Belgedrag onder de allochtoonse jongeren zal enorm zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 16:27 schreef Emel het volgende:
hallo ik ben Turks, mag ik ook in het lijstje?
jaquote:Op maandag 13 november 2006 16:28 schreef Emel het volgende:
trigger: krijg ik met Sinterklaas een cadeautje van je?![]()
Hehe Sinterklaas is idd een turk.quote:
klopt ja, ik had ook hoge rekeningenquote:Op maandag 13 november 2006 16:29 schreef saban het volgende:
[..]
Belgedrag onder de allochtoonse jongeren zal enorm zijn.
Heel veel vrienden van mij die hebben vaker een rekening gehad boven de 200 euro, inclusief ik zelf.
Erg slecht, maar het is bij mij gelukkig ook gedaald.
Net met je bedrijf gebelt, helaas was mevrouw welke over personeelszaken gaat al weg, maar de vacature was nog beschikbaar en ik mag per brief of e-mail reageren
ik wil een mooie kettingquote:
Tsss, ik was eerder op zoek naar werk!quote:Op maandag 13 november 2006 16:31 schreef Emel het volgende:
[..]
klopt ja, ik had ook hoge rekeningentegenwoordig niet meer.
hey wat goed!![]()
![]()
snel wezen. Misschien gaat jero ook op reageren
doe dat en mail het naar mequote:Op maandag 13 november 2006 16:33 schreef saban het volgende:
[..]
Tsss, ik was eerder op zoek naar werk!
Vanavond dan maar een brief - proberen - op te stellen.
Abimin kardesiyimquote:Op maandag 13 november 2006 16:34 schreef Emel het volgende:
[..]
doe dat en mail het naar me
goedzo jongen
ik ben erg trots op jekimin kardesi
![]()
Ik zeg wel eens dat je voor Europese cuktuur wel in Turkije moet zijn.quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef saban het volgende:
[..]
Abimin kardesiyim![]()
Nee, natuurlijk van jou![]()
ok verras me maarquote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt niets te willen,
verpest nou niet element of surprise enzo
Je bent er geweest?quote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens dat je voor Europese cuktuur wel in Turkije moet zijn.In Rome ligt alles onder asfalt minus het colloseum. In Griekenland valt alles uit elkaar vanwege de luchtvervuiling. En In Turkije lijkt men de enige te zijn die monumenten van die aard wel goed onderhoud.
Je krijgt wel iets van playmobilequote:Op maandag 13 november 2006 16:37 schreef Emel het volgende:
[..]
ok verras me maar
maar stiekem wil ik een ketting![]()
mannen en romantiek----> ver te zoekenquote:Op maandag 13 november 2006 16:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je krijgt wel iets van playmobile
je weet wel beterquote:Op maandag 13 november 2006 16:38 schreef Emel het volgende:
[..]
mannen en romantiek----> ver te zoeken
ik merk er weinig vanquote:
Turkije. Egypte en een uitstapje naar Syrie sq Baylon zat er in.quote:
Syriequote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
Turkije. Egypte en een uitstapje naar Syrie sq Baylon zat er in.
Jup, moskee heet Aya Sofiaquote:Op maandag 13 november 2006 16:47 schreef Megumi het volgende:
Het West Romeins rijk gaat zo een beetje tenonder in 485. Het Oost Romeins rijk in 1452 in wat we nu Turkije noemen. De grootste Moskee aldaar is een overblijfsel uit die tijd. Het westen heeft vele banden met Turkije los van Sinterklaas. Daarom vindt ik het jammer dat veel mensen zich daar niet in verdiepen.
Tja ik ben niet bang. En als je vaak normaal doet en je zelf bent kom je aardig ver.quote:
smakelijkquote:Op maandag 13 november 2006 16:47 schreef Emel het volgende:
hey ik moet weg.
als jullie me zoeken, ik zit in een Turks restaurant
tot vanavond!
trigger![]()
En koffie. Al wilden ze dat verbieden eens..quote:Op maandag 13 november 2006 16:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, moskee heet Aya Sofia
Vergeet niet Tulpen en Yoghurt
Koffie komt uit Arabie he, alcohol ook een arabisch woordquote:Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
En koffie. Al wilden ze dat verbieden eens..
Mja, we hebben veel aan delen en verdelen over hequote:Op maandag 13 november 2006 16:57 schreef Megumi het volgende:
Bier en wijn is ook in het oosten uitgevonden.Kijken we wat verder richting het oosten is het papier geld en dergelijke in China uitgevonden. En waren het de Arabieren die voor het eerst concact maakten met de Chinezen tijdens de Tang dynastie. 600 BC. En daar ook hun geloof mochten beleiden. Dus tollerantie was niet voorbehouden aan het westen wat sommigen wel eens denken. En gaat alleen maar hard achter uit nu.
Idd.quote:Op maandag 13 november 2006 17:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, we hebben veel aan delen en verdelen over he
mensen vergeten snel he, als mensen het goed hebben vergeten ze ook hoe ze er aan komen.quote:Op maandag 13 november 2006 17:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Idd.We beoordelen een hele cultuur op wat er in de laatste 150 jaar gebeurd is. En voor meer begrip zouden mensen eens wat verder moeten kijken dan hun neus lang is.
Tja mensen zeggen wel eens dat de oudste gebouwen in hun land niet meer dan 200 jaar oud zijn. Tja dan vergeten de de Indianen even. Erger is dat zij denken een supermacht te zijn. En de wereld hopen te leiden. Maar dat gaat veranderen binnen 20 jaar.quote:Op maandag 13 november 2006 17:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mensen vergeten snel he, als mensen het goed hebben vergeten ze ook hoe ze er aan komen.
Wat gebeurd er dan?quote:Op maandag 13 november 2006 17:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tja mensen zeggen wel eens dat de oudste gebouwen in hun land niet meer dan 200 jaar oud zijn. Tja dan vergeten de de Indianen even. Erger is dat zij denken een supermacht te zijn. En de wereld hopen te leiden. Maar dat gaat veranderen binnen 20 jaar.
Mja, wellicht heeft de VS dan wel andere bronnen, las ergens dat ze druk bezig zijn op te zoek zijn alternatieven voor olie.quote:Op maandag 13 november 2006 17:19 schreef Megumi het volgende:
Ik denk in elk geval dat China wat meer olie belangen heeft in het midden oosten heeft. En een concurent van Amerika gaat worden. En tja de VS wordt afgeslacht in Irak. En ze zullen denk ik idd wel wat hulp nodig hebben van Damascus en Thearan om het een en ander op te lossen.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:26 schreef Megumi het volgende:
Dat doet China ook. Daarnaast hebben ze het plan om hun leger binnen 20 jaar op niveau van de VS te brengen. En eerlijk is eerlijk. Ze kunnen in elke portiek ter wereld een Chinees neerzetten als ze willen.
Ik denk toch dat Japan en ZK voorlopig meer naar het westen zullen neigen omdat NK communistisch is.quote:Op maandag 13 november 2006 17:28 schreef Megumi het volgende:
En je ziet ook steeds meer dat Japan. Zuid-Korea en China steeds meer als partners werken en als we dan naar de moslim wereld kijken zijn zij de volgende buren.
Zal komende tijd zeker wel interessanter wordenquote:Op maandag 13 november 2006 17:40 schreef Megumi het volgende:
Hmm zou kunnen. Maar China is geen machtsblok meer die zomaar te omzeilen is. Daarnaast hebben de democraten gewonnen in de VS. De Chinezen hebben een spreekwoord. Of meer een vloek. Mogen we in interessante tijden leven.
Daar hoop ik eigenlijk wel een beetje op.quote:Op maandag 13 november 2006 18:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal komende tijd zeker wel interessanter worden
mja, als het maar niet uit de hand loopt, landen in MO zijn zulke mooie gebiedenquote:Op maandag 13 november 2006 18:38 schreef Megumi het volgende:
[..]
Daar hoop ik eigenlijk wel een beetje op.
In elk geval ziet het er nu uit dat er een einde komt aan de oorlogsmisdaad die Irak heet. Ongeacht de afkomst en ras of geloof van burgers. Tussen de 300.000 of 600.000 dode burgers is nooit goed te praten. Dus op dat gebied begint iemand in interessante tijden te leven. En zal die regio wellicht meer gaan samenwerken. En zal het midden oosten weer het gebied van vrede en tollerantie worden wat het eigenlijk altijd was.quote:Op maandag 13 november 2006 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mja, als het maar niet uit de hand loopt, landen in MO zijn zulke mooie gebieden
Ik hoop het wel, wat ik wel weet is dat Erdogan erg goed kan opschieten met Ahmedinjad/Taliban. Iran dan weer met Syrie, dus we gaan nog wel heel even een onzeker toekomst tegemoet maar ja blijven hoop hebben hequote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
In elk geval ziet het er nu uit dat er een einde komt aan de oorlogsmisdaad die Irak heet. Ongeacht de afkomst en ras of geloof van burgers. Tussen de 300.000 of 600.000 dode burgers is nooit goed te praten. Dus op dat gebied begint iemand in interessante tijden te leven. En zal die regio wellicht meer gaan samenwerken. En zal het midden oosten weer het gebied van vrede en tollerantie worden wat het eigenlijk altijd was.
We hebben in elk geval een brug nodig als verbinding. En die is er. En dat er wat puntjes ter verbetering zijn dat is een feit. Maar ik vindt dat het een kans is die wie moeten grijpen en die puntjes dat komt later wel.quote:Op maandag 13 november 2006 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, wat ik wel weet is dat Erdogan erg goed kan opschieten met Ahmedinjad/Taliban. Iran dan weer met Syrie, dus we gaan nog wel heel even een onzeker toekomst tegemoet maar ja blijven hoop hebben he
Gelukkig wel ja, slaap lekkerquote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef Megumi het volgende:
Maar morgen weer een dag met nieuwe kansen. Maar ik ben wel hoopvol. Omdat er mensen zijn die dit soort discussies mogelijk maken en accepteren.Truste Triggershot.
Nee man, nu moet ik de islam bashenquote:Op maandag 13 november 2006 19:44 schreef IHVK het volgende:
WFL, leuk.![]()
Ga je nu alle islam-bash topics sluiten?![]()
Tja, je moet wat over hebben voor dat kleurtje he.quote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee man, nu moet ik de islam bashen
Ja,quote:Op maandag 13 november 2006 19:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, je moet wat over hebben voor dat kleurtje he.![]()
thnxquote:Op maandag 13 november 2006 19:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Grapje.![]()
Maar goed succes ermee verder.![]()
wat wil je?quote:Op maandag 13 november 2006 21:09 schreef saban het volgende:
TS of skippy.
Kan iemand van jullie een bestand downloaden voor mij en via msn verzenden?
Waarom kan je die zelf niet downloadenquote:Op maandag 13 november 2006 21:09 schreef saban het volgende:
TS of skippy.
Kan iemand van jullie een bestand downloaden voor mij en via msn verzenden?
en hoe ga ik jou 50mb sturen?quote:Op maandag 13 november 2006 21:36 schreef saban het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)han29.part4.rar.html
Ik kan het niet omdat ik al teveel gedownload hebt
60.000 KB is het bestand.quote:Op maandag 13 november 2006 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en hoe ga ik jou 50mb sturen?
ik ben al klaar met downloaden, maar ik vraag je hoe ik je 60mb moet sturenquote:Op maandag 13 november 2006 21:43 schreef saban het volgende:
[..]
60.000 KB is het bestand.
Indien je een upload hebt van 50KB/s dan duurt het 60000/50 = 1200 seconde = 20 minuten.
Via msn.quote:Op maandag 13 november 2006 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik ben al klaar met downloaden, maar ik vraag je hoe ik je 60mb moet sturen
Heet jij ook sinan.quote:Op maandag 13 november 2006 21:44 schreef saban het volgende:
[..]
Via msn.
Dat kan op; *knip* met een apestaartje erachter. Daarna*knip* en daarna een punt en dan een nl
Ja kip, jij ook?quote:Op maandag 13 november 2006 21:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heet jij ook sinan.![]()
Naamgenoot dan?
(weggehaald)
surequote:Op maandag 13 november 2006 21:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een smoes om aan andermans berichten te zitten.![]()
je bent allang toegevoegdquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 22:08 schreef Emel het volgende:
[..]
je bent allang toegevoegdben alleen niet vaak online
ja was lekkerquote:
Gezellige avond gehad dus.quote:Op maandag 13 november 2006 22:14 schreef Emel het volgende:
[..]
ja was lekkerwe hebben nog net niet op de tafel gedanst
![]()
gercekten! ruhuna fatiha okumustuk bilequote:
* saban benieuwd isquote:Op maandag 13 november 2006 22:23 schreef Slayage het volgende:
ey trigger heb je saban al aangesproken op zijn ava![]()
is goedquote:Op maandag 13 november 2006 22:17 schreef saban het volgende:
[..]
Gezellige avond gehad dus.
Kom je online? Moet je een word bestand sturen
Doe eens liefquote:Op maandag 13 november 2006 22:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
gercekten! ruhuna fatiha okumustuk bile
niet dusquote:
Ja, zo goed Turks spreek ik nu ook weer nietquote:Op maandag 13 november 2006 22:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha tuurlijk..jullie zijn nog niet van me afquote:
doe wat ik wilquote:
tovbe tovbequote:Op maandag 13 november 2006 22:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
nog steeds een rotzak dusquote:
quote:
quote:
heerlijk toch!quote:
ik vind het ziekquote:
neem het op als complimentquote:
mooie ava zekerquote:Op maandag 13 november 2006 22:31 schreef saban het volgende:
[..]
Als Fenerli zijnde hou je vast wel van mijn ava![]()
Hij steunde FB. Ik ben GS'liquote:Op maandag 13 november 2006 22:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
mooie ava zeker
en ja hij was fenerli jij? toch niet gsli?je hebt er hier al zoveel lopen
emel heeft van die dagen toch, je weet welquote:
sociaal inzicht heb je ook niet he?quote:Op maandag 13 november 2006 22:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
emel heeft van die dagen toch, je weet wel![]()
Nee, zo goed ken ik d'r nietquote:Op maandag 13 november 2006 22:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
emel heeft van die dagen toch, je weet wel![]()
ach ja, kan er ook wel bijquote:
Baskent.quote:Op maandag 13 november 2006 22:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach ja, kan er ook wel bij![]()
memleket nire, hemserim?
wat is dat dan?quote:
ok en als je verder gaat in de familie lijn?quote:
lolquote:
jawel, heus wel.. Hoofdstad van Kurdistan enzo, aldus een koerdquote:Op maandag 13 november 2006 22:39 schreef saban het volgende:
[..]
Ankara, schaap![]()
Diyarbakir is toch geen hoofdstad.
Dat Slayyage een newbie isquote:
quote:Geregistreerd op: donderdag 25 augustus 2005 @ 00:51
hij suggereert dat je koerd bent, schaapquote:Op maandag 13 november 2006 22:39 schreef saban het volgende:
[..]
Ankara, schaap![]()
Diyarbakir is toch geen hoofdstad.
Land van ooitquote:Op maandag 13 november 2006 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jawel, heus wel.. Hoofdstad van Kurdistan enzo, aldus een koerd
Ik suggereer niets, het was een vraagquote:Op maandag 13 november 2006 22:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij suggereert dat je koerd bent, schaap
jij bent newbier dan mijquote:
Ik ben redelijk anti AT dus ik weerhoud me van commentaarquote:Op maandag 13 november 2006 22:42 schreef saban het volgende:
[..]
Zou jij een opmerking maken over mijn avatar, volgens ene newbie?
Je bent zeker (pro)-gelovig?quote:Op maandag 13 november 2006 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben redelijk anti AT dus ik weerhoud me van commentaar
wat?quote:
kijk eerst aub naarquote:Op maandag 13 november 2006 22:51 schreef IHVK het volgende:
Verder was Turkije zonder Ataturk gewoon een Britse of Frans mandaatstaat-geworden, en zou het nu dezelfde problemen als Irak/Iran/Syrië hebben, daarom heb ik bewondering voor die man.
quote:Op maandag 13 november 2006 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kijk eerst aub naar
http://video.google.nl/videoplay?docid=6134574381273107208&q=osmanli
en deel 2
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4395750297510077105&q=osmanli
kijk alles heb zijn voor en nadelen zo ook ATquote:Op maandag 13 november 2006 22:51 schreef IHVK het volgende:
Verder was Turkije zonder Ataturk gewoon een Britse of Frans mandaatstaat-geworden, en zou het nu dezelfde problemen als Irak/Iran/Syrië hebben, daarom heb ik bewondering voor die man.
mijn kinderen ookquote:
ojee! trigger gaat mensen bekeren!quote:Op maandag 13 november 2006 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kijk eerst aub naar
http://video.google.nl/videoplay?docid=6134574381273107208&q=osmanli
en deel 2
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4395750297510077105&q=osmanli
je hebt gelijk trigger, al die turken zijn gebrainwashed!quote:
kijk nou maarquote:Op maandag 13 november 2006 22:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
ojee! trigger gaat mensen bekeren!
die salafisten toch![]()
ik geloof niet dat jij er iets over te zeggen hebt.quote:
morgen knul morgenquote:
en jij doet je stoer voor terwijl je een triest mannetje bent.quote:Op maandag 13 november 2006 22:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt gelijk trigger, al die turken zijn gebrainwashed!
Dat zeg ik niet, kijk nou maar gewoonquote:Op maandag 13 november 2006 22:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt gelijk trigger, al die turken zijn gebrainwashed!
Emel we have been over thisquote:Op maandag 13 november 2006 22:59 schreef Emel het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij er iets over te zeggen hebt.
dag broertjequote:Op maandag 13 november 2006 23:01 schreef saban het volgende:
[..]
Die van mijn ook![]()
Iyi geceler allemaal!
jij hebt niets te zeggen over mijn kinderen toch?quote:
als jij het zegt dame.... maar ik denk dat elke persoon hier zich afvraagt waarom jij zo op je teentjes bent getraptquote:Op maandag 13 november 2006 23:00 schreef Emel het volgende:
[..]
en jij doet je stoer voor terwijl je een triest mannetje bent.
ik doe gezellig!quote:Op maandag 13 november 2006 23:02 schreef Triggershot het volgende:
hou het graag gezellig, tis een turken topic, solidair enzo.
als ze zich dat afvragen, mogen ze me een PM sturen. Ik geef wel antwoord.quote:Op maandag 13 november 2006 23:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
als jij het zegt dame.... maar ik denk dat elke persoon hier zich afvraagt waarom jij zo op je teentjes bent getrapt
Perhaps welquote:Op maandag 13 november 2006 23:03 schreef Emel het volgende:
[..]
jij hebt niets te zeggen over mijn kinderen toch?
pm mij aub want ik moet nu echt slapenquote:Op maandag 13 november 2006 23:04 schreef Emel het volgende:
[..]
als ze zich dat afvragen, mogen ze me een PM sturen. Ik geef wel antwoord.
geen tijdquote:Op maandag 13 november 2006 23:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
pm mij aub want ik moet nu echt slapen![]()
Aight komt goed, slaap lekker allenquote:Op maandag 13 november 2006 23:04 schreef IHVK het volgende:
EDit-laat maar te grote foto![]()
Sorry, Trigger, het is er met de paplepel ingegoten.
Maar ik ga het zeker bekijken. Truste iedereen nu.![]()
jeetje vroegquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:36 schreef Megumi het volgende:
Mogguh ben al weer op het werk.
dat is wel lekkerquote:
Hey, hebben zij geen vacatures open staanquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:46 schreef Megumi het volgende:
Momenteel een CMDB opbouwen Database hard ware voor een gemeente.
Nee, helemaal geen (linux) systeembeheer ? Of een website beheerderquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:49 schreef Megumi het volgende:
Ben bang van niet.
Je begreep er niets van?quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:46 schreef Emel het volgende:
Tot vanavond!
nietsquote:
Wachten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:39 schreef Emel het volgende:
trouwens goedeavond![]()
ik ga op mijn eten wachten nu![]()
Nu begrijp ik er niets vanquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef Emel het volgende:
[..]
nietstis hetzelfde als dat ik aan een moeder vertel dat haar kind dysthemie heeft
![]()
schattigquote:
ja, was lekkerquote:
Ik ga jou in schrijven bij de sportschool om de hoekquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:15 schreef Emel het volgende:
[..]
ja, was lekker
pilav, kuru fasulyse, mercimek corbasi, salata ve tatli![]()
lekker bezig geweestquote:
als ik zo doorga, heb ik het nodigquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga jou in schrijven bij de sportschool om de hoek
hele dag lui geweest amper wat gedaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:17 schreef Emel het volgende:
[..]
lekker bezig geweest
geluisterd, tissues uitgedeeld voor huilende moeders..overlegjes gehad..gebeld..geluncht en rapporten geschreven.
en de jouwe?
Hmm, lijkt me zwaar werk, huilende mensen zien en hen steunen. Doe je goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:17 schreef Emel het volgende:
[..]
lekker bezig geweest
geluisterd, tissues uitgedeeld voor huilende moeders..overlegjes gehad..gebeld..geluncht en rapporten geschreven.
en de jouwe?
hey! ik ben slankquote:
thanks lieffiequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:24 schreef saban het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me zwaar werk, huilende mensen zien en hen steunen. Doe je goed![]()
luilakquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hele dag lui geweest amper wat gedaan
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef Emel het volgende:
ik heb nog veel baklava over van suikerfeest. Iemand?
Gek zeg, iets van 2 maanden terug bewarenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef Emel het volgende:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja als ik nu vraag hoeveel je weegt ga je toch niet antwoorden
tis nog steeds goed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:33 schreef saban het volgende:
[..]
Gek zeg, iets van 2 maanden terug bewaren![]()
Bewaar 'm voor 31 december, kurban bayrami![]()
geen ideequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En wat heb jij zondag gedaan?![]()
quote:
quote:
Kreeg het vertaaldquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:03 schreef Slayage het volgende:
ey triggr die docu van je duurt 2 uur man!
is je turks zo goed dan dat je het kan volgen?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef Emel het volgende:
kom naar R'dam, dan krijg je hetquote:
ik weiger hetquote:
hayir canimquote:
hayir fistikquote:
oh dat is dus een verwarmingquote:
ama nedenquote:
ja als je ziek bent kan je op vakantiequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Emel het volgende:
ik bespaar geld, door te vriezen, dan kan ik op vakantie![]()
ik trek wel een vestje aanquote:
tuurlijk wel, mits ik geen koorts hebquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja als je ziek bent kan je op vakantie
Ik spreek je wel erover wanneer je ziek bentquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef Emel het volgende:
[..]
tuurlijk wel, mits ik geen koorts hebtis handig he..ik ben mn eigen dokter
![]()
wat lief, je zorgt voor mequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik stort wel wat op je rekening
ik zeg het niet tegen jequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik spreek je wel erover wanneer je ziek bent
dit is een Emel-baklavaquote:
dankjewelquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou, ja Shifaak Allah dan maar alvast
mams mocht mij altijd alquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef Emel het volgende:
[..]
wat lief, je zorgt voor memn mama vindt je vast weer aardig
![]()
niet overdrijvenquote:
overdrevenquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:42 schreef Emel het volgende:
mams en paps komen binnenkort terug. Kom je eindelijk om mijn hand vragen?![]()
ik wil om mijn hand gevraagd wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
Was jij niet een moderne Turk?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heey Emel, paas je hand eens naar me
laat maarquote:
ok zal niet meer smsenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Emel het volgende:
rot gsm, ik schrik me ieder keer rot. Hij trilt zo hard als er een sms binnen komt.
in je dromen zul je me ooit smsenquote:
je bent echt niet romantischquote:
Ik heb sommige beloftes aan je gedaan waar ik niet terug van kan komen, anders wist ik het welquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb sommige beloftes aan je gedaan waar ik niet terug van kan komen, anders wist ik het wel
quote:
hoe gaat dat dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan wel, gaat je alleen vet kosten.
walnotenquote:
quote:
oh grappigquote:
quote:
tuurlijkquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |