abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43648358
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 01:42 schreef koffiegast het volgende:

[..]

nerf tbh ;s
Je vergeet dat hij t3 heeft en wss ook the black book.....de mijne hit voor 300 ofzo.
  zaterdag 18 november 2006 @ 02:09:59 #252
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_43648377
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:40 schreef Ericjuh het volgende:
hoehoe.. ben vandaag level 24 geworden.. en heb de quest gedaan om poisons(1) te krijgen!!

ik begin echt gevaarlijk te worden
Pft. Tsk. Level 25,5.
The Internets, I needs it..
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:41:34 #253
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_43653910
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 02:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

*click *WyriHaximus* /fart /rasp
/target Drizzt_DoUrden /smell /pickupandtrowthroughthedarkportal
phluphy for president!
pi_43655937
Hm, m'n Mage is gecopyed naar de PRT EU Realm, maar nu wanneer ik de server in wil gaan en hij is bijna klaar met loaden gaat ie naar windows en krigj ik een error dat ik kan sende of cancellen. Weet iemand watdit is ?
  zaterdag 18 november 2006 @ 14:31:33 #255
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_43656632
geen idee, ik kom direct in de queue terecht... 2000 man al
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_43657223
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 02:09 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Je vergeet dat hij t3 heeft en wss ook the black book.....de mijne hit voor 300 ofzo.
Mja, de pet scaling helpt hier wel enorm bij. Neemt niet weg dat het toch enorm makkelijk is. Een beetje zoals de oude Bestial Wrath van hunters, behalve dat je deze kan fearen met geluk
pi_43659893
Ik speel nu sinds een uurtje Wow, maar heb altijd Guild Wars gespeeld.

Wie kan mij de voordelen vertellen van WoW tegenover Guild Wars ?

Ik ben er geen enkele tegengekomen, alleen maar nadelen te opzichte van Guild Wars.

Bij Guild Wars is de muziek veel mooier; De beelden zijn mooier (en sfeervoller), de besturing is erg houterig bij Wow, de missies zijn saai; betalen per maand. En zo heb ik nog wel een paar dingetjes

Dus wie heeft hier beide spellen ook gespeeld, en kan mij wat postitieve verschillen opnoemen van Wow?
pi_43660226
Ohw ja, wat ik misschien wel het meest vervelende vind is dat je niet, net zoals bij Guild Wars, kan klikken waar je poppetje heen moet lopen. Je bent nu dus verplicht om je vingers op het toetsenbord te houden.
pi_43660340
/uninstall Wow --> Boutspel
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 november 2006 @ 17:14:09 #260
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_43660371
In GW sta je er, zodra je een stad verlaat, alleen voor. Er is niemand om tegenaan te lullen, dat vond ik altijd zo saai. In WoW kun je altijd wel via een chat channel praten, er rennen regelmatig andere characters voorbij. Ik heb het gevoel dat de WoW-wereld meer leeft dan die van GW
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_43660405
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:58 schreef Logitik het volgende:
de besturing is erg houterig bij Wow
rofl,

bij GW kun je niet eens springe en langs randen springen, bij WoW wel...
pi_43660439
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In GW sta je er, zodra je een stad verlaat, alleen voor. Er is niemand om tegenaan te lullen, dat vond ik altijd zo saai. In WoW kun je altijd wel via een chat channel praten, er rennen regelmatig andere characters voorbij. Ik heb het gevoel dat de WoW-wereld meer leeft dan die van GW
je kan in GW gewoon een team maken Je staat er dus niet alleen voor buiten de stad,, Maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt hoor.. ik zag echt overal mannetjes rondrennen (al zien die er echt echt anno 1900 uit)
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:16:50 #263
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_43660476
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:08 schreef Logitik het volgende:
Ohw ja, wat ik misschien wel het meest vervelende vind is dat je niet, net zoals bij Guild Wars, kan klikken waar je poppetje heen moet lopen. Je bent nu dus verplicht om je vingers op het toetsenbord te houden.
Dat kan wel, moet je gewoon in interface opties veranderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_43660797
+ punten

- Je bent veel langer bezig om tot een hoger lvl te komen, de bevrediging is dan ook vele malen hoger als je een lvl bereikt hebt, bij GW ben je in een dag lvl 20.

- Veel moor looks dan GW, zoveel meer armor dan de standaard setjes in GW.

- Items in de AH, bij GW moet je altijd WTB/WTS doen en duurt soms lang voordat je een wapen hebt die je fijn vindt, terwijl je dit bij WoW zo kunt kopen.

- WoW heeft uitgebreide professions die je kunt doen en veel met je class te maken heeft.

- punten

- GW is gratis, WoW niet

- Maintenance, veel servers in WoW zijn niet stabiel en ondervinden regelmatig lange maintenance perioden

- WoW is overspoeld door pubers (GW niet zoveel kan ik me herinneren)

- Je hebt de kans geganked te worden als je aan het questen bent in WoW dat behoorlijk frustrerend kan zijn

er zijn nog veel meer punten, maar nu geen zin om te bedenken
pi_43660873
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:26 schreef Borreke het volgende:
- Je hebt de kans geganked te worden als je aan het questen bent in WoW dat behoorlijk frustrerend kan zijn
Dan moet je niet op een PVP server gaan spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_43660883
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:29 schreef Tain het volgende:

[..]

Dan moet je niet op een PVP server gaan spelen
en hoe wou je anders lvlen ? : P
pi_43660957
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:26 schreef Borreke het volgende:
+ punten

- Je bent veel langer bezig om tot een hoger lvl te komen, de bevrediging is dan ook vele malen hoger als je een lvl bereikt hebt, bij GW ben je in een dag lvl 20.

- Veel moor looks dan GW, zoveel meer armor dan de standaard setjes in GW.

- Items in de AH, bij GW moet je altijd WTB/WTS doen en duurt soms lang voordat je een wapen hebt die je fijn vindt, terwijl je dit bij WoW zo kunt kopen.

- WoW heeft uitgebreide professions die je kunt doen en veel met je class te maken heeft.

- punten

- GW is gratis, WoW niet

- Maintenance, veel servers in WoW zijn niet stabiel en ondervinden regelmatig lange maintenance perioden

- WoW is overspoeld door pubers (GW niet zoveel kan ik me herinneren)

er zijn nog veel meer punten, maar nu geen zin om te bedenken
Ben je het niet met mij eens dat Guild Wars veel sfeervoller is, en de beelden veel mooier zijn ? Ik vind die poppetjes en bomen er in Wow en niet bijster mooi uitzien eigelijk (het woord lelijk durf ik niet te noemen ivm reacties uitlokken)
pi_43660996
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:32 schreef Logitik het volgende:

[..]

Ben je het niet met mij eens dat Guild Wars veel sfeervoller is, en de beelden veel mooier zijn ? Ik vind die poppetjes en bomen er in Wow en niet bijster mooi uitzien eigelijk (het woord lelijk durf ik niet te noemen ivm reacties uitlokken)
De graphics in GW zijn strakker en realistischer, maar ikvind dat niet mooi. Ik vind de graphics in WoW een bepaalde feeling heeft wat erg goed past bij het spel en mij meer aanspreekt.
pi_43661244
WoW > GW, period.

pi_43662111
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:30 schreef Borreke het volgende:

[..]

en hoe wou je anders lvlen ? : P
je weet dat er ook PVE servers bestaan?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_43662137
quote:

[..]

WoW is zeker niet het mooiste spel, maar daar speel je vind ik geen MMO voor
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:24:14 #272
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_43662543
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:10 schreef Tain het volgende:

[..]

WoW is zeker niet het mooiste spel, maar daar speel je vind ik geen MMO voor
je haalt de woorden uit mn mond.
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:54:58 #273
84926 WyriHaximus
pi_43663355
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:14 schreef Borreke het volgende:

[..]

rofl,

bij GW kun je niet eens springe en langs randen springen, bij WoW wel...
Ja klopt heb zelf GW ff kort geprobeert bij een vriend en vond het idd erg frustrerend dat je soms de meest simpele randjes niet op kon (springen). Bij wow kun je echt zelf bepalen waar je heen gaat en als je tegen een onzicht bare muur aan loopt zit je meestal toch al ergens waar je eingelijk niet hoort. (Uitzonderingen daar gelaten zoals The Great Forge in IF.) Bij GW ben je heel erg in je vrijheid beperkt en buiten een stad sta je er alleen voor en in WoW kun je bijna overal heen en is er altijd wel iemand in een zone.
phluphy for president!
pi_43663432
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:09 schreef Tain het volgende:

[..]

je weet dat er ook PVE servers bestaan?
no shit...

maar als je toch wilt pvpe
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:00:06 #275
84926 WyriHaximus
pi_43663487
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:57 schreef Borreke het volgende:

[..]

no shit...

Dan moet je niet gaan zeiken als je een keer gegank word .
phluphy for president!
pi_43663566
quote:

[..]

Ik vind WoW juist vele malen sfeervoller...

Een voorbeeld is dat troll village stukje aan zee in Durotar, vlak nadat je het Orc/Troll begingebied verlaat...
De muziek veranderd, je ziet de rij van kleurvolle raptor mounts staan die je later kunt krijgen, dansende trolls, een witchdoctor die alles verkloot
Ook zijn de animaties in WoW veel vloeiender dan in Guild Wars...
Een goed voorbeeld waar je het kunt zien is dat dansfilmpje, waar ze WoW en GW dansen naast elkaar laten zien. Je ziet echt (vind ik tenminste) dat de GW animaties veel houteriger zijn...

WoW is dan misschien een andere stijl van graphics (meer cartoony, zoals het al is vanaf eerdere Warcraft games), maar ik vind het zeker niet lelijk. Deze stijl van graphics past gewoon perfect bij Warcraft.
Als je een beetje fatsoenlijke computer hebt, en WoW dus redelijk hoog tot max quality kunt draaien, let dan eens op de weg waar je op loopt in The Barrens (onder het genot van de Barrens chat), je ziet de mooie (bijna 3d lijkende) textures en de zon die op de droge gebroken grond schijnt, en reflecteert.
Dat soort dingen vind ik echt prachtig

Ik kan ook niet wachten tot The Burning Crusade...
http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=30668
Dit is een filmpje van de nieuwe armorsets die uitkomen in The Burning Crusade, maar ook een enorm goed voorbeeld van de sfeer en omgeving. Let bijvoorbeeld op de stukjes van de Hunter (1:10), en de Shaman (2:45)

Hoe je het ook wend of keert, het is en blijft natuurlijk een zaak van persoonlijke smaak, en het lijkt me duidelijk wat mijn keuze is
Doe eens niet.
pi_43663724
quote:
/gniffel
quote:
/pat /evilgniffil
OMG.. wat hebben jullie een geluk dat jullie niet op de server van mij zit (alonsus)!!
Dit keer zonder signature
pi_43663784
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:00 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Dan moet je niet gaan zeiken als je een keer gegank word .
Dat is voornamelijk irritant als je een lager lvl bent....

Ik ben niet zo naief op een later stadium om te vergeten dat ik geganked zou kunnen worden
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:31:27 #279
84926 WyriHaximus
pi_43664454
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:10 schreef Borreke het volgende:

[..]

Dat is voornamelijk irritant als je een lager lvl bent....

Ik ben niet zo naief op een later stadium om te vergeten dat ik geganked zou kunnen worden
Ja dat is waar, mijn eerste 10 meter buiten Horde gebied heb ik ook niet overleeft rende een raid party in . Wat ik wel echt dom vind, dat is niet meer naief maar gewoon dom, dat als je als lvl 60 bij het start gebied dat de helft van de lvl 1's je gewoon domweg aanvalt. Had het dus gister op de PTR ik was op de boot naar het dranei eiland gestart maar je word naar de GY gezapped staat daar een lvl 1 rogue begint me aan te vallen. Dus ik maak hem 3 keer af, nee hor gewoon door gaan. Dus ik maar me draakje op hem los gelaten. Stond naast het GY dus die gast ging met 1 klap dood en was er gelijk weer. Gaat een lvl 1 druid hem healen, word ook PvP tagged, en gaat dus gezellig ook dood. Begint een lvl 1 priest ook te healen, precies het zelfde verhaal. En staat er een lvl 60 allie priest ze uit te laggen. Dat is niet naief maar gewoon dom .
phluphy for president!
pi_43665076
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:57 schreef Borreke het volgende:

[..]

no shit...

pvp op een pve server gaat prima hoor
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_43665146
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:31 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ja dat is waar, mijn eerste 10 meter buiten Horde gebied heb ik ook niet overleeft rende een raid party in . Wat ik wel echt dom vind, dat is niet meer naief maar gewoon dom, dat als je als lvl 60 bij het start gebied dat de helft van de lvl 1's je gewoon domweg aanvalt. Had het dus gister op de PTR ik was op de boot naar het dranei eiland gestart maar je word naar de GY gezapped staat daar een lvl 1 rogue begint me aan te vallen. Dus ik maak hem 3 keer af, nee hor gewoon door gaan. Dus ik maar me draakje op hem los gelaten. Stond naast het GY dus die gast ging met 1 klap dood en was er gelijk weer. Gaat een lvl 1 druid hem healen, word ook PvP tagged, en gaat dus gezellig ook dood. Begint een lvl 1 priest ook te healen, precies het zelfde verhaal. En staat er een lvl 60 allie priest ze uit te laggen. Dat is niet naief maar gewoon dom .
Dat heb ik ook nooit begrepen waarom die lagere lvl's dat doen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:57:27 #282
10769 AgentOrange
Less Human, More Divine
pi_43665168
Hallo menschen,

Mijn broer wil met mijn versie van WoW beginnen omdat ik er geen gebruik meer van maak. Nu heeft hij mijn versie mee, inclusief plastic dvd hoesje, manual en doosje. Nu kunnen we de product key niet vinden.

Waar staat deze product key?

Als ie bijvoorbeeld op een plek staat die ik tijdens mijn verhuizing al wel heb weggegooid, hoe kan ik dan in mijn versie (die ik gelukkig heb bewaard) kijken welke product key ik heb (bijv. in register ofzo?)

Kan hij weer aan een nieuwe verslaving beginnen....

Alvast bedankt voor je reaktie.

De storthoop heeft gesproken...
pi_43665202
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:57 schreef AgentOrange het volgende:

Hallo menschen,

Mijn broer wil met mijn versie van WoW beginnen omdat ik er geen gebruik meer van maak. Nu heeft hij mijn versie mee, inclusief plastic dvd hoesje, manual en doosje. Nu kunnen we de product key niet vinden.

Waar staat deze product key?

Als ie bijvoorbeeld op een plek staat die ik tijdens mijn verhuizing al wel heb weggegooid, hoe kan ik dan in mijn versie (die ik gelukkig heb bewaard) kijken welke product key ik heb (bijv. in register ofzo?)

Kan hij weer aan een nieuwe verslaving beginnen....

Alvast bedankt voor je reaktie.

Je hebt toch al een account aangemaakt? Hij zal namelijk jou account moeten gebruiken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 18 november 2006 @ 20:04:20 #284
10769 AgentOrange
Less Human, More Divine
pi_43665381
Oh ja, das natuurlijk ook zo.. Ik heb mijn accountnaam wel, maar ik weet natuurlijk m'n password niet meer...

Hij vraagt dan om mijn favoriete huisdier... heb ik natuurlijk weer bullshit ingevuld.

Maar goed, als ik mijn accountnaam met password weer terughaal (na 1000 keer proberen ofzo), kan ik dan mijn serial weer terugvinden?

En waar staat die dan?

Alvast bedankt
De storthoop heeft gesproken...
  zaterdag 18 november 2006 @ 20:07:15 #285
84926 WyriHaximus
pi_43665484
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 20:04 schreef AgentOrange het volgende:

Oh ja, das natuurlijk ook zo.. Ik heb mijn accountnaam wel, maar ik weet natuurlijk m'n password niet meer...

Hij vraagt dan om mijn favoriete huisdier... heb ik natuurlijk weer bullshit ingevuld.

Maar goed, als ik mijn accountnaam met password weer terughaal (na 1000 keer proberen ofzo), kan ik dan mijn serial weer terugvinden?

En waar staat die dan?

Alvast bedankt
Nee, je zult het via de forgot password functie moeten doen. En je key staat achter CD3 in je hoesje (was bij mij iig zo). Maardan heb je nog niks aan je key want je kunt maar 1 keer een account aan maken met een key. Wat je kunt proberen is blizzard bellen en met je key proberen je password te laten resetten.
phluphy for president!
  zaterdag 18 november 2006 @ 20:34:05 #286
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_43666516
serial staat in het doosje of op je handleiding.
pi_43668013
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:12 schreef Logitik het volgende:
/uninstall Wow --> Boutspel
Ik hoop niet dat jij de level 1 was die m'n level 5 mage om goud vroeg, die ik daarna even de dood in heb gelokt omdat die level 1 /follow had gedaan. Na hem natuurlijk een paar keer gezegt te hebben dat ie eventjes mocht sterven. (Ja, ik heb een pesthekel aan beggers)

Die level 1 begon ook te whinen dat het z'n eerste char was en de eerste waarmee hij sprak hem dood wilde
  zaterdag 18 november 2006 @ 21:23:14 #288
133629 Mauro