hmm hmmquote:Op maandag 13 november 2006 14:27 schreef bixister het volgende:
oh wacht githa, ik had jouw post nog niet gelezen. maar je moet natuurlijk inderdaad ook nog een heleboel controlebezoekjes afleggen, kan me voorstellen dat je 't toch liever allemaal zelf doet. toch maar extra vrij regelen dan? valt zoiets niet onder zorgverlof?
quote:Op maandag 13 november 2006 14:27 schreef renzell het volgende:
En maling aan staafmixers inderdaad. Als het helpt, helpt het. Prima toch!
Banaan bevat een hoop goede dingen hoor: http://www.voedingswaardetabel.nl/product.asp?prodID=76quote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef snakelady het volgende:
Nog even een vraagje, Demi lust eigenlijk maar 1 soort fruit en dat is Banaan, maar mag ze dat iedere dag eten?
Avondeten gaat sinds kort weer beter, nu eet ze tenminste wat.
thnx, dat is mooi.quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Banaan bevat een hoop goede dingen hoor: http://www.voedingswaardetabel.nl/product.asp?prodID=76
En zolang ze geen verstopping ervan krijgt zou ik haar lekker die banaan geven elke dag
flixotide verwijdt de longblaasjes, maakt ze groter etc. zodat ze meer lucht aan kunnen , ventolin haalt alleen de acute benauwdheid weg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:48 schreef Vicky het volgende:
Flixotide laat geloof ik een laagje achter. Het is iets sterker dan Ventolin.
bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
flixotide verwijdt de longblaasjes, maakt ze groter etc. zodat ze meer lucht aan kunnen , ventolin haalt alleen de acute benauwdheid weg.
Als in: er tussenuit vissen en weg flikkeren, of als in; er tussenuit vissen en daadwerkelijk opeten?quote:Op maandag 13 november 2006 15:05 schreef Githa het volgende:
Jordy en Juluis zouden prima van één bord kunnen etenJordy vist er eerst altijd de groentes tussen uit en begint dan aan de rest, tenzij het rookworst is
![]()
opeten natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:33 schreef renzell het volgende:
[..]
Als in: er tussenuit vissen en weg flikkeren, of als in; er tussenuit vissen en daadwerkelijk opeten?
Stoere gast, die zoon van jou!quote:
Hij hoort hier eigenlijk niet meer dus ook maar ff in kleine lettertjes..quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:38 schreef renzell het volgende:
Lastig Noli, dat eetgedoe met Wylian. Je weet heus wel dat het ooit goed zal komen, maar als het al lang duurt, kan ik me goed voorstellen dat je je soms stiekem toch zorgen maakt of ie wel genoeg binnen krijgt.
Vicky; sterkte met Amber, hopelijk knapt ze snel op.
Fuente; fijn dat het met Saar wat beter lijkt te gaan.
Kusjes voor een ieder en een extra grote knalzoen voor Jordy!![]()
Nee, fles wil ze niet meer sinds een maand of 2, van de 1 op de andere dag was dat ook over. Dat vind ik wel jammer, want toen wist ik in ieder geval dat ze voldoende zuivel en voedingsstoffen binnenkreeg. Nu is het iets moeilijker om me geen zorgen te maken zeg maar. Maar ik leur de hele dag met eten bij d'r, ze is echt een grazer, hapje hier, half uur later hapje daar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:38 schreef Lishe het volgende:
Jee Ladybos, het is wel een volhouder!Maar moeilijk lijkt me hoor. Krijgt ze nog wel fles erbij ofzo?
Ja en nee, ze is actief genoeg en groeit goed, maar ze is dus wel heel erg mager. Ik zou liever hebben dat ze iets meer reserves heeft, voor als ze een keertje ziek is ofzo. En ik probeer dus zo veel mogelijk hoogwaardige voeding naar binnen te krijgen, een half ei zit toch meer in dan in 2 dobbelsteentjes brood zeg maar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:41 schreef renzell het volgende:
Ladybos, oei, da's inderdaad heel weinig zeg! Maar heeft ze er last van voor je gevoel?
Graag gedaanquote:Op donderdag 16 november 2006 16:19 schreef Githa het volgende:
Troel, wat een lief kaartje heb je Jordy gestuurd, dank je wel![]()
Volgens mij he, is Flixotide een ontstekingsremmer en doet het weinig of niks aan luchtwegverwijden. Ventolin is het middel om de luchtblaasjes open te zetten. Flixotide, de ontstekingsremmer, zorgt alleen dat de boel niet gaat ontsteken, en dat werkt pas na ongeveer 6 weken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
flixotide verwijdt de longblaasjes, maakt ze groter etc. zodat ze meer lucht aan kunnen , ventolin haalt alleen de acute benauwdheid weg.
Kan ik me indenken! Sara's ontsteking was vorige week over het ergste heen, op z'n retour zeg maar. Nou is het niet verbeterd, maar nog steeds op hetzelfde punt. Zelf ben ik eigenlijk niet zo van de AB, mijn moeder heeft ooit een allergische reactie op penicilline gehad (raakte toen in een shock en dat ging maar net goed) en mijn jongste broertje heeft door een teveel aan AB een hartruisje overgehouden (z'n hartklepjes sluiten niet meer goed). Zelf hou ik er totaal niet van, alhoewel er natuurlijk altijd situaties zijn waarin het gewoon nodig is.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:38 schreef Githa het volgende:
Waarom niet nu al een kuur Fuente? lijkt me toch wel heel lang duren zo, nu blijkt dat het nog net zo is als vorige week.
Ik vind het zo zielig als die kleintjes zo veel pijn moeten lijden en een oorontsteking kan venijnig zeer doen.
Nouja, duidelijk tochquote:
Lief dat je het vraagt. Het gaat heel goed Suzanna, echt ,we merken er bijna niks meer van. Ik denk dat als het gips eraf gaat, het wel weer een drama zal worden, maar zolang het goed verpakt is kunnen we er allebei aardig mee uit de voeten. Woensdag weer naar het ziekenhuis, dan weten we meer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:22 schreef Suzanna het volgende:
Renzell, hoe is t met Julius vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |