Sweaty gefeliciteerd met Renzo!quote:Op maandag 13 november 2006 18:11 schreef sweaty het volgende:
Sorry dames en heren dat ik me even niet heb laten zien, ik had het ook zo druk....
Gisteravond 12 november om 20:40 is toch nog spontaan onze zoon Renzo geboren. Het was een hele zware bevalling die de vorige nacht om 01:30 was begonnen (had ik pas na 8 uur weeen in de gaten) Renzo had in het vruchtwater gepoept waardoor we met spoed naar het ziekenhuis moesten en we het allebei aardig moeilijk hebben gehad, mijn bloeddruk was vaak maar 40. Schrik niet, Renzo is 55 cm lang en weegt 4910 gram!!!!
Er staan wat fototjes op larski.nl en uitgebreid verslag zal ik hier nog wel doen, maar nu even niet, ben aan het genieten van onze kleuter.
quote:
Meimeltje, hoe is het met jullie?quote:Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef Meimeltje het volgende:
Sweaty gefeliciteerd met jullie zoon!!
Ik kom gauw een keer kijken daar, ben nog zo gewend om alleen hier te lezenquote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Meimeltje, hoe is het met jullie?
Kom je ook naar het grote kleine babietjestopic en het hoe gaat het met de moeders topic?
ik breek ff in (lees zo nu en dan mee) en zag jouw vraag. Als ik jou was zou ik even je CAO nalopen, want in menig CAO staat dat zwangere vrouwen geen onregelmatige diensten/ nachtdiensten oid hoeven te draaien. Of heb je het op je werk nog niet verteld? Geen idee hoe lang je zwanger bent...quote:Op maandag 13 november 2006 22:58 schreef p_iglet het volgende:
Iemand nog tips voor zwangerschaps vermoeidheid en nachtdiensten?
Ik slaap op het ogenblik minstens klokje rond, maar moet vanaf morgen de nachtdienst in.
En echt geen idee hoe ik die 3 nachten productief moet doorkomen.
Ik werk inderdaad in de zorg. Ik werk in een kindertehuis voor kinderen met een lichamelijke of meervoudige handicap tot 12 jaar. Dus wij hebben kinderen van allerlei verschillende leeftijden en handicaps, variërend van alleen spastisch dus lichamelijk gehandicapt, tot ernstig verstandelijk gehandicapt en autistisch maar gewoon kunnen lopen. Die diversiteit en ook de diversiteit van diensten maakt het werk erg leuk, maar niet altijd makkelijker.quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:51 schreef Suzanna het volgende:
P_iglet, wat vervelend die nachtdiensten. Lijkt me echt heel zwaar, ook al ben je nog maar zo kort zwanger, die moeheid hakt erin door de hormonen. Werk je in de zorg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |