Of ff lenen van JP om alleen even te kijken en dan weer terug brengen..quote:Op maandag 13 november 2006 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon kopen als je het zo interessant vind...
Hey escapequote:Op maandag 13 november 2006 18:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Met een payserver kan je hem nog binnentrekken, ftd: 223631
Voor alle anderen![]()
ben even weggeweest, maar ben er weer
Daarvoor hebben ze idd mensen aan het werken gezet die dat normaliter tegen betaling wel ff voor je willen doen..quote:Op maandag 13 november 2006 20:36 schreef dekkered het volgende:
ja doei ik ga niet ... km reizen om een paar dvdtjes en die daarna een keer weer reizen om ze terug te brengen.
houveel kost je??quote:Op maandag 13 november 2006 20:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze idd mensen aan het werken gezet die dat normaliter tegen betaling wel ff voor je willen doen..
goed cijfer??quote:Op maandag 13 november 2006 20:46 schreef staticdata het volgende:
luie donder dat je er bent! wil je nou een goed cijfer of niet
????????quote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef Timminater het volgende:
mijn held escape is terug !
heb je zo lang gemist, ben echt een fanboy van escape
vandaar dat ik me helemaal van het padje afgedronken had, slapenloze nachten goedmaken met bier
Ach ja studenten zijn altijd al luie donders geweestquote:Op maandag 13 november 2006 20:46 schreef staticdata het volgende:
luie donder dat je er bent! wil je nou een goed cijfer of niet
Whehehe een echte ex- BF2 die hard dusquote:Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef escape_nl het volgende:
Sinds dat ik geen BF2 meer speel al 14 kilo kwijt, kan je na gaan wat je aankomt als je veel bf2 speelt, fiets nu elke dag 10 km standaard op mijn huidige hometrainer, maar op die speedbike hierboven gaar het veel beter.
hehehe net zoals dat tk'en wat ze bij ons dedenquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:03 schreef egg-bird het volgende:
Goeiemorgen allemaal...
gisteren weer ff met chiel een paar klote servers bezocht. stelletje spawnrapers en campers bij elkaar. bah.
We pakken m we pakken mquote:Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef escape_nl het volgende:
@ Jorrit, voel je de hete adem al in je nek? Ik voel die van Ferdi anders wel
ja man. echt niet leuk meer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
hehehe net zoals dat tk'en wat ze bij ons dedengoedemorgen
Dan had je op onze server moeten spelen, dan had je het aan een admin kenbaar kunnen maken en was die gekicked..quote:
nee, onze server kampt(e) met wat problemen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan had je op onze server moeten spelen, dan had je het aan een admin kenbaar kunnen maken en was die gekicked..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ooh. verder gewoon![]()
![]()
![]()
Ooh.. nou vooruit.. dan wil ik het voor deze keer wel door de vingers zien..quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee, onze server kampt(e) met wat problemen...
Hij doet helemaal niets meer!quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee, onze server kampt met wat problemen...
hehe shit happensquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hij doet helemaal niets meer!inloggen lukt niet meer.
Kan iemand ervoor zorgen dat de stekker er even uitgetrokken wordt, ik geloof dat ik iets verkeerd gedaan heb waardoor hij vastgelopen is(sorry)
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hij doet helemaal niets meer!inloggen lukt niet meer.
Kan iemand ervoor zorgen dat de stekker er even uitgetrokken wordt, ik geloof dat ik iets verkeerd gedaan heb waardoor hij vastgelopen is(sorry)
ik schiet tegenwoordig mn eigen flicksquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij is ook niet bestemd om pr0n voor IJs erop te zetten..
geilquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik schiet tegenwoordig mn eigen flicks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |