Wachten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:39 schreef Emel het volgende:
trouwens goedeavond![]()
ik ga op mijn eten wachten nu![]()
Nu begrijp ik er niets vanquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef Emel het volgende:
[..]
nietstis hetzelfde als dat ik aan een moeder vertel dat haar kind dysthemie heeft
![]()
schattigquote:
ja, was lekkerquote:
Ik ga jou in schrijven bij de sportschool om de hoekquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:15 schreef Emel het volgende:
[..]
ja, was lekker
pilav, kuru fasulyse, mercimek corbasi, salata ve tatli![]()
lekker bezig geweestquote:
als ik zo doorga, heb ik het nodigquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga jou in schrijven bij de sportschool om de hoek
hele dag lui geweest amper wat gedaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:17 schreef Emel het volgende:
[..]
lekker bezig geweest
geluisterd, tissues uitgedeeld voor huilende moeders..overlegjes gehad..gebeld..geluncht en rapporten geschreven.
en de jouwe?
Hmm, lijkt me zwaar werk, huilende mensen zien en hen steunen. Doe je goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:17 schreef Emel het volgende:
[..]
lekker bezig geweest
geluisterd, tissues uitgedeeld voor huilende moeders..overlegjes gehad..gebeld..geluncht en rapporten geschreven.
en de jouwe?
hey! ik ben slankquote:
thanks lieffiequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:24 schreef saban het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me zwaar werk, huilende mensen zien en hen steunen. Doe je goed![]()
luilakquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hele dag lui geweest amper wat gedaan
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef Emel het volgende:
ik heb nog veel baklava over van suikerfeest. Iemand?
Gek zeg, iets van 2 maanden terug bewarenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef Emel het volgende:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja als ik nu vraag hoeveel je weegt ga je toch niet antwoorden
tis nog steeds goed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:33 schreef saban het volgende:
[..]
Gek zeg, iets van 2 maanden terug bewaren![]()
Bewaar 'm voor 31 december, kurban bayrami![]()
geen ideequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En wat heb jij zondag gedaan?![]()
quote:
quote:
Kreeg het vertaaldquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:03 schreef Slayage het volgende:
ey triggr die docu van je duurt 2 uur man!
is je turks zo goed dan dat je het kan volgen?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef Emel het volgende:
kom naar R'dam, dan krijg je hetquote:
ik weiger hetquote:
hayir canimquote:
hayir fistikquote:
oh dat is dus een verwarmingquote:
ama nedenquote:
ja als je ziek bent kan je op vakantiequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Emel het volgende:
ik bespaar geld, door te vriezen, dan kan ik op vakantie![]()
ik trek wel een vestje aanquote:
tuurlijk wel, mits ik geen koorts hebquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja als je ziek bent kan je op vakantie
Ik spreek je wel erover wanneer je ziek bentquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef Emel het volgende:
[..]
tuurlijk wel, mits ik geen koorts hebtis handig he..ik ben mn eigen dokter
![]()
wat lief, je zorgt voor mequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik stort wel wat op je rekening
ik zeg het niet tegen jequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik spreek je wel erover wanneer je ziek bent
dit is een Emel-baklavaquote:
dankjewelquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou, ja Shifaak Allah dan maar alvast
mams mocht mij altijd alquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef Emel het volgende:
[..]
wat lief, je zorgt voor memn mama vindt je vast weer aardig
![]()
niet overdrijvenquote:
overdrevenquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:42 schreef Emel het volgende:
mams en paps komen binnenkort terug. Kom je eindelijk om mijn hand vragen?![]()
ik wil om mijn hand gevraagd wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
Was jij niet een moderne Turk?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heey Emel, paas je hand eens naar me
laat maarquote:
ok zal niet meer smsenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Emel het volgende:
rot gsm, ik schrik me ieder keer rot. Hij trilt zo hard als er een sms binnen komt.
in je dromen zul je me ooit smsenquote:
je bent echt niet romantischquote:
Ik heb sommige beloftes aan je gedaan waar ik niet terug van kan komen, anders wist ik het welquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb sommige beloftes aan je gedaan waar ik niet terug van kan komen, anders wist ik het wel
quote:
hoe gaat dat dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan wel, gaat je alleen vet kosten.
walnotenquote:
quote:
oh grappigquote:
quote:
tuurlijkquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |