Politiek correct!quote:Op maandag 13 november 2006 16:31 schreef Serendips het volgende:
Vanochtend nog op de radio gehoord dat het haar geen biet kon schelen...
Als dit bij Verdonk gebeurd was zou je nu woedend gereageerd hebben. Selectieve verontwaardiging noem ik dat.quote:Op maandag 13 november 2006 16:55 schreef JohnDope het volgende:
Geniaal deze FotoFuck! Femke is hier zo ziek van
Ze moet zich niet zo aanstellen, dit valt natuurlijk in het niet bij wat Fortuyn allemaal is aangedaan.
Verdonk heeft al veel te veel voor haar kiezen gehad.quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als dit bij Verdonk gebeurd was zou je nu woedend gereageerd hebben. Selectieve verontwaardiging noem ik dat.
ook jou ontgaat het dat het hier erom draait dat dit wordt gedaan door een politicus en niet door een member van retecool ?quote:Op maandag 13 november 2006 16:55 schreef JohnDope het volgende:
Geniaal deze FotoFuck! Femke is hier zo ziek van
Ze moet zich niet zo aanstellen, dit valt natuurlijk in het niet bij wat Fortuyn allemaal is aangedaan.
Politici waren de ergsten destijds met Fortuyn!quote:Op maandag 13 november 2006 17:02 schreef moussie het volgende:
[..]
ook jou ontgaat het dat het hier erom draait dat dit wordt gedaan door een politicus en niet door een member van retecool ?
Ik kan me anders niet herinneren dat Melkert ooit een foto van Fortuyn bewerkt heeft zodat het leek dat Fortuyn een Marokkaans jongetje aan het nemen was.quote:Op maandag 13 november 2006 17:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Politici waren de ergsten destijds met Fortuyn!
Nee dat komt omdat Fortuyn dat direct kon ontkrachtigen. Melkert deed en zei veel ergere dingen, hij was niet de enige overigens.quote:Op maandag 13 november 2006 17:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan me anders niet herinneren dat Melkert ooit een foto van Fortuyn bewerkt heeft zodat het leek dat Fortuyn een Marokkaans jongetje aan het nemen was.
alweer woorden maar geen dadenpics .. laat zien dan die fotosoepies die door linkse politici zijn rondgestuurd destijds ?quote:Op maandag 13 november 2006 17:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Politici waren de ergsten destijds met Fortuyn!
Precies, ik wacht in spanning!quote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef moussie het volgende:
[..]
alweer woorden maar geen dadenpics .. laat zien dan die fotosoepies die door linkse politici zijn rondgestuurd destijds ?
Zij hebben veel ergere dingen gedaan! Door hun ligt Fortuyn nu in zijn kist.Allemaal indirecte-moordenaars.quote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef moussie het volgende:
[..]
alweer woorden maar geen dadenpics .. laat zien dan die fotosoepies die door linkse politici zijn rondgestuurd destijds ?
Hoez?; Hij gaf zelf toe dat hij dat deed.quote:Op maandag 13 november 2006 17:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat Fortuyn dat direct kon ontkrachtigen.
omg .. dus iedereen die het politiek niet eens was met fortuyn en dat niet onder stoelen of banken stak is medeverantwoordelijk voor die moord .. is dat wat je zegt ?quote:Op maandag 13 november 2006 17:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zij hebben veel ergere dingen gedaan! Door hun ligt Fortuyn nu in zijn kist.Allemaal indirecte-moordenaars.
Daar kan geen plaatje tegen op.
niet iedereen, maar een hoop wel.quote:Op maandag 13 november 2006 17:11 schreef moussie het volgende:
[..]
omg .. dus iedereen die het politiek niet eens was met fortuyn en dat niet onder stoelen of banken stak is medeverantwoordelijk voor die moord .. is dat wat je zegt ?
Je beseft dat je nu zegt dat je voorstander van het bedreigen van politici bent?quote:Op maandag 13 november 2006 17:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
niet iedereen, maar een hoop wel.
En ik ben niet de enige, die oud politici ondervinden nog heel vaak negatieve ervaring door hun acties tegen fortuyn. Ze houden het allemaal sneaky stil en buiten de media maar het gebeurt wel
oud politici.quote:Op maandag 13 november 2006 17:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je beseft dat je nu zegt dat je voorstander van het bedreigen van politici bent?
Iddquote:Op maandag 13 november 2006 17:07 schreef JohnDope het volgende:
Zij hebben veel ergere dingen gedaan! Door hun ligt Fortuyn nu in zijn kist.
[...]
pwnd
Dus je bent wel een voorstander! Bij dezen kan ik je niet meer als serieuze user beschouwen.quote:Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
oud politici.
En ik ben geen voorstander, ook geen tegenstander, maar als hun het overkomt vind ik het wel leuk.....
Jij moet mij juist wel als serieus beschouwen, ik ben tenminste eerlijk en oprecht! Een beetje goedkope reactie weer van jou.....quote:Op maandag 13 november 2006 17:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus je bent wel een voorstande! Bij dezen kan ik je niet meer als serieuze user beschouwen.
Joh ben jij homooow?quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik dit soort foto´s van vrouwen zie weet ik weer waarom ik homo ben
Ben jij dat op dat plaatje?quote:
O, dat deed je tot nu toe nog wel!?quote:Op maandag 13 november 2006 17:19 schreef Plato1980 het volgende:
Bij dezen kan ik je niet meer als serieuze user beschouwen.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 13 november 2006 17:22 schreef broer het volgende:
[..]
O, dat deed je tot nu toe nog wel!?
weer zo'n domme reactie, wat een slap gelu lzegquote:
Verlagen in grofweg de helft van de gevallen. Mooi tochquote:Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef tho_Omas het volgende:
Goed voor haar. Ik moest vanmorgen weer kotsen toen ik zag wat ze met de toch al hoge autoprijzen wil doen.
Get a room, nobody caresquote:Op maandag 13 november 2006 17:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
weer zo'n domme reactie, wat een slap gelu lzeg
Ik kan er ook niets aan doen dat ik niet aan jouw intelligentie, beschaving en opleiding kan tippen.quote:Op maandag 13 november 2006 17:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
weer zo'n domme reactie, wat een slap gelu lzeg
Ben jij ook zo een nature girl als op die gesoepte foto?quote:
nopequote:Op maandag 13 november 2006 17:40 schreef moussie het volgende:
[..]
*zucht*
en die zijn er geplaatst door een politicus ?
mannen zijn niet behaard zekerquote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik dit soort foto´s van vrouwen zie weet ik weer waarom ik homo ben
We hebben die foto nu wel gezien.quote:Op maandag 13 november 2006 17:50 schreef Jack_Pershing het volgende:
[afbeelding]
Behind every Bush a terrorist![]()
Dus je vindt het ook onterecht dat Verdonk voortdurend excuses eist zodra zij 'aangevallen' wordt?quote:Op maandag 13 november 2006 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
Wie uitdeelt moet ook kunnen ontvangen.
Dom gejank van links.
Voortdurend? Alleen van die wethouder uit Amsterdam na een walgelijke uitspraak.quote:Op maandag 13 november 2006 17:56 schreef Plato1980 het volgende:
Dus je vindt het ook onterecht dat Verdonk voortdurend excuses eist zodra zij 'aangevallen' wordt?
Ah maar ons Femke is goed in aanvallen.quote:Op maandag 13 november 2006 17:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus je vindt het ook onterecht dat Verdonk voortdurend excuses eist zodra zij 'aangevallen' wordt?
Wellicht, maar dat was niet door een kandidaat-kamerlid gedaan.quote:Op maandag 13 november 2006 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voortdurend? Alleen van die wethouder uit Amsterdam na een walgelijke uitspraak.
Kan me namelijk ook wat onsmakelijke posters over Verdonk herinneren, iets met verbrande asielzoekers.
quote:Op maandag 13 november 2006 18:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat was niet door een kandidaat-kamerlid gedaan.![]()
Overigens weigert Verdonk ook om met Oosterhuis in debat te gaan en daarnaast heeft ze o.a. excuses van Jan Pronk geëist.
Het blijft natuurlijk een harige situatiequote:Toen over Pim Fortuyn borden met ’Stop de Hollandse Haider’ werden meegevoerd, was dat veel erger dan dit. Toen heb ik GroenLinks niet gehoord.”
ja toen ik 16 was hoezo?quote:
Ik ben dus toch niet de enige die dat heeft gezien.quote:Op maandag 13 november 2006 14:45 schreef hannelore het volgende:
Hilarisch. Vooral die vlieg op haar dij ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |