Ff maar weer droppen en spammen..quote:Op maandag 13 november 2006 12:03 schreef ursel het volgende:
Naam Team Punten Extra
ursel Ursel 70 (profiel)
Morpheus2002 The Boondocks 68 (profiel)
UnleashMitch The Incredibles 60 (profiel)
Silver_Shark Fc knuddeel 55 (profiel)
IJsmuts Voetbal Is Zo Gay 49 (profiel)
Daboy FC Rommen 40 (profiel)
JMPoSTMaN PoSTMaN 36 (profiel)
1-1-1-1-1 Homo 26 (profiel)
Sumera FC Sum 25 (profiel)
Sickert Noobs 23 (profiel)
Incolumis Incolumis -5 (profiel)
Gewoon alweer bovenaan deze periode.. Jongens, jullie moeten wel beter je best doen hoor.. Ons team is drastisch naar beneden gezakt deze periode..
Jullie vinden dat geil he, dat je nog kunt posten als een topic al dicht is..quote:Op maandag 13 november 2006 12:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is als een voetballer 3 doelpunten in 1 helft scoort. Van Nistelrooij deed dat gisteren
quote:Op maandag 13 november 2006 12:47 schreef ursel het volgende:
Jullie vinden dat geil he, dat je nog kunt posten als een topic al dicht is..![]()
![]()
![]()
Als je dan gelijk ff bij IJs langs gaat.. Kunnen jullie samen aan je trekken komen.quote:Op maandag 13 november 2006 12:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach man ik word er zo opgewonden van.
zonde! wat heb je nu aan sprint? eerst alle guns! en niet alles is te unlocken met field upgrades, 1 tier maar geloof ik...quote:Op maandag 13 november 2006 12:19 schreef FJD het volgende:
Net een rang omhoog met 2142. Meteen maar even de sprint upgrade genomen. Al die andere upgrade zijn zonde van je unlocks aangezien je die tijdens het spelen al heel snel vrij speelt als je in een squad zit.
* Frank * flap flap lap*quote:Op maandag 13 november 2006 12:59 schreef staticdata het volgende:
valt me wel op als fjd nog een bericht plaats datt Frank erna ook gelijk nog ff zijn kunsten wil vertonen
Ja. Tip: Destroy op een kleine Titan server 3 consoles, heb je direct 500 punten erbij! En elke ronde de standaard pins halen natuurlijk...quote:Op maandag 13 november 2006 13:02 schreef FJD het volgende:
Ik word er doodziek van dat ik steeds maar zit te wachten tot dat klote mannetje doorrent. Zo vermoeiend![]()
Alle gunsNog twee unlocks dan heb ik m'n tweede wapen
Is global score trouwens de enige manier om unlocks te bemachtigen?
en is dat elke keer of niet ?quote:Op maandag 13 november 2006 13:17 schreef RudyCarell het volgende:
Ja. Tip: Destroy op een kleine Titan server 3 consoles, heb je direct 500 punten erbij! En elke ronde de standaard pins halen natuurlijk...
Ik heb een rode kop van opwinding!quote:Op maandag 13 november 2006 12:59 schreef staticdata het volgende:
valt me wel op als fjd nog een bericht plaats datt Frank erna ook gelijk nog ff zijn kunsten wil vertonen
Probeer het eerst eens 1 keer...quote:
dit is gewooon het speciale band of fokkers battelfield spam topicquote:Op maandag 13 november 2006 12:23 schreef IJsmuts het volgende:
dubbel nu de exclusieve spam aanduiding uit de TT is verdwenen:
[BFS] Slowchat Topic: Waar we Escape zullen missen
![]()
Er liggen een paar mooie ribbons te wachten als je 100uur maakt, 25 als squad member en 75 als squad leader. Met een paar kills in een rondje tik je dan zo 4.000 punten binnen met twee ribbonsquote:Op maandag 13 november 2006 13:20 schreef RudyCarell het volgende:
Probeer het eerst eens 1 keer...Dat is niet makkelijk namelijk... Check ff http://bf2142fever.com/ voor scores voor pins, badges en ribbons
heerlijk he dat nieuwe rankinsysteem, en die extra careerpoints! tis echt beter als bf2quote:Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Er liggen een paar mooie ribbons te wachten als je 100uur maakt, 25 als squad member en 75 als squad leader. Met een paar kills in een rondje tik je dan zo 4.000 punten binnen met twee ribbons
Volgens mij is dat niet mogelijkquote:Op maandag 13 november 2006 13:36 schreef dekkered het volgende:
heej weet iemand van jullie hoe je met behulp van cmd in een netwerk kan praten?
quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 16:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Iets duidelijker aub...
Wat wil je? Wil je een IP, DNS enz zien? Typ dan "ipconfig /all"....
is goedquote:Op maandag 13 november 2006 17:16 schreef Timminater het volgende:
ik vind de TT niet zo super, volspammen maar ??
Zijn er foto's gemaakt? Liep je 's-ochtends moeilijk? Al achter de WC Eend gekeken of er nog resten kots zitten? Tell us your storyquote:Op maandag 13 november 2006 17:16 schreef Timminater het volgende:
ik vind de TT niet zo super, volspammen maar ??
Jaaaa.. laten we een BoF! -klaverjas toernooi beginnen..quote:Op maandag 13 november 2006 17:42 schreef FJD het volgende:
Wij willen foto's wij willen foto's
Zit nu te klaverjassenecht geniaal
Pit
Die zijn nooit los van elkaar in te denken, klaverjassen en bier.. (mja.. alleen als ik weer eens moet rijden..quote:Op maandag 13 november 2006 18:15 schreef FJD het volgende:
Klaverjassen & pokeren![]()
Ik ben er zo slecht in, mn maat denkt altijd dat ik sein maar dat doe ik nooit want ik snap er geen zak vanDus ik krijg steeds op mn flikker en ik zo van "he ik zei toch dat ik nooit sein" en dan drinken we bier enzo
Met een payserver kan je hem nog binnentrekken, ftd: 223631quote:Op maandag 13 november 2006 18:29 schreef dekkered het volgende:
jp heb je "The Rise Of Evil" voor mij? want bij mij zijn de downloads gestopt
ESCAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 november 2006 18:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Met een payserver kan je hem nog binnentrekken, ftd: 223631
Voor alle anderen![]()
ben even weggeweest, maar ben er weer
Hebben ze een eigen naam topic, is het weer niet goed..quote:Op maandag 13 november 2006 19:11 schreef BattleLies het volgende:
Wat een kut topic titel..![]()
EN nee het is niet lies hier.![]()
Payservers kosten idd niet heel erg veel en zijn het zeker waard..quote:Op maandag 13 november 2006 18:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Voor alle anderen![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef dekkered het volgende:
en dan is jp er even hen heb ik nog steeds geen antwoord op men vraag
quote:Op maandag 13 november 2006 18:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Voor alle anderen![]()
En dan zit hij te spammen op Lies haar msn tijdens het eten maar antwoord niet meer als ik wat terugtik.quote:
ik was tv kijkequote:Op maandag 13 november 2006 19:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
En dan zit hij te spammen op Lies haar msn tijdens het eten maar antwoord niet meer als ik wat terugtik.
*zucht.
Die dvd staat altijd wel online.
Dekkertje heeft graag dat de mensen het een beetje regelen voor hem.. In plat brabants ook wel Lui Verrukkuh genoemd.![]()
Je kan het ook gewoon kopen als je het zo interessant vind...quote:Op maandag 13 november 2006 19:52 schreef dekkered het volgende:
je weet niet waar ik het over heb.
want hij heeft iets van 200 dvd's ofzo over ww2 en ik kon vragen als er iets was wat ik wou zien dat ie em op een ftp servertje ofzo zette
Kopen is zooo 2005quote:Op maandag 13 november 2006 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon kopen als je het zo interessant vind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |