tuurlijk wel, mits ik geen koorts hebquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja als je ziek bent kan je op vakantie
Ik spreek je wel erover wanneer je ziek bentquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef Emel het volgende:
[..]
tuurlijk wel, mits ik geen koorts hebtis handig he..ik ben mn eigen dokter
![]()
wat lief, je zorgt voor mequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik stort wel wat op je rekening
ik zeg het niet tegen jequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik spreek je wel erover wanneer je ziek bent
dit is een Emel-baklavaquote:
dankjewelquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou, ja Shifaak Allah dan maar alvast
mams mocht mij altijd alquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef Emel het volgende:
[..]
wat lief, je zorgt voor memn mama vindt je vast weer aardig
![]()
niet overdrijvenquote:
overdrevenquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:42 schreef Emel het volgende:
mams en paps komen binnenkort terug. Kom je eindelijk om mijn hand vragen?![]()
ik wil om mijn hand gevraagd wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
Was jij niet een moderne Turk?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heey Emel, paas je hand eens naar me
laat maarquote:
ok zal niet meer smsenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Emel het volgende:
rot gsm, ik schrik me ieder keer rot. Hij trilt zo hard als er een sms binnen komt.
in je dromen zul je me ooit smsenquote:
je bent echt niet romantischquote:
Ik heb sommige beloftes aan je gedaan waar ik niet terug van kan komen, anders wist ik het welquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb sommige beloftes aan je gedaan waar ik niet terug van kan komen, anders wist ik het wel
quote:
hoe gaat dat dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan wel, gaat je alleen vet kosten.
walnotenquote:
quote:
oh grappigquote:
quote:
tuurlijkquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |