oh chocolaquote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gisteravond laat een lekkere chocolade letter op![]()
![]()
![]()
Dús ik geef het ook toe![]()
Niks om je voor te schamen.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gisteravond laat een lekkere chocolade letter op![]()
![]()
![]()
Dús ik geef het ook toe![]()
Wie d'r orange?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit aan een glaasje jus d'r orange![]()
Met kip moet je wel uitkijken i.v.m salmonella.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef Mikkie het volgende:
Zo maar eens ff een paar broodjes bakken. Vanavond weet ik nog niet, misschien iets met kip (als die nog goed is, ligt al een paar dagen in de koelkast)...
Het heet salmonella, en die gaan gewoon dood als je het goed genoeg bakt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Met kip moet je wel uitkijken i.v.m samanella.
Ik zelf zou het niet eten als het paar dagen in de koelkast ligt![]()
Dan eet jij het op ik NOTquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het heet salmonella, en die gaan gewoon dood als je het goed genoeg bakt.
Ja hier zit je wel goedquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:27 schreef Stereotomy het volgende:
^^ oeh, da's wel lekker.
Ik drink nu net mijn laatste glas sherry
recept gevulde aardappels?quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:32 schreef K-mail het volgende:
oh man... Ik heb gekookt:
Gevulde Aardappels, met spek e.d
Rode Mul uit de oven
Broccoli met een Beurre Blanc
En nu moet ik hockeyen, khoop niet dat alles eruit gaatTwas wel ontzettend lekker, ik had nog nooit rode mul gegeten, heeft een zeer sterke smaak...
Zo simpel maar zo lekkerquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:56 schreef Curiosity het volgende:
Biefstuk met champignons en wit brood met roomboter om te soppen,![]()
Oh, ik ben jaloers! Veel plezier en smakelijk eten!quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:04 schreef donleo het volgende:
7 gangen menu + wijn arrangement in Kasteel Heemstede
moet ik zo aan gaan beginnen . heb nu al trek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |