abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43751005
quote:
dood topic
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_43751087
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:21 schreef huupia34 het volgende:

[..]

het mogelijke harde bewijs is het achterlaten van kadavers van deze dieren. daarom postte ik het ff.
Het is inderdaad een mysterie. Maar hier geldt occam's razor: De meest voor de hand liggende verklaring is niet dat Aliens het gedaan hebben.
pi_43751183
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef proteus het volgende:

[..]

Het is inderdaad een mysterie. Maar hier geldt occam's razor: De meest voor de hand liggende verklaring is niet dat Aliens het gedaan hebben.
je moet dit ook niet uitsluiten, en daar heb ik die scheermes theorie niet voor nodig

"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_43751227
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:06 schreef huupia34 het volgende:

[..]

je moet dit ook niet uitsluiten, en daar heb ik die scheermes theorie niet voor nodig

Iets niet uitsluiten is iets anders als iets als bewijs presenteren.
pi_43751439
Het Tether project.
In dat filmpje zie je een soort pulserende schijven vliegen die weer exact leken op een paar rare discvormige stenen die ze ooit eens in China (?) hebben gevonden.
Dat en de berekening dat de kans dat er nergens in het heelal intelligent leven is kleiner is dan een duizendste procent.
Ook niet zo gek aangezien er miljoenen sterrenstelsels zijn die allemaal weer hun eigen planeten hebben.
"The Miracle of the Sun" is ook wel een redelijk overtuigend verhaal, helemaal omdat het al zo oud is!
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43752811
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Het Tether project.
In dat filmpje zie je een soort pulserende schijven vliegen die weer exact leken op een paar rare discvormige stenen die ze ooit eens in China (?) hebben gevonden.
Dat en de berekening dat de kans dat er nergens in het heelal intelligent leven is kleiner is dan een duizendste procent.
Ook niet zo gek aangezien er miljoenen sterrenstelsels zijn die allemaal weer hun eigen planeten hebben.
"The Miracle of the Sun" is ook wel een redelijk overtuigend verhaal, helemaal omdat het al zo oud is!
Die discvormige stenen hebben ze in China gevonden.
pi_43753200
The Day After Roswell
A Former Pentagon Official Reveals the U.S. Government's Shocking UFO Cover-Up
by Colonel Philip Corso

The Colonel divulges how he spearheaded the Army's supersecret reverse-engineering project that "seeded" extraterrestrial technology at American corporations such as IBM, Hughes Aircraft, Bell Labs, and Dow Corning - without their knowledge. He describes the devices found aboard the Roswell craft, and how they became the precursors for today's integrated circuit chips, fibre optics, lasers, night-vision equipment, super-tenacity fibers (such as Kevlar plastic armor), and classified discoveries, such as psychotronic devices that can translate human thoughts into signals that control machinery, Stealth aircraft technology, and Star Wars particle-beam devices. He also discusses the role that extraterrestrial technology played in shaping geopolitical policy and events; how it helped the United States surpass the Russians in space; spurred elaborate Army initiatives such as SDI (Star Wars Projects), Project Horizon (to place a military base on the Moon), and HAARP; and ultimately brought about the end of the Cold War.

http://www.all-natural.com/corso.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_43753628
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:51 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Die discvormige stenen hebben ze in China gevonden.
Dat zei ik ook, .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43754911
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:02 schreef Resonancer het volgende:
The Day After Roswell
by Colonel Philip Corso

The Colonel divulges how he spearheaded the Army's supersecret reverse-engineering project that "seeded" extraterrestrial technology at American corporations such as IBM, Hughes Aircraft, Bell Labs, and Dow Corning - without their knowledge. He describes the devices found aboard the Roswell craft, and how they became the precursors for today's integrated circuit chips, fibre optics, lasers, night-vision equipment, super-tenacity fibers (such as Kevlar plastic armor), and classified discoveries, such as psychotronic devices that can translate human thoughts into signals that control machinery, Stealth aircraft technology, and Star Wars particle-beam devices. He also discusses the role that extraterrestrial technology played in shaping geopolitical policy and events; how it helped the United States surpass the Russians in space; spurred elaborate Army initiatives such as SDI (Star Wars Projects), Project Horizon (to place a military base on the Moon), and HAARP; and ultimately brought about the end of the Cold War.

die heb ik ook al genoemd een aantal posts geleden

zeer indrukwekkend
Benjamin Franklin
pi_43754967
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Het Tether project.
bedoel je de dropa stenen ?

http://www.home.zonnet.nl/pollie_37/Dropa.htm
Benjamin Franklin
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:23:15 #186
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_43755706
quote:
The Day After Roswell
by Colonel Philip Corso
[...]

The first three patents for the field-effect transistor principle were registered in Germany in 1928 by physicist Julius Edgar Lilienfeld, but Lilienfeld published no research articles about his devices, and they were ignored by industry. In 1934 German physicist Dr. Oskar Heil patented another field-effect transistor. There is no direct evidence that these devices were built, but later work in the 1990s show that one of Lilienfeld's designs worked as described and gave substantial gain. Legal papers from the Bell Labs patent show that Shockley and Pearson had built operational versions from Lilienfeld's patents, yet they never referenced this work in any of their later research papers or historical articles.

http://en.wikipedia.org/wiki/Julius_Edgar_Lilienfeld
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_43755895
quote:
The Day After Roswell
by Colonel Philip Corso

We (TS en andere skeptics) hebben eigenlijk een moderator nodig die dit soort onzin gewoon niet toelaat. En die tether, dat zijn gewoon stofdeeltjes. Dat die toevallig op wat oude stenen lijken...
pi_43758792
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:29 schreef proteus het volgende:

[..]

We (TS en andere skeptics) hebben eigenlijk een moderator nodig die dit soort onzin gewoon niet toelaat. En die tether, dat zijn gewoon stofdeeltjes. Dat die toevallig op wat oude stenen lijken...
TT : Wat is meest overtuigende UFO/Alien bewijs?

Vraag het mij dan niet.. of pas je TT aan.
Als het nou zo was dat ik met de mening van 'n noob aankwam, lees nou 's ff wat voor staat van dienst de man had.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_43763936
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:29 schreef proteus het volgende:

[..]

wij hebben een mod nodig voor figuren zoals jij te weren. de dropa case is zeer goed gedocumenteerd en door meerdere onderzoekers onderzocht.

en jij zal hier ff melden dat het gewoon oude stenen zijn.

deze case bestond ook al lang voordat het www zijn intree deed.

volgens mij ken je de grote ufo cases niet eens, en neem je ook niet de moeite om je er in te verdiepen. tenminste dat vermoed ik als ik zo je antwoorden na lees.
Benjamin Franklin
pi_43767398
Als een scepticus vraagt om "harde" bewijzen over het wel of niet bestaan van vreemde fenomenen in de vorm van niet-aardse ruimtevaartuigen dan is het antwoord simpel: dat harde bewijs is er pas als hijzelf zo'n ruimtevaartuig waarneemt (en die kans is heel gering) of als "iets" zo'n vaartuig waarneemt waaraan deze scepticus zo'n gezag toekent dat hij het verhaal of de video-opname serieus neemt. Bijvoorbeeld de Nederlandse overheid... Nou, schat zelf maar in hoe openhartig overheden zijn over zaken waarop zij absoluut geen enkele greep hebben. Kortom: dit is een domme vraag van onze scepticus!
pi_43771734
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef huupia34 het volgende:

[..]

wij hebben een mod nodig voor figuren zoals jij te weren. de dropa case is zeer goed gedocumenteerd en door meerdere onderzoekers onderzocht.

en jij zal hier ff melden dat het gewoon oude stenen zijn.

deze case bestond ook al lang voordat het www zijn intree deed.
Waar is het bewijs? Dat hele dropa verhaal is gewoon bij elkaar gefantaseerd.
pi_43771799
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

TT : Wat is meest overtuigende UFO/Alien bewijs?

Vraag het mij dan niet.. of pas je TT aan.
Als het nou zo was dat ik met de mening van 'n noob aankwam, lees nou 's ff wat voor staat van dienst de man had.
Staat van dienst boeit niet. Jimmy Carter zag ook een ufo, dat geloof ik best. Deze Corso is gewoon een fantast, hij beweerde ook 10000 joden gered te hebben. Wat hij ook beweert, bewijzen kan hij niets. En nogmaals, in dit topic zoeken we bewijs, geen sterke verhalen.
pi_43771843
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:15 schreef denisdemenis het volgende:
Als een scepticus vraagt om "harde" bewijzen over het wel of niet bestaan van vreemde fenomenen in de vorm van niet-aardse ruimtevaartuigen dan is het antwoord simpel: dat harde bewijs is er pas als hijzelf zo'n ruimtevaartuig waarneemt (en die kans is heel gering) of als "iets" zo'n vaartuig waarneemt waaraan deze scepticus zo'n gezag toekent dat hij het verhaal of de video-opname serieus neemt. Bijvoorbeeld de Nederlandse overheid... Nou, schat zelf maar in hoe openhartig overheden zijn over zaken waarop zij absoluut geen enkele greep hebben. Kortom: dit is een domme vraag van onze scepticus!
Het gaat om de uitgangspunten:
- Wij (skeptics) geloven niet in een coverup (of de mogelijkheid daartoe).
- Wij hechten geen waarde aan getuigenissen.
- Bewijzen moeten tastbaar en liefst reproduceerbaar zijn, dus video/audio/foto's zijn geen direct bewijs

Als je niet van deze punten uitgaat, gebruik dan liever een ander topic. Vooral sterke verhalen van 'credible' hooggeplaatste personen zijn ongewenst.
pi_43773721
quote:
Op woensdag 22 november 2006 03:06 schreef proteus het volgende:

[..]

- Bewijzen moeten tastbaar en liefst reproduceerbaar zijn, dus video/audio/foto's zijn geen direct bewijs

Als je niet van deze punten uitgaat, gebruik dan liever een ander topic. Vooral sterke verhalen van 'credible' hooggeplaatste personen zijn ongewenst.
Als iedereen dan eerlijk is komt er geen enkele reactie meer.
Als er dan iemand wel eerlijk is en daadwerkelijk het bewijs heeft dat jullie/we zoeken, denk ik niet dat hij het hier meldt maar bij de wereldpers, of de "wereldpolitie" (die het vast zal coveren )
De kaart van Piri Reis was i.h.k.v deze afbakening mijn enige "zinvolle" inbreng..dus....
Beam me up Scotty, get me the hell out of this topic..
Eisenhower1961.
pi_43774208
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:42 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Als iedereen dan eerlijk is komt er geen enkele reactie meer.
Als er dan iemand wel eerlijk is en daadwerkelijk het bewijs heeft dat jullie/we zoeken, denk ik niet dat hij het hier meldt maar bij de wereldpers, of de "wereldpolitie" (die het vast zal coveren )
De kaart van Piri Reis was i.h.k.v deze afbakening mijn enige "zinvolle" inbreng..dus....
Beam me up Scotty, get me the hell out of this topic..
Dit vind ik dus een heel goede reactie :-) En Piri Reis is inderdaad het beste bewijs voor een 'lost civilization', niet voor Aliens. Baghdad batteries idem, ik zie niet hoe je zomaar een batterij verzint.
pi_43777748
please beam me out of here

[ Bericht 70% gewijzigd door huupia34 op 22-11-2006 15:26:57 ]
Benjamin Franklin
pi_43803392
quote:

[..]

je zet jezelf aardig voor lul met deze eisen

vooral met " wij hechten geen waarde aan getuigenissen"

elke oficier van justie doet een "moord" voor getuigen

bij deze neem ik afscheid van dit kansloze topic en van kansloze mensen
Benjamin Franklin
pi_43813515
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef huupia34 het volgende:

[..]

je zet jezelf aardig voor lul met deze eisen

vooral met " wij hechten geen waarde aan getuigenissen"

elke oficier van justie doet een "moord" voor getuigen
Zonder bewijs zijn getuigen zinloos. Alleen op basis van getuigen kan een officier geen uitspraak doen.
Juist al die sterke verhalen vervuilen een serieuze discussie.
pi_43814189
quote:

[..]

Alleen mbt aliens/ufo's, of alles?
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_43814258
quote:
[..]

Hey Scotty, verkeerde knopje, ik ben er nog steeds...

Heb je daar ook argumenten voor, er zijn nl nogal wat mensen die het tegendeel beweren.
quote:
GM: There was a group called the Disclosure Project. They published a book which had 400 expert witnesses ranging from civilian air traffic controllers, through military radar operators, right up to the chaps who were responsible for whether or not to launch nuclear missiles.

They are some very credible, relied upon people, all saying yes, there is UFO technology, there's anti-gravity, there's free energy, and it's extra-terrestrial in origin, and we've captured spacecraft and reverse-engineered it.

GM: One of these people was a Nasa photographic expert, and she said that in building eight of Johnson Space Centre they regularly airbrushed out images of UFOs from the high-resolution satellite imaging. What she said was there was there: there were folders called "filtered" and "unfiltered", "processed" and "raw", something like that.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/programmes/click_online/4977134.stm

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 23-11-2006 12:20:31 ]
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')