Good job jongen! Ik wil best hulplijn zijn, maar ik denk dat Asmo meer weet over het type vragen dat ze bij weekend miljonairs stellen....quote:
Pfff iets van je leven maken is voor the weak, doe ik al meer dan 25 jaar niet en i'm perfectly happy with itquote:Op maandag 13 november 2006 13:52 schreef Gooitzen het volgende:
Mensen, ik ga proberen iets van mijn leven te maken. Quizze vandaag.
Dat was de tijdens de 2de golf oorlogquote:Op maandag 13 november 2006 14:25 schreef Neleos het volgende:
Desert Storm ( of was dat Irak)
Dat het vocabulair van Sjors Boef niet veel verder komt dan deze uitdrukking, wil niet zeggen dat het niet een iets gecompliceerdere naam heeftquote:Op maandag 13 november 2006 14:33 schreef Neleos het volgende:
War on Terror?
Dat ligt dan ook aan jouw vraagstelling: zowel Yuri als ik blijken toch wel wat goed te hebben:quote:Op maandag 13 november 2006 14:32 schreef Mark_V het volgende:
Allemaal fout
Dit was restore hope....quote:Op maandag 13 november 2006 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Restore hope
Correct! Roofingburner +1quote:Op maandag 13 november 2006 14:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Enduring Freedom?
Wij doen mee aan een wederopbouwmissie, dat hebben onze ministers toch genoeg gezegdquote:Op maandag 13 november 2006 14:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat ligt dan ook aan jouw vraagstelling: zowel Yuri als ik blijken toch wel wat goed te hebben:
Dutch troops in Afghanistan have renamed their peacekeeping operation, fearing that the original name of Unicorn has homosexual connotations, the Defence Ministry said.
"It would seem that in Anglo-Saxon culture the mythological figure of the unicorn is associated with homosexuality," ministry spokesman Otte Beeksma told AFP.
"In Kandahar our men are working alongside Canadian, British and Australian troops," Beeksma added. "They don't want this connotation and to avoid remarks they have changed the name of their mission."
Unicorn will become the more mundane Uruzgan Taskforce, Beeksma said, subject to approval by the ministry.
Bron: http://www.abc.net.au/news/newsitems/200605/s1639905.htm
Deze man heet toch niet alleen Gustav?quote:Op maandag 13 november 2006 14:49 schreef erkel het volgende:
de gustav
koning gustav ?quote:Op maandag 13 november 2006 14:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Deze man heet toch niet alleen Gustav?
karlquote:Op maandag 13 november 2006 14:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Deze man heet toch niet alleen Gustav?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |