Gos Renzell, ik hoop het ook niet. Maar veel vocht en koortsig is geen goed teken
Hier is het ook zo, veel vocht en koortsig, nu krijg hij iig peniciline en is er een kweek genomen en aan de hand daarvan wordt de medicatie bijgesteld.
Ook is de pijnbestrijding weer terug ingevoerd.
Ik had vanmiddag echt zoiets van misschien moeten jullie hem maar opnieuw opnemen, want zo gaat het gewoon niet, maar door het ongemakkelijk voelen van mijzelf heb ik het niet gezegd.
Ze waren zelf ook zo tegenstrijdig en de verpleegster die zijn wond moest verbinden was echt een TR*T.... Jordy was compleet in paniek en dat is al die keren nog niet geweest. Ze was totaal vriendelijk of begrijpend naar Jordy en tot slot vergat ze nog één vinger met verbinden ook zodat alles weer opnieuw moest
Ik moest er zelf gewoon van meehuilen en toen moesten we ook nog eens niet te pesimistischvan haar zijn
![]()
ik weet wel wie ik een dreun had willen verkopen.
Gos, nu komt het verhaal toch omhoog
![]()
sorry hoor, ik vul hier hele topics mee
De chirurg was gelukkig wel aardig als altijd, maar kon nu ook niks doen, afwachten, wéér. Voor mij voelt het gewoon alsof we aan de zijlijn moeten kijken hoe mis het gaat met je kind
Nou goed, de spalk moest dus weer af, verbandje net als de eerste keer, waar het zo mee mis ging
![]()
weer weken in een badje tegen de onsteking terwijl ze de vorige keer juist zei dat er geen water op mocht omdat de transplantaat kan schuiven als het te vochtig blijft.
Morgen weer naar de ergotherapeut en als die iets beters weet mag ze zonder overleg dat gewoon doorvoeren, zij is nu 2 weken weg...
Voor mij gewoon zo verwarrend, ik weet dus eigenlijk niet eens wat het plan van aanpak is... misschien morgen dus weer een spalk
Wat me vooral stoort is dat ze alleen zien wat er moet gebeuren en niet de effecten daarvan. Tuurlijk moet dat handje verschoond worden maar 8x op een dag is gewoon een hel voor zo'n hummeltje en toen ik aangaf dat ik niet het idee had dat ik dat aankon, ook om te controleren of alles goed is en vooral om die rol aan te houden tegenover Jordy, had zij ook geen alternatief.
De chirurg stelde voor om elke dag naar het ziekenhuis te komen, maar de verpleegster zei direct; 'daar hebben we geen tijd voor hoor'
![]()
dat was dus van de baan.
Thuiszorg moest ik met de huisarts regelen, maar ze dacht niet dat dat ging lukken omdat zij niet direct beschikbaar zullen zijn.
Nog zoveel meer van die dingen.... Ik ben een beetje de weg kwijt. Ik wil zo zo zo graag positief blijven en sterk, maar hoe moet ik dat zo toch doen? Ik voel me helemaal niet capabel genoeg om alles te signaleren, te voorkomen, op te lossen en ook nog eens de rol van troosten en opvangen.
Dan heb ik het nog niet eens over mijzelf, mijn gedachtens en mijn eigen relativatie die er zo een beetje bij inschiet.
ZO!
![]()
dat ben ik weer kwijt, nu op naar morgen!