quote:Op maandag 13 november 2006 17:09 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee hoor we houden allemaal van jou etcetera![]()
Een van zijn allermooiste zelfs.quote:Op maandag 13 november 2006 17:20 schreef Mark_V het volgende:
Zal wel van Bob Dylan zijn :S)
Ja hoor, gewoon oom Bob.quote:Op maandag 13 november 2006 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
The Hurricane
quote:Op maandag 13 november 2006 17:24 schreef Mark_V het volgende:
oom bob heeft bijna alles geschreven.... kom je weer een of ander obscuur nummer tegen, klinkt best lekker, ga je kijken.... jahoor WEER van bob dylan
Ik ga voortaan gewoon altijd bob dylan als antwoord geven op muziekvragen
weet je die vraag nog die stelde waar we patty valentine van kennen? Die is altijd onbeantwoord gebleven maar het antwoord is nu wel duidelijkquote:Op maandag 13 november 2006 17:24 schreef Mark_V het volgende:
oom bob heeft bijna alles geschreven.... kom je weer een of ander obscuur nummer tegen, klinkt best lekker, ga je kijken.... jahoor WEER van bob dylan
Ik ga voortaan gewoon altijd bob dylan als antwoord geven op muziekvragen
Je hebt geen van de films gezien die hier genoemd zijn?quote:Op maandag 13 november 2006 17:45 schreef Gatalin het volgende:
Heb de film niet gezien, dus ik zou het zo niet weten
Ik ook niet.quote:Op maandag 13 november 2006 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt geen van de films gezien die hier genoemd zijn?
Man On The Moon een gedeelte, rest niet.quote:Op maandag 13 november 2006 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt geen van de films gezien die hier genoemd zijn?
Als je weet wie "Bob Zmuda" is dan weet je het antwoordquote:Op maandag 13 november 2006 17:47 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Man On The Moon een gedeelte, rest niet.
ff opgezocht, maar hij is geweldig in Sidewaysquote:Op maandag 13 november 2006 17:58 schreef Neleos het volgende:
Paul Giamatti doet een zeer vaag belletje rinkelen.
Heb ff op imdb gekeken en hij heeft wel een zeer bekende kop, maar zijn naam spreekt niet zo aan.quote:Op maandag 13 november 2006 17:58 schreef Neleos het volgende:
Paul Giamatti doet een zeer vaag belletje rinkelen.
quote:
JA!quote:Op maandag 13 november 2006 18:05 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben hier eigenlijk maar heel kort om te kijken of iemand misschien zin heeft om vanavond met m'n team in Utrecht te quizzen
Gezellig! Ik had stiekem gehoopt dat je er zou zijn en zin zou hebbenquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 18:10 schreef Homdeck het volgende:
bajkalmeer in rusland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |