Misschien moest ie wegquote:Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef erkel het volgende:
Flitspaal heeft iets van: 'screw u guys, i'm not stelling a question'![]()
Neequote:Op maandag 13 november 2006 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
miday moet natuurlijk de MidWay zijn..
Ook nietquote:Op maandag 13 november 2006 16:29 schreef Gatalin het volgende:
Enterprise?
quote:Op maandag 13 november 2006 16:30 schreef Mark_V het volgende:
uss missouri?
quote:
Mark_V dus...quote:
zeg macondo, verdenk jij mij van googelen? dan mag je dat ook gewoon zeggen hoorquote:Op maandag 13 november 2006 16:37 schreef macondo het volgende:
[..]
(en je gokt dit in een keer goed als je geen idee hebt? apart)
Dan doet het vaag een belletje rinkelen en is het dus geen gokquote:Op maandag 13 november 2006 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zeg macondo, verdenk jij mij van googelen? dan mag je dat ook gewoon zeggen hoor
dit is namelijk al de 2de keer dat je zoiets zegt
en ik kijk nogal eens discovery, kan zijn dat dit een keer is blijven hangen. ik twijfelde nog tussen mississippi en missouri
Heb je net six feet under gekeken of zo?quote:Op maandag 13 november 2006 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
En nu is mark_V dood?
Nee hoezo?quote:Op maandag 13 november 2006 16:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb je net six feet under gekeken of zo?
Dacht dat jij de vorige keer ook al opperde dat een vragensteller dood was ; dat je dus voor de tweede keer met lijken aan het slepen was.. maar dat bleek bij nader inzien Mark_V te zijn, sorryquote:
Daarom kwam ik ook met nu is mark_v doodquote:Op maandag 13 november 2006 16:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Dacht dat jij de vorige keer ook al opperde dat een vragensteller dood was ; dat je dus voor de tweede keer met lijken aan het slepen was.. maar dat bleek bij nader inzien Mark_V te zijn, sorry
Wat ben je dan wel?quote:Op maandag 13 november 2006 17:00 schreef Mark_V het volgende:
Sorry, ik dacht dat mijn antwoord was foutgerekend, ik zat dus ff beneden een stukje indiana jones te kijken
En nee ik ben niet dood, levend, schoppend en wat dies meer zij....
Het leeftquote:Op maandag 13 november 2006 17:00 schreef Mark_V het volgende:
Sorry, ik dacht dat mijn antwoord was foutgerekend, ik zat dus ff beneden een stukje indiana jones te kijken
En nee ik ben niet dood, levend, schoppend en wat dies meer zei....
1x kenner.... SaskiaR +1quote:Op maandag 13 november 2006 17:07 schreef SaskiaR het volgende:
De duivelsverzen
gelukkigquote:Op maandag 13 november 2006 16:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Dan doet het vaag een belletje rinkelen en is het dus geen gok
(en nee het was niet bedoeld als persoonlijke aanval, het viel me gewoon twee keer op. En een heksenjacht zit ik niet op te wachten)
Nee hoor we houden allemaal van jou etceteraquote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gelukkigik denk al, als dit is wat jayhawk heeft bereikt dan hou ik er mee op
![]()
maar gelukkig valt het mee
quote:Op maandag 13 november 2006 17:09 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee hoor we houden allemaal van jou etcetera![]()
Zoek het op op googlequote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef Etcetera het volgende:
oh crap, puntje tong
had het niet te maken met dat hij een vogelvrij iemand is, iedereen mag hem vermoorden?
ja doe ik meteen!!quote:
Spuit 13quote:Op maandag 13 november 2006 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Wast geen fatwa
en 14quote:Op maandag 13 november 2006 17:14 schreef macondo het volgende:
fatwa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |