Eet er nu nog maar 4, heb de rest vervangen door havermout en pinda's. Je moet ook niet te snel te voedselinname verhogen. Doe het anders met een halve boterham per dag, en elke week een halve erbij ofzo dat merk je niet eens.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:25 schreef Fugie het volgende:
16 boterhammen
met 10-12 boterhammen op een dag zit ik al de top![]()
Maar je moet gewoon beetje proberen lichaam reageert op hoeveel en wat je eet. Als je wat vaker gaat eten krijg je makkelijk wat meer boterhammen weg.
Trainen jullie overigens je buik nog apartIk ben er maar mee gestopt aangezien het zon gare training is en ik er ook nooit tijd voor wil nemen
![]()
Ik doe alleen dragonflags.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:25 schreef Fugie het volgende:
16 boterhammen
met 10-12 boterhammen op een dag zit ik al de top![]()
Maar je moet gewoon beetje proberen lichaam reageert op hoeveel en wat je eet. Als je wat vaker gaat eten krijg je makkelijk wat meer boterhammen weg.
Trainen jullie overigens je buik nog apartIk ben er maar mee gestopt aangezien het zon gare training is en ik er ook nooit tijd voor wil nemen
![]()
ja lees ik regelmatig, laat maar weten, alleen op woensdag doe ik cardio, de rest krachttrainingquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:24 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik zou volgende week wel de hele week kunnen (behalve maandag denk ik). Lees je dat mailadres wat bij je fokaccount zit regelmatig? Voor als het niet op schiet met me sim.
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:45 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je quads zijn dan weer groter dan de mijne, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 29 november 2006 10:20 schreef BertV het volgende:
Altijd leuk om te lachen om anderen:
Gisteren zag ik iemand "assisted chinnen" met een weight belt met een flinke schijf eraan...![]()
En waarom zouden forced reps niet goed zijn?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:20 schreef BertV het volgende:
Gisteren zag ik iemand "assisted chinnen" met een weight belt met een flinke schijf eraan...![]()
laatste keer dat ik dumbell-presste deed ik 25 kg. Sinsdien is er 15 kg ofzo bij mijn max gekomen dus één keer moet wel kunnen, me dunkt. We zullen zien.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:55 schreef BertV het volgende:
hm, 2 x dumbells met 30 kg? Dat is mijn max om nog setjes te maken.
Met de "normale" benchpress zit ik op 1x90kg.
Ben benieuwd of jij dan de 30kg haalt?
ahja, de beste man was een reus dus hij zal wel weten wat ie doet.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:56 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En waarom zouden forced reps niet goed zijn?
25 of 30 is een heel verschil. Ik heb met de dumbellpress altijd wel het gevoel dat het beter werkt.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:01 schreef J-Will het volgende:
[..]
laatste keer dat ik dumbell-presste deed ik 25 kg. Sinsdien is er 15 kg ofzo bij mijn max gekomen dus één keer moet wel kunnen, me dunkt. We zullen zien.
Soort ongezouten, havermout is net zoiets als brood maar wel lekker voor de afwisseling. Pinda's zijn vooral goed als je zwaarder wil worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Studentenhaver is dus voor eiwitten en 'goede' vetten.
Maar waar is havermout en pinda's goed voor? (en welk soort)
Eet je havermout droog of door melk heen?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Soort ongezouten, havermout is net zoiets als brood maar wel lekker voor de afwisseling. Pinda's zijn vooral goed als je zwaarder wil worden.
Aldi is niet duur nee, ik mix de havermout door de blender met melk. Of eet het gewoon in de yoghurt, maar dan vind ik musli lekkerder.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Eet je havermout droog of door melk heen?
En is Aldi het goedkoopst voor al dit spul?
hm, dat is dan het enige voordeel van roeren met een lepeltje.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:27 schreef Sloper het volgende:
Hebben jullie ook altijd zoveel last van lucht in je shake na de blender? Ik loop dan echt de halve dag te farten...
ik snap niet echt wat daar raar aan is? Als het normaal te licht is, is zo'n schijf toch een oplossing? Of deed hij die schijf EN hulp van iemand anders?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:20 schreef BertV het volgende:
Volgens mij wel, of anders met die optrekmachine met een gewicht onder je knieen wat je omhoog drukt.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:28 schreef J-Will het volgende:
[..]
ik snap niet echt wat daar raar aan is? Als het normaal te licht is, is zo'n schijf toch een oplossing? Of deed hij die schijf EN hulp van iemand anders?
Open een nieuw topic ledzepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |