Bovenaan staan de sticky's.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:00 schreef Gladys het volgende:
[..]
en het topic staat nog wel vast bovenaandaar begin je toch met kijken als je de cos zoekt ?
misschien omdat ze het niet lezen ?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:03 schreef berney het volgende:
[..]
Bovenaan staan de sticky's.
Het viel me nl op dat niet veel bb fokkers meedoen.
Het is heel moeilijk om niet mee te doen aan 'berney bashen'.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:56 schreef berney het volgende:
lees alleen de soc topics momenteel omdat die lekker gaan.
Of misschien omdat het niet genoeg opvalt.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
misschien omdat ze het niet lezen ?![]()
Je houd je aardig in.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:17 schreef APK het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk om niet mee te doen aan 'berney bashen'.![]()
slap excuus hoor,de cos kan je wel vinden en "uit tijdgebrek" ben je te lui om te kijken waar dat andere topic staat ?staat nb. bovenaan terwijl het niet eens een bb-onderwerp isquote:Op woensdag 22 november 2006 12:22 schreef berney het volgende:
[..]
Je houd je aardig in.
Ik lees nu eenmaal niet alles vanwege tijdgebrek.
quote:
Ik was al gekapt.quote:
met zo'n uitspraak zal je nog meer stortende mensen krijgenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:50 schreef berney het volgende:
[..]
Ik was al gekapt.
Heb wel een punt dat weinig bb fokkers iets gestort hebben. Ze zijn denk ik alleen maar goed genoeg in mensen bashen, dat kost verder niets.
Ze kunnen beter hun energie stoppen in het goede doel.![]()
weer uit fb weg is
Het was mij wel opgevallen hoor...quote:Op woensdag 22 november 2006 12:21 schreef berney het volgende:
[..]
Of misschien omdat het niet genoeg opvalt.
Wannabee-modquote:Op woensdag 22 november 2006 13:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was mij wel opgevallen hoor......sterker nog...het stoorde mezelf dat er "weer" een extra sticky bij gepleurd was zonder daarover eerst met mij in overleg te treden.
![]()
Ik wilde nog wat gaan storten, maar door de opmerking hierboven, ben ik aan de goede bedoelingen gaan twijfelen van de mensen die met de inzameling bezig zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:50 schreef berney het volgende:
Heb wel een punt dat weinig bb fokkers iets gestort hebben. Ze zijn denk ik alleen maar goed genoeg in mensen bashen, dat kost verder niets.
doe eens lief tegen berney, lamzakquote:Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde nog wat gaan storten, maar door de opmerking hierboven, ben ik aan de goede bedoelingen gaan twijfelen van de mensen die met de inzameling bezig zijn.
Ik heb dus besloten om toch maar niets te geven.
Dus dankzij berney krijgen de zielige kindertjes minder geld.![]()
moet jij zeggenquote:
Lamaar gaan joh.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
doe eens lief tegen berney, lamzak![]()
Ah...eindelijk weer een postje in feedbackquote:Op donderdag 23 november 2006 18:15 schreef berney het volgende:
[..]
Lamaar gaan joh.
Wel lief van je dat je het voor me opneemt![]()
Gert zijn opmerking zegt mij genoeg over zijn persoon.
De moeite niet waard dus om verder op in te gaan.
Ja, jij kunt wel een steun in je rug gebruiken.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:15 schreef berney het volgende:
Wel lief van je dat je het voor me opneemt![]()
Sommige figuren kennen hun grenzen niet en weten niet wanneer ze moeten stoppen met zuigenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:18 schreef APK het volgende:
Blijkbaar is Etienne naar huis. De mods posten volgens mij vrolijk mee in de COS maar nemen absoluut niet de moeite om af en toe even een paar highlights te plaatsen in het streamverslagentopic.
Waarom heeft BB nog een heel subforum, een topic in SHO zou genoeg zijn geweest.
Alsof ook maar iemand tijd en zin heeft om die hele COS na te gaan lezen nu het weer een beetje leuk is.
Wat een aanfluiting.
Ik geef ze geen ongelijk, er is ook geen ruk meer aan sinds LS en luus zijn weggestemd.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:52 schreef PC eend het volgende:
Dat ze geeneens meer in FB te vinden zijn.... dat is pas erg
euh.. sinds wanneer kunnen users niet zelf in de SV's posten dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:18 schreef APK het volgende:
Blijkbaar is Etienne naar huis. De mods posten volgens mij vrolijk mee in de COS maar nemen absoluut niet de moeite om af en toe even een paar highlights te plaatsen in het streamverslagentopic.
Waarom heeft BB nog een heel subforum, een topic in SHO zou genoeg zijn geweest.
Alsof ook maar iemand tijd en zin heeft om die hele COS na te gaan lezen nu het weer een beetje leuk is.
Wat een aanfluiting.
Dit komt mij, op de een of andere manier, zo bekend voor . . .quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. sinds wanneer kunnen users niet zelf in de SV's posten dan?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dit komt mij, op de een of andere manier, zo bekend voor . . .
Wat is dat nou voor dom argument?quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:43 schreef teamlead het volgende:
euh.. sinds wanneer kunnen users niet zelf in de SV's posten dan?
sommige mods hebben het te druk in andere subfora op fok dan hun eigenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:34 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor dom argument?
Als ik iets tegenkom dat ik belangrijk vind voor de ontwikkeling van het programma dan plaats ik dat in de streamverslagen of ik open er een topic over, met quote van een van de users.
Zie bv: Het geheim van de dagboekkamer?
Ik vind het ook bij jouw taak als mod behoren om net even dat extra stapje te zetten voor de users om te zorgen dat iedereen up to date blijft.
Zeker als er een onverwachte exit is.
Dan moeten ze geen mod worden als ze wel urenlang de tijd hebben om in COS te posten of het na te lezen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:36 schreef Gladys het volgende:
sommige mods hebben het te druk in andere subfora op fok dan hun eigen![]()
]http://forum.fok.nl/topic/944017[/quote][/url]quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:34 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor dom argument?
Als ik iets tegenkom dat ik belangrijk vind voor de ontwikkeling van het programma dan plaats ik dat in de streamverslagen of ik open er een topic over, met quote van een van de users.
Zie bv: [url=http://forum.fok.nl/topic/944017
Da's natuurlijk kulquote:Ik vind het ook bij jouw taak als mod behoren om net even dat extra stapje te zetten voor de users om te zorgen dat iedereen up to date blijft.
Zeker als er een onverwachte exit is.
Wil je dat misschien specificeren?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
sommige mods hebben het te druk in andere subfora op fok dan hun eigen![]()
Volgens mij gebeurd er momenteel meer dan genoeg in het huis. Een 'verdring-de-saaiheid' rel in FB lijkt me dus ook schromelijk overdreven.quote:
*wakker schrikt*quote:
Ik volg dat hele BB toch al lang niet meer mens.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij gebeurd er momenteel meer dan genoeg in het huis. Een 'verdring-de-saaiheid' rel in FB lijkt me dus ook schromelijk overdreven.
wat snap je er niet aan dan ? ik zeg gewoon wat ik concludeer uit de actieve topics lijst van iemand... waarom wel hier modereren hier als je er toch nix aan vindt ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wil je dat misschien specificeren?
Ik bedoelde met specifceren of je aan wilde geven wat je dan precies bedoeld. Heb je het bijvoorbeeld over mij of over Day of over TL? Ik weet ook niet waarop je die uitspraak heb gebaseerd. Het was een losse opmerking waarvan ik graag wilde weten wat je er mee bedoelde. Hoef je niet voor in de verdediging te schieten enquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat snap je er niet aan dan ? ik zeg gewoon wat ik concludeer uit de actieve topics lijst van iemand... waarom wel hier modereren hier als je er toch nix aan vindt ?![]()
Dat is inderdaad een geniaal topic met prachtige diepgaande discussies, waarin jij overigens ook nog even komt melden dat:quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:01 schreef teamlead het volgende:
Da's natuurlijk kul. De onverwachte exit gebeurde op een moment dat ik op mijn werk zat en dus niet kon streamen en daarbij is er nog een topic geopend over zijn exit
het was geen losse opmerking,was een reactie op wat apk tegen tl zeiquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik bedoelde met specifceren of je aan wilde geven wat je dan precies bedoeld. Heb je het bijvoorbeeld over mij of over Day of over TL? Ik weet ook niet waarop je die uitspraak heb gebaseerd. Het was een losse opmerking waarvan ik graag wilde weten wat je er mee bedoelde. Hoef je niet voor in de verdediging te schieten envoor te plaatsen, was slechts een vraag.
Volgens mij lopen er op het moment meerdere topicsquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een geniaal topic met prachtige diepgaande discussies, waarin jij overigens ook nog even komt melden dat:net even bijgelezen.
![]()
![]()
![]()
Waarom denk je dat ik mijn eerdere reactie geplaatst heb?
Maar flugel geeft al aan dat dit hele subforum helemaal nergens meer over gaat en dat iedereen maar lekker in de COS moet blijven.
Okay, problem solved.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een geniaal topic met prachtige diepgaande discussies, waarin jij overigens ook nog even komt melden dat:net even bijgelezen.
![]()
![]()
![]()
Maar flugel geeft al aan dat dit hele subforum helemaal nergens meer over gaat en dat iedereen maar lekker in de COS moet blijven.
Okay, problem solved.
Maar hangt de Gouden Kooi nu niet als een molensteen om je nek?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er op het moment meerdere topics
Maar ergens heb je het goed opgevangen. Het gaat toch eigenlijk helemaal nergens meer over? Het is dat de oud-bewoners er ineens bijkwamen anders was de laatste week de boel nog verder doodgebloed om vervolgens dinsdag of woensdag begraven te worden. Het verwijzen naar andere topics om bepaalde discussies te voeren is niet gelukt. Je weet dat we daar meer dan genoeg energie in gestopt hebben gaandeweg het programma. Om nog een leuke laatste tijd te hebben heb ik voor mezelf besloten me hier niet meer over op te winden. Had liever wat rust in de tent.
Ik denk niet dat er volgend jaar nog een BB komt. Hummie heeft ons niet kunnen binden, reden genoeg om mensen af te laten haken en hun interesse voor dit forum enkel nog op andere vlakken te laten liggen. Ik ben eerlijk gezegd blij dat we er bijna doorheen zijn...
wat zij zegt!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
het was geen losse opmerking,was een reactie op wat apk tegen tl zeien had misschien beter ipv "sommige mods" hij kunnen zeggen
![]()
inderdaad het topic waar jij probeert het niveau van de discussie op te krikken met eenquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:57 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Okay, problem solved.
Die enorm kleine banner die verwijst naar de blog al eens gezien? Daar staat een prima verslag en daar heb ik dus idd bijgelezenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Bedankt voor het plaatsen van de highlights in het streamverslagen-topic.![]()
je mag m'n naam wel noemen hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat snap je er niet aan dan ? ik zeg gewoon wat ik concludeer uit de actieve topics lijst van iemand... waarom wel hier modereren hier als je er toch nix aan vindt ?![]()
Moet dat nou? Die toon?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
inderdaad het topic waar jij probeert het niveau van de discussie op te krikken met een
[..]
Die enorm kleine banner die verwijst naar de blog al eens gezien? Daar staat een prima verslag en daar heb ik dus idd bijgelezen
Dat je nog tijd over houdt om te modden! Eens mens zijn verstand staat er bij stil!quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
je mag m'n naam wel noemen hoor
en ja, de afgelopen week/anderhalve week vond ik een aantal onderwerpen net iets belangrijker of interessanter dan BB![]()
(nog los van het feit dat ik op m'n werk niet de hele dag streams kan gaan kijken en ik buiten mijn werk een soort van leven heb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |