedereen is de puinhoop vergeten. RKC-uit voor de beker alweer vergeten zeker?
Eredivisie verslagen # 32. ?quote:Op zondag 19 november 2006 14:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Engelaar gescoord bij twente hehe
Idd zeg, nu is alles ineens weer in orde hier.quote:Op zondag 19 november 2006 16:33 schreef zevenkamp het volgende:
Zo gaat het altijd bij Feijenoord. Als ze verliezen loopt men te kankeren op het bestuur, maar als ze weer een tijdje winnen is er niks aan de hand.
quote:Op zondag 19 november 2006 16:33 schreef zevenkamp het volgende:
Zo gaat het altijd bij Feijenoord. Als ze verliezen loopt men te kankeren op het bestuur, maar als ze weer een tijdje winnen is er niks aan de hand.
neen, liever geen verlies, gisteravond heb ik deze ploeg zien knokken voor de overwinning (en timmer hebben we natuurlijk heel veel aan te danken), iets wat we tot noch toe nauwelijks zagen.quote:Op zondag 19 november 2006 16:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
... wat wil je dan? 10e worden en Europees voetbal mislopen? Natuurlijk moet Jorien weg, maar het is wachten op het eerste verliesbeurt helaas
![]()
Als dat zou gebeuren had je wel gelijk een nieuw bestuur + voorzitter gehad. Nu worden de protesten steeds minder totdat het helemaal vergeten is.quote:Op zondag 19 november 2006 16:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
... wat wil je dan? 10e worden en Europees voetbal mislopen? Natuurlijk moet Jorien weg, maar het is wachten op het eerste verliesbeurt helaas
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |