wat balen githa! die plasticen vinden kinderen volgens mij vaak minstens zo leuk, (zie ik hier als we bij de buren zijn) maar ik wilde zelf ook veel liever een houten. en die foto zag er toen zooo leuk uit! ik heb 't toen niet gedaan omdat ik het er niet van zag komen om het zelf af te werken, maar anders had ik 'm ook wel gewild. xanthe, die van jou is ook grappig zeg, een echte sneeuwwitje keuken!
![]()
lishe, ja tuuurlijk pikt ze echt heel veel van piet op, dat moet wel. meer zelfs vaak dan wij op dat moment in de gaten hebben. maar los daarvan, die momenten waarop je ziet dat er een kwartje valt zijn altijd prachtig om te zien. en tegelijkertijd ben ik er met anna trouwens veel minder op aan 't wachten, zie haar ook nog steeds veel meer als 'klein' dan ik bij piet deed volgens mij.
ze zijn trouwens vandaag allebei wat zielig & ziekig, heel verkouden, keelpijn, nare hoest. afgelopen nacht was anna tig keer wakker.
![]()
ik hoop maar dat ze morgen naar 't kdv kunnen want ik heb nog zeeeer dringende zaken af te handelen deze week op m'n werk. (volgende week heb ik dat congres in bangkok). maar op zich heb ik liever dat ze nu ziek zijn dan volgende week bij opa & oma. zo lang (een hele week) hebben ze nog nooit ergens gelogeerd zonder ons. (en ik niet zonder hen dus... ).