quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:44 schreef Xith het volgende:
Gonny van Oudenallen Trofee - Refragmental
Sinds wanneer is Boer Koekoek links?quote:Op zondag 26 november 2006 15:54 schreef jaoka het volgende:
Erg opvallend dat alle rechtse politici iets positiefs hebben en alle linksen iets negatiefs.
Dit is een biased topic en ik roep daarom alle boomknuffelaars, linkse rakkers en Marco van Basten op om dit samen met mij te boycotten![]()
Die had toch ruzie met de VVD?quote:
Wilders had ook ruzie met de VVD... is Wilders nu ook links?quote:Op zondag 26 november 2006 16:15 schreef jaoka het volgende:
[..]
Die had toch ruzie met de VVD?
En anders, die was zo erg dat je die nauwelijks kan negeren, zelfs niet in zo'n bevooroordeelde pol.
Was al benieuwd wie die open deur zou intrappen, ik zal voor jou een uitzondering maken en mijn boycot voor even opheffenquote:Op zondag 26 november 2006 16:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wilders had ook ruzie met de VVD... is Wilders nu ook links?
Ik denk dat jij mijn inzicht zwaar onderschat. De arrogantiequote:Op zondag 26 november 2006 15:29 schreef problematiQue het volgende:
Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat.
FuifDuif
Kennelijk zijn de meningen daarover verdeeld...quote:Op maandag 27 november 2006 00:24 schreef JohnDope het volgende:
Argento dat gaat niet op, want ik ben bestwel een aardige discussievoerder,
Je kan je dan afvragen of je wel zo'n aardige discussievoerder bent, indien mensen een volledig verkeerde indruk van je hebben...quote:Ik ben ook niet rechts!
En ik ben al helemaal geen Xenofoob.
mn nomatie! Wat doe je?quote:Op maandag 27 november 2006 00:24 schreef JohnDope het volgende:
Argento dat gaat niet op, want ik ben bestwel een aardige discussievoerder, want ik stel vaak makkelijke vragen die alleen pijnlijk te beantwoorden zijn en dat nemen mensen je niet in dank af en die 'slopen' het topic vervolgens door hun gebash, persoonlijke aanvallen, e.d..
Ik ben ook niet rechts!
En ik ben al helemaal geen Xenofoob.
Ik ben alleen tegen de HypocrieteBestuurlijkeElite.
Ja. En ik ben niet zuur, nou goed?quote:Op maandag 27 november 2006 00:24 schreef JohnDope het volgende:
Argento dat gaat niet op, want ik ben bestwel een aardige discussievoerder
Uiteraard is het mogelijk dat menig user anders aankijkt naar een individu als het gaat om kwaliteit of het ontbreken daarvan iha.quote:Op maandag 27 november 2006 10:07 schreef sigme het volgende:
Ik ben het met JohnDope eens, zo'n slechte discussievoerder is 'ie niet. Een beetje moeilijk te doorgronden, dat wel.
zo! Daar is een ontboezeming if I ever saw one!quote:Op maandag 27 november 2006 11:20 schreef Napalm het volgende:
Ik wilde je wel nomineren voor de Femke Halsema
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |