abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 20:19:15 #276
81992 Githa
pi_43939941
Neej, ik zou het ook niet vertrouwen Fuente. koorts geeft toch meestal aan dat er iets niet goed is en helemaal na een AB kuur zou dat minder moeten zijn. Los daarvan vind ik 3 weken koorts wel erg lang hoor! Ik zou me iig niet af laten schepen.
laat anders eens een kweekje nemen, kijken of ze wel de juiste AB hebben gegeven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 20:21:29 #277
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43940058
Githa, ik heb echt bewondering voor jullie, voor Jordy die het allemaal zo dapper ondergaat, maar zeker ook voor jou, het is zó naar als je kind zoiets moet ondergaan. Je zou het het liefst zelf overnemen...

Fuente, ga op je gevoel af hoor. Zo lang ziek is slopend voor zo'n klein lijfje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 20:27:17 #278
81992 Githa
pi_43940340
En dapper is hij zeker de ergotherapeut belde vandaag nog even en vertelde hoe vol bewondering ze was en hoe stoer en sterk Jordy wel niet was. Ze vond hem ook zo niet wraakzuchtig. Ik bedoel, ze doen hem iedere keer weer pijn en iedere keer moet hij ruim 3 kwartier stil zitten en nog geeft hij ze een dikke kus bij het weggaan dat is gewoon rete stoer en tjah, dan kan mama niet achterblijven hé met stoer doen dan ik kus de ergotherapeut niet al ben ik soms stukken minder stoer als Jordy.....

Alle lof voor mijn held
  maandag 27 november 2006 @ 21:42:41 #279
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_43944265
En voor de heldenmoeder !!
  maandag 27 november 2006 @ 22:04:27 #280
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43945407
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef Githa het volgende:
En dapper is hij zeker de ergotherapeut belde vandaag nog even en vertelde hoe vol bewondering ze was en hoe stoer en sterk Jordy wel niet was. Ze vond hem ook zo niet wraakzuchtig. Ik bedoel, ze doen hem iedere keer weer pijn en iedere keer moet hij ruim 3 kwartier stil zitten en nog geeft hij ze een dikke kus bij het weggaan dat is gewoon rete stoer en tjah, dan kan mama niet achterblijven hé met stoer doen dan ik kus de ergotherapeut niet al ben ik soms stukken minder stoer als Jordy.....

Alle lof voor mijn held
Je hebt alle reden om supertrots te zijn op die kleine held! Wat een dapper jongetje is Jordy toch. Wat fijn Githa, dat hij zich zo goed houdt! En ik vind dat jij het ook super doet mams. Respect voor jullie. En dikke kussen.
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 22:05:00 #281
81992 Githa
pi_43945433
Dito!
pi_43945827
hulde voor beide stoertjes
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43946304
Jordy en mama en papa, ben blij dat het langzaamaan de goede kant op lijkt te gaan !!!

Renzell hoest met Julius?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 27 november 2006 @ 22:49:31 #284
105888 renzell
pi_43947637
Juultje is ziekig. Niet van z'n voetje, maar gewoon een herfstgriepje. Koorts in de nacht en veel snot overdag, sinds gisteren. Klein poppie. Met het voetje gaat het gelukkig redelijk. Woensdag krijgen we hopelijk te horen dat het weefsel niet te veel naar buiten aan het groeien is, en dat meneer eindelijk weer eens in bad mag en een keer gewone schoentjes aan enzo. Daar snakken we naar. Maar goed, dat zijn futuliteiten. Verder gaat het goed, gelukkig.
pi_43947800
gelukkig Renzell en Julius !!!
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 22:54:39 #286
81992 Githa
pi_43947867
ach Juul, ook nog ziek! ....
Ik ben benieuwd woensdag Renzell, ik ga voor jullie duimen hoor!
Dat weg branden klinkt zo naar
Hey, maar is zo'n waterdichte zak die ze gebruiken voor gips niks voor Julius? zodat hij toch in bad kan.

Beterschap voor nu en succes voor woensdag

Heb je trouwens sandaaltjes kunnen vinden ?
  maandag 27 november 2006 @ 23:03:33 #287
105888 renzell
pi_43948244
Dank je Githa, daar ga ik woensdag inderdaad toch maar eens naar vragen, naar zo'n zak. Het wordt echt, echt, echt tijd namelijk, dat ie weer in bad gaat. Ik vind dit zo vervelend, die worsteling met die washand steeds. Het werkt gewoon voor geen meter.
Sandaaltjes heb ik nog niet, maar het schoentje dat over het gips zat kan ie nog wel een weekje aan denk ik en ik hoop dat ie daarna eindelijk weer gewone schoenen aan kan.

Och, hij wordt nu net huilend wakker, hele flesje water leeg. En hij gloeit van de koorts, m'n lieverd.

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 27-11-2006 23:09:30 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 23:05:08 #288
13151 crew  Rewimo
pi_43948310
renzell, gewoon een plastic zak en van dat brede plakband werkt ook prima hoor. Zeker als je een stevige pedaalemmerzak neemt.

*ervaring heeft met gips en douchen*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 27 november 2006 @ 23:11:23 #289
105888 renzell
pi_43948590
Maar werkt dat ook in bad? Want douchen vindt Juul echt verschrikkelijk namelijk!
pi_43952530
Bij de thuiszorgwinkel kun je ook van die hoezen huren
En ik heb wel eens een meisje gezien dat heel lang in het gips zat en toen ook met zo'n hoes om is gaan zwemmen, dus zo'n hoes werkt zeker ook in het bad
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:51:48 #291
105888 renzell
pi_43956791
Oké, dank je. Ga ik misschien eens proberen dan.
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:34:43 #292
105888 renzell
pi_43961030
Ja hoor, meneer is officiëel ziek. Koorts, schor bibberend piepstemmetje, zichzelf om de haverklap wakker blaffen, een hoofdje vol snot. Ik weet, het heerst, maar het blijft ronduit k*t, zo'n ziek kleintje.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 14:36:12 #293
13151 crew  Rewimo
pi_43961074
Ah zielig voor Juul. Beterschap hoor
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:30:23 #294
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43962795
Aaaaah, Juultje. Beterschap voor 'm, Renzell.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_43964456
Juultje... menneke toch! snel weer beter worden hoor!

Vanmiddag de Ha gebeld tijdens telefonisch spreekuur, hij wil d'r morgen toch ff zien, dus morgen toch ff langs met d'r....
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:46:35 #296
105888 renzell
pi_43967261
Hmmm Fuente, hopelijk kan de huisarts er iets zinnigs over zeggen morgen. Hoe is het nu met Saar? Nog steeds hetzelfde, of heb je het gevoel dat de medicijnen toch enigszins aanslaan?
pi_43971312
Ze was afgelopen zondag klaar met d'r kuurtje.. En was echt niet opgeknapt. Overdag ging het wel maar 's avonds is het drama. Vanavond gaat het tot nu toe goed, ze ligt net in bedje, ben benieuwd hoe het gaat!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_43971417
Beterschap voor Sara
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 20:08:58 #299
81992 Githa
pi_43971876
Jordy heeft een snee van 10 cm in zijn lies waar ze huid vandaan hebben gehaald voor de operatie en nu was deze eigenlijk al mooi dicht, maar vanavond is hij opeens een stuk opengesprokken en rood, ik denk dus onstoken
Ik heb hem vanavond in bad gedaan met wat soda, dat lijkt me zowieso goed wanneer het ontstoken is, maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik er verder aan moet doen.
Zou ik daaroor het ziekenhuis moeten bellen?
Morgen moet ik wel naar de ergotherapeut, die bekijkt ook steeds zijn wond aan zijn handje, maar zij komt vanuit een handenkliniek en ik weet niet of ik dat aan haar kan vragen eigenlijk.
Ik weet ook niet zo goed of zo'n ontsteking schade kan geven aan de wond dan wel litteken wat het straks gaat worden als we er te lang mee wachten.

Wat zouden jullie doen? en wat kan ik er nú aan doen wond staat nu dus ook een stukje open....zo zonde ! want het was eigenlijk al dicht.
het is ook zo'n rot plek in de lies, dat staat natuurlijk praktisch nooit droog
pi_43972017
githa als het echt ook een stukje open staat het ziekenhuis bellen!!!
want als het open staat dan groeit het moeilijk dicht en krijg je lelijke littekenes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')