Ik rook al jaren niet meerquote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker hè
Ik denk zelfs over stoppen met roken omdat ik al zo lang verkouden ben
Verstandigquote:Op maandag 13 november 2006 16:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik rook al jaren niet meer
vandaag de huisarts maar eens gebeld voor een afspraak: "Ah! u woont nu in Kortenhoef en dat valt buiten ons gebied, u moet daar maar een huisarts zoeken" en tis nog wel dezelfde gemeente ......![]()
Ja!quote:
je woont niet meer bij je huisarts, maar je zit er nog wel? wordt je huisarts niet ontzettend gek van je dan?quote:Op maandag 13 november 2006 16:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verstandig
En wat een bullshit, ik zit nog steeds bij m'n huisarts in IJsselstein, terwijl ik daar al ruim 4 jaar niet meer woon...
hee modquote:Op maandag 13 november 2006 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja!Met 5 man in een Nissan Almera Tino half Duitsland en heel Limburg doorgecruised
lang leve dagen met 16 uur zonlicht of zo
gasfapperquote:Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef vlad het volgende:
[..]
hee modkan je niet even die t vervangen door een d in het geblindeerde ramen topic?
![]()
het is hier geen geenstijl![]()
![]()
da's bijzonder want de meeste opels hebben er maar 1quote:Op maandag 13 november 2006 17:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Te herkennen aan z'n 3 lampjes"
Altijd wel 1 kapot inderdaad...quote:Op maandag 13 november 2006 17:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's bijzonder want de meeste opels hebben er maar 1
Diederik heeft wel zelf kennisquote:Soms denk ik wel eens dat ik gek ben
Alleen in de Randstad. Wij hadden de OV-staking tegen privatisering 8 jaar geleden al. Wie loopt er nu achter?quote:Op maandag 13 november 2006 17:27 schreef Sjoewe het volgende:
Gaat die idote OV staking nog door 15 november?
http://www.telegraaf.nl/b(...)sdag_plat.html?p=5,1quote:Op maandag 13 november 2006 17:27 schreef Sjoewe het volgende:
Gaat die idote OV staking nog door 15 november?
Dan kan m'n vriendin niet bij me zijn op m'n verjaardagquote:Op maandag 13 november 2006 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen in de Randstad. Wij hadden de OV-staking tegen privatisering 8 jaar geleden al. Wie loopt er nu achter?
Aaaaaah, wi ze neit eens een paar dagen vrij voor je nemen?quote:Op maandag 13 november 2006 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan kan m'n vriendin niet bij me zijn op m'n verjaardag
Niet grappig.quote:Op maandag 13 november 2006 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aaaaaah, wi ze neit eens een paar dagen vrij voor je nemen?
Ok.quote:Op maandag 13 november 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles leuk en aardig, maar ik mis ijsmeis dus wel he?
tietenquote:Op maandag 13 november 2006 18:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ok.
US / Vrouwelijke Fok!Sters Sexy en Gewaagd #19
quote:Op maandag 13 november 2006 18:50 schreef Sjoewe het volgende:
Hugo heeft ze vast en zeker al bevoeld
Hugo 1 - Fokkers 0
Puikquote:Op maandag 13 november 2006 18:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ok.
US / Vrouwelijke Fok!Sters Sexy en Gewaagd #19
tieten, ik heb grotere tieten dan IJsmeis, ik bedoel dat zijn toch geen tieten, tietjes hooguit, wel lekkerequote:
je zal ook wel moeten nu je de lege plek van ijsmeis opgevuld hebquote:Op maandag 13 november 2006 19:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
tieten, ik heb grotere tieten dan IJsmeis, ik bedoel dat zijn toch geen tieten, tietjes hooguit, wel lekkere
krijgen we jouw achterhoofd ook te zien?quote:Op maandag 13 november 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=q4EJAuUaOII
Hier stond ik aan de pitwall, echt dat geluid zooooo sexy![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=q4EJAuUaOII
Hier stond ik aan de pitwall, echt dat geluid zooooo sexy![]()
en toch zit je bij de fokcrew?quote:Op maandag 13 november 2006 20:09 schreef Klonk het volgende:
ik heb bij mijn weten nog geen enkel gaatje gevuld van IJsmeis, helaas.
http://www.youtube.com/watch?v=eyLrM1A_8xo&mode=related&search=quote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
maar dat is in rl!!! heb je je los kunnen trekken van je spelletjes?![]()
had graag naast je gestaan wel hoor![]()
![]()
Nee stond benedenquote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef lipje het volgende:
[..]
krijgen we jouw achterhoofd ook te zien?
in die tijd waren de coureurs nog helden, nog in de tijd van juan manuel fangioquote:Op maandag 13 november 2006 20:11 schreef Klonk het volgende:
Spa en formule 1 is gaaf, ik zal een jaar of 15 geweest zijn toen ik met de racefiets door de ardennen ging tijdens het F1 weekend, dat geluid, dat gegil, gejank tussen die heuvels
je had het over de tijd toen je zelf 15 wasquote:Op maandag 13 november 2006 20:20 schreef Klonk het volgende:
15 jaar geleden was Fangio niet echt actief meer in de F1
oh, jaquote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef vlad het volgende:
[..]
je had het over de tijd toen je zelf 15 was![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 20:23 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GWV7OQ9LZgY
teringquote:Op maandag 13 november 2006 20:23 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GWV7OQ9LZgY
toen je 15 was, moest je de krant nog uit steen hakken toch?quote:Op maandag 13 november 2006 20:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
oh, ja, maar zelfs toen reed Fangio niet meer, midden jaren '80
![]()
fangio heeft vlak voor z'n dood toch nog eens met "zijn" zilverpijltje tegen m.schumacher gereden?quote:Op maandag 13 november 2006 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
toen was fangio 79
denk niet dat ie toen nog reed nee![]()
wel veel nog bij klassiekerracesquote:Op maandag 13 november 2006 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
toen was fangio 79
denk niet dat ie toen nog reed nee![]()
Ja bij zo'n evenement als goodwood festival ofzo denk ikquote:Op maandag 13 november 2006 20:29 schreef vlad het volgende:
[..]
fangio heeft vlak voor z'n dood toch nog eens met "zijn" zilverpijltje tegen m.schumacher gereden?
Da's lief gore klootzakquote:Op maandag 13 november 2006 21:16 schreef Klonk het volgende:
hermandeperman lelijke mongool bedankt: Er zitten uitjes in
Prima.quote:Op maandag 13 november 2006 21:20 schreef Klonk het volgende:
boeit me niet, ik zag hem hier als eerste
En vingeren? Volgesn mij is Hentai populairder bij vrouwen.quote:Op maandag 13 november 2006 22:18 schreef Hugster het volgende:
Hentai is fucking sneu.
Mensen die daar op rukken moeten een reality check krijgen
zelfkennis is okquote:Op maandag 13 november 2006 22:18 schreef Hugster het volgende:
Hentai is fucking sneu.
15:00 zou net moeten kunnen, 16:00 al niet meer.quote:Op maandag 13 november 2006 22:29 schreef Paladijn het volgende:
Zeg Bo, kan je op een donderdag rond 15:00 Amsterdam normaal uitkomen?
'avond trouwens.
1 van mijn nieuwe agents heeft zo'n hentai of manga weet ik het wijf als achtergrond op z'n werk pcquote:Op maandag 13 november 2006 22:18 schreef Hugster het volgende:
Hentai is fucking sneu.
was puuuur toevalquote:Op maandag 13 november 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
binnen een minuut ook gewoonlurkert
hij was nog aan het fappen op die hentai meisjesquote:Op maandag 13 november 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
binnen een minuut ook gewoonlurkert
Moet je m ff in zn nek swaffelen als ie net op let, dat zal hem leren!quote:Op maandag 13 november 2006 22:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
1 van mijn nieuwe agents heeft zo'n hentai of manga weet ik het wijf als achtergrond op z'n werk pc![]()
gesnaptquote:Op maandag 13 november 2006 22:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij was nog aan het fappen op die hentai meisjes![]()
Centrumquote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
15:00 zou net moeten kunnen, 16:00 al niet meer.
ligt eraan waar je vandaan komt binnen a'dam en heen moet?
nee dat wil ik alleen bij jou doenquote:Op maandag 13 november 2006 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je m ff in zn nek swaffelen als ie net op let, dat zal hem leren!
you're fuckedquote:Op maandag 13 november 2006 22:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
CentrumAmstel hotel om precies te zijn... (is daar ook een fatsoenlijke parkeerplek in de buurt, of moet ik de 4.50/uur
dokken?)
En ik kom/ga via het noorden (A7/purmerend dus... via Almere denk ik niet eens over na).
hentaiquote:Op maandag 13 november 2006 22:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
1 van mijn nieuwe agents heeft zo'n hentai of manga weet ik het wijf als achtergrond op z'n werk pc![]()
ik vond de mijne wel leuk zo vlak na die waarschuwingquote:Op maandag 13 november 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Shit, had ik bijna banwaaridge hentai gepost
Daar was ik al bang voor... maar ff buiten de deur eten dusquote:
ik mijn eigen auto op zandvoortquote:Op maandag 13 november 2006 22:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
hentai
Ik heb eigenlijk altijd auto's of landschappen als achtergrond :x
Ik submit wel wat op de weblog.quote:Op maandag 13 november 2006 22:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vond de mijne wel leuk zo vlak na die waarschuwing![]()
je moet echt niet later dan 15:00 weg gaan, weesperstraat uitrijden richting waterlooplein en dan rechts aan houden richting A'dam Noord onder het IJ door en daarna de A10 richting Beverwijk etc. pakken.quote:Op maandag 13 november 2006 22:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor... maar ff buiten de deur eten dus
hmmm, ok... beetje file is op zich niet erg, als ik er maar niet uren over doe om amsterdam uit te komenquote:Op maandag 13 november 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet echt niet later dan 15:00 weg gaan, weesperstraat uitrijden richting waterlooplein en dan rechts aan houden richting A'dam Noord onder het IJ door en daarna de A10 richting Beverwijk etc. pakken.
parkeren... hmmm kan me ff geen parkeer garage bedenken in de buurt, dat word zoeken![]()
Sex met dino's?quote:Op maandag 13 november 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, mn Pterodactylussexblog is letterlijk overgenomen![]()
Maak dan een Harry Potter NSFW blogquote:Op maandag 13 november 2006 22:42 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
hier kan ik toch geen blogje om heen bouwen
quote:
nee dat zal wel meevallen, denk eerder dat je de lult bent op de A10 naar de A7 toequote:Op maandag 13 november 2006 22:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
hmmm, ok... beetje file is op zich niet erg, als ik er maar niet uren over doe om amsterdam uit te komen
En als er geen parkeergarage in de buurt is parkeer ik wel bij't hotel.
quote:Op maandag 13 november 2006 22:42 schreef Klonk het volgende:
http://content.ytmnd.com/(...)453496b3f0dfa8ea.gif
Ik zat al te kijken of ik met het *KUCH* ov *KUCH* kon vanaf purmerend oidquote:Op maandag 13 november 2006 22:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dat zal wel meevallen, denk eerder dat je de lult bent op de A10 naar de A7 toe![]()
ik had hem eigenlijk nog groter moeten makenquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ff linkje van je foto gemakat Klonk, er zijn hier paupers die op hun werk niet werken maar fokken
en Audiofuhrer is idd van Sjoewe.... Makes you think
het eerste wat ik zie in ptascquote:Op maandag 13 november 2006 22:42 schreef Klonk het volgende:
http://content.ytmnd.com/(...)453496b3f0dfa8ea.gif
ik heb mijn collegas er net ook even een plezier mee gedaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:42 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen
da's lekker wakker worden zo toch ?, gisteren stond ie er nog als plaatje
zo'n gladde gluiperd is de ultieme vertegenwoordiging van ons landquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard, zulks een capabele vent.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:19 schreef vlad het volgende:
[..]
zo'n gladde gluiperd is de ultieme vertegenwoordiging van ons land![]()
enig ook om met een fruitkistje de barricade op te gaan![]()
echt nietquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ff linkje van je foto gemakat Klonk, er zijn hier paupers die op hun werk niet werken maar fokken
Ik heb mij hedenmiddag ook opgesloten in de bieb jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
Stapel boeken is binnen, eenzame opsluiting kan beginnen![]()
Ik heb opzich wel een helder en leuk onderzoek voor de boeg, alleen het is wel een hoop lezen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb mij hedenmiddag ook opgesloten in de bieb ja
Bel ze op en vraag ze waar die termijn op slaat. 14 dagen is normaal, dus zal wel een typo zijn...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:49 schreef BoJo het volgende:
wat is dat met de Nuon dan?
krijg ik een rekening voor een absurd bedrag , nota datum 12 november, komt vandaag binnen en moet binnen 4 dagen na 12 november overgemaakt zijn. Waarbij IK ook nog eens rekening dien te houden met de verwerkingstijd van de bank.
wat een tering bedrijf![]()
Dat is wel lekker 14.gif.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel een helder en leuk onderzoek voor de boeg, alleen het is wel een hoop lezen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een kotstopic [afbeelding]
Van je vrienden moet je't hebbenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
da komt door't wiet, is heeeeeel ergquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
wel mooi kleurtje kots
kotstopic met uitjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
als je zelf die capsules maar mee neemtquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti gaat elke dag koffie drinken bij BoJo
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:30 schreef Hugster het volgende:
wel een XS gekregen?
heb nu al superzinquote:
WTFquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:29 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
+ volgens jaar gratis naar le mans als VIP![]()
![]()
zou zowiezo al toen de tijd met audi naar lemans gaan, maar dat gaat dus niet door aangezien ik daar nu weg ben....quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze hebben eindelijk je IQ kunnen meten![]()
*kwijl* *spuugbel* *Waaaaaarghwwwggg* *kip hoort er niet bij*quote:
Volgens mij poste hij zij die link toen zelf alquote:Op woensdag 15 november 2006 08:32 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
Allexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ik weet ineens waar die goth kloon van jou d'r naam vandaan heeft
kutquote:Op woensdag 15 november 2006 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehe, een literatuur-joke van TF, wie had dat ooit kunnen denken....
Hehe nee helaas, ze zou gisteren komen en dan vandaag weer gaan, ze heeft wat loopbaan gesprekken en kan waarschijnlijk ook een nieuwe baan krijgen vanmiddag, dus geen enkel risico genomenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:43 schreef hermandeperman het volgende:![]()
![]()
Sjoewe, vriend, van harte gefeliciteerd
![]()
![]()
Kut dat ik er zaterdag niet bij kan zijn, maar 't is niet anders
Het OV gaat trouwens vanaf 16h00 weer rijden dus kan je vriendinnetje dan niet wat later komen??
Dan kan ik het me inderdaad goed voorstellen ja... Wel jammerquote:Op woensdag 15 november 2006 12:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hehe nee helaas, ze zou gisteren komen en dan vandaag weer gaan, ze heeft wat loopbaan gesprekken en kan waarschijnlijk ook een nieuwe baan krijgen vanmiddag, dus geen enkel risico genomen
Maar bedankt
Dat is haar homepage, oekelquote:Op woensdag 15 november 2006 08:32 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
Allexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ik weet ineens waar die goth kloon van jou d'r naam vandaan heeft
nee, gewoon een grote, ik neem alles groot, dus ik dacht dat gaat prima, niet dusquote:
Ik denk Ook_ Gek wel. Op zijn nieuwe TVquote:Op woensdag 15 november 2006 20:11 schreef PeuRac het volgende:
jeetje, iemand De wereld draait door. gezien?![]()
die beatboxer was echt goed!
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/018339.php
Mijn god wat een stomme lul
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/018339.php
Mijn god wat een stomme lul
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, en dan worden ze straks boos omdat je ze niet snel online tyftquote:Op woensdag 15 november 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Teveel hooi op je vork nemen is nooit grappig
Naar 7 mensne een PM sturen opm te vragen of je hun foto's mag gebruken in de hoop dat één toestemming zal geven
Heb van al 5 het aanbod om hun complete archief te mogen gebruiken![]()
![]()
Maar daar moet je dan wel tijd in steken en zo
![]()
ach, de meeste hebben al genoeg moeite om engels te typen, en bbabbelfish kent geloof ik gene scheldwoorden, dus dat valt mee.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan worden ze straks boos omdat je ze niet snel online tyft
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, de meeste hebben al genoeg moeite om engels te typen, en bbabbelfish kent geloof ik gene scheldwoorden, dus dat valt mee.
ja straks jagen jullie die aardige K&Wers wegquote:Op woensdag 15 november 2006 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
Stop eens met het verneuken van Bo+'s topic
Fans is inderdaad wat overdrevenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben al uit Boos topic
[afbeelding]
Trouwauto Christiaan Albers
http://duifje2407.spaces.live.com/
en een verslag.
Ik persoonlijk zou die dag de handtekening op de trouwakte meer dan genoeg vinden, fans uitnodigen op je trouwdag??
In andermans auto trouwen is voor mensen met oninteressante auto's.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fans is inderdaad wat overdrevenMaar wat jij van je trouwerij wil maken vnid ik helemaal niets, maar smaken verschillen
Ik dacht trouwens dat die GT van hemzelf was.....?
Klopt.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In andermans auto trouwen is voor mensen met oninteressante auto's.
En Freed kun je neit eten
eerst een vrouw vindenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:16 schreef M5 het volgende:
Een Carrera GT als trouw auto is niet verkeerd. Zou ik ook zo doen als ik zo'n ding ergens kon huren.
dat is voor sommige mensen hier inderdaad lastiger dan een Carrera GT regelenquote:
hij is goed bevriend met die trust eigenaar. Zal zijn auto dat niet zijn dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:16 schreef M5 het volgende:
Een Carrera GT als trouw auto is niet verkeerd. Zou ik ook zo doen als ik zo'n ding ergens kon huren.
dat ouwe ding staat al op de slaapkamer. En daar staat die perfectquote:Op donderdag 16 november 2006 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
Wat ga je met de ouwe tv doen o_g? op je slaapkamer hangen oid?
Mooi ding
Ja, heb je de sport van Fortuyn gezien?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar zit je dan in je eentje, met je EenNL![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je die spot van hem gehoord? o/-
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:25 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe en Lex, ik denk btw dat jullie mooie tijden tegemoed gaan, en dat ik maar ga emigreren ofzo
Jaquote:Op donderdag 16 november 2006 10:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, heb je de sport van Fortuyn gezien?
"zo zou pim het gewild hebben"quote:Op donderdag 16 november 2006 10:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja"Je halve zetel, wat doe je? "
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aja, na 22 november zijn we dan die mongolen met hun "splintergroeperingen" tenminste af
Whehe, da's een mooitjequote:
POL is het voorportaal van stormfrontquote:Op donderdag 16 november 2006 10:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehe, da's een mooitje
POL Is trouwens een heerlijck forum als je even zin hebt in een discussie
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
POL is het voorportaal van stormfront
Ooh dat is dan weer nieuwquote:Op donderdag 16 november 2006 10:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een links bolwerk is het
Ik moet je helaas gelijk gevenquote:Op donderdag 16 november 2006 10:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ooh dat is dan weer nieuw
En trouwens Mark Rutte is echt de gaarste lijsttrekker sinds Ad Melkert
Zalm houdt ermee op.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet je helaas gelijk gevenIk snap ook niet waarom ze Zalm niet wat meer naar voren drukken... Ik geloof toch wel dat half Nederland het erover eens is dat hij prima dingen gedaan heeft de afgelopen jaren... Maar ik heb hem nog niet gezien in de campagne...
Ik denk dat 'ie geen zin meer heeft.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja en? Hij heeft wel tijden goede dingen gedaan. En hij hoort nog steeds bij de partij.
Hij vind het wel gescheten zoquote:Op donderdag 16 november 2006 10:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie geen zin meer heeft.
Mark Rutte kan zich zelf ook alleen maar voor paal zetten op TV, zo erg zelfs dat Wouter Bos opeens heel integer overkomt als 'ie naast Rutte staat
Inderdaad. Daar heb ik ook 2 keer op gestemd.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:47 schreef Sjoewe het volgende:
En Zalm is een puike en sympathieke vent btw.
Het is een en al jolijt met Rutte, alsof 'ie niet weet dat het om de tweede kamer gaat. Misschien moet 'ie bas van der Vlies even bellen, die had vier vrijgezelle dochters thuis achter een spinnewiel zittenquote:Op donderdag 16 november 2006 10:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij vind het wel gescheten zoBegrijpelijk
En ik weet het, ik heb ook het idee dat iedere keer als hij op TV komt, er zetels af gaan![]()
Daarom stem ik niet op Rutte
Ritaquote:Op donderdag 16 november 2006 10:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij vind het wel gescheten zoBegrijpelijk
En ik weet het, ik heb ook het idee dat iedere keer als hij op TV komt, er zetels af gaan![]()
Daarom stem ik niet op Rutte
Bas is een heldquote:Op donderdag 16 november 2006 10:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is een en al jolijt met Rutte, alsof 'ie niet weet dat het om de tweede kamer gaat. Misschien moet 'ie bas van der Vlies even bellen, die had vier vrijgezelle dochters thuis achter een spinnewiel zitten
Rita Verdonk mag van mij een enkeltje rimboe, kan ze daar lekker tegen negers gaan schreeuwen.quote:
Mag Jan met 'r mee?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Rita Verdonk mag van mij een enkeltje rimboe, kan ze daar lekker tegen negers gaan schreeuwen.
Jan Pronk welquote:
Lulloquote:
5: Uitkeringen omhoog (Een nog hogere drempel voor ze aan het werk gaan)quote:Op donderdag 16 november 2006 11:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind het wel meevallen hoor:
1. Behoud van hypotheekrente aftrek tot 350.00 euro.
2. Huurprijzen stabiliseren
3. Einde aan het VMBO, en inzet tegen de jeugdwerkeloosheid
4. AOW in tact laten en minima meer compenseren.
Ik denk inderdaad dat dat toch het verschil is tussen links en rechts. De linkse stemmers geloven nog steeds dat de mensen die nu niet werken, niet kunnen werken. En de rechtse stemmers krijgen meer en meer het idee dat ze niet willen werken.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:26 schreef Sjoewe het volgende:
Het hele programma is er op gericht om de mensen die nu willen werken, maar niet aan de slag kunnen dat mogelijk te maken.
Maar we zullen het toch wel onees blijven
Dat is ni normaal, da is abnormaal!quote:Op donderdag 16 november 2006 13:34 schreef Hugster het volgende:
ja zo zeker zeg dat wel zeg niet te gleuven wat zeg je me nou toch allemaal dit kan je niet menen gewoon, gek.
quote:Op donderdag 16 november 2006 13:34 schreef Hugster het volgende:
ja zo zeker zeg dat wel zeg niet te gleuven wat zeg je me nou toch allemaal dit kan je niet menen gewoon, gek.
Kindervriendquote:Op donderdag 16 november 2006 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Morgen moet ik voor kindermeisje spelen op t werk, moet 3 kinderen rond chauffeuren![]()
quote:
De oudste is 9, lijkt me niet zo'n goed planquote:Op donderdag 16 november 2006 21:10 schreef Sjoewe het volgende:
En dan een fraai stukje porno draaien
Chain saw massacre danquote:Op donderdag 16 november 2006 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De oudste is 9, lijkt me niet zo'n goed plan
Daarom ben ik echt zo blij met de universiteit, geen gedwongen groepswerk, waarbij van die lapzwansen je goede werk vernachelenquote:Op donderdag 16 november 2006 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje, ik krijg net de spullen van mijn project leden binnen, sommige dingen zijn echt om te huilen![]()
een 'project analysis' van 5 regels![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |