Waarvoor dat niet?quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:54 schreef Xanthe het volgende:
Zal het volgende week eens aan de wijkverpleegkundige gaan vragen , die zou toch nog bellen voor Merel.
De bezuinigsmaatregelen van de thuiszorg zorgen ervoor dat ik niet meer van plan ben om nog naar het CB te gaan.
Wij hebben deze laatst bij de etos gekocht, maar weet zo niet welk model beker dat was...quote:Op zondag 26 november 2006 16:02 schreef Xanthe het volgende:
Weet iemand welke winkels de rietjes voor de nuby bekers verkopen? In ben vanmiddag naar de winkels geweest bij mij in de buurt maar nergens losse rietjes. Daarnaast schijnen wij een oud model beker te hebben (de 830?) , zelfs de bekers waren dus niet meer te koop.
Kan de rietjes wel vinden maar dan alleen online en als ik dan zie wat de verzendkosten dan nog zijn kan ik beter een nieuwe beker aanschaffen.
Ik heb er zelf geen moeite mee. Ze is dan wel (rustig) aan het spelen enzo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:56 schreef poemojn het volgende:
Als je er zelf geen moeite mee hebt kun je het voorlopig ook gewoon zo laten dus Ingrid, het is niet slecht.. hooguit cultuurbepaald hier dat kinderen eerder in bed horen te liggen.
De beker of het rietje?quote:Op zondag 26 november 2006 16:08 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wij hebben deze laatst bij de etos gekocht, maar weet zo niet welk model beker dat was...
Je hebt alle reden om supertrots te zijn op die kleine held!quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef Githa het volgende:
En dapper is hij zekerde ergotherapeut belde vandaag nog even en vertelde hoe vol bewondering ze was en hoe stoer en sterk Jordy wel niet was. Ze vond hem ook zo niet wraakzuchtig. Ik bedoel, ze doen hem iedere keer weer pijn en iedere keer moet hij ruim 3 kwartier stil zitten en nog geeft hij ze een dikke kus bij het weggaan
dat is gewoon rete stoer
en tjah, dan kan mama niet achterblijven hé
met stoer doen dan
ik kus de ergotherapeut niet al ben ik soms stukken minder stoer als Jordy.....
Alle lof voor mijn held![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |