Precies. Ik denk half te kunnen beseffen hoe klein wij- en ons melkwegstelsel zijn, ten opzichte van het heelal. Kansberekening leert ons, dat er wellicht duizenden (!) intelligente beschavingen moeten bestaan.quote:Op maandag 13 november 2006 11:52 schreef Klonk het volgende:
Ik denk dat er nog geen bewijs is dat UFO's bestaan, dat wil niet zeggen dat ik niet geloof in buitenaards leven.
Iets in mij zegt dat ik het me gewoon niet kan voorstellen dat in het hele grote uitgestrekte universum de aarde het enige plekje is waar leven is.
Goed standpunt. Volgens Drake's Formula zijn er zo ontzettend veel sterren dat het vrijwel uitgesloten is dat wij het enige leven zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 11:52 schreef Klonk het volgende:
Ik denk dat er nog geen bewijs is dat UFO's bestaan, dat wil niet zeggen dat ik niet geloof in buitenaards leven.
Iets in mij zegt dat ik het me gewoon niet kan voorstellen dat in het hele grote uitgestrekte universum de aarde het enige plekje is waar leven is.
Hoezo?quote:Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef nuker het volgende:
das nou precies wat ze willen!
kuddedier!
tja, wat ze niet vertellen kun je ook niet weten en om nu als een blind paard allerlei wilde complot theorieen na te jagen, dat laat ik aan de andere groep kuddedieren overquote:Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef nuker het volgende:
das nou precies wat ze willen!
kuddedier!
Er is geen kansberekening mogelijk naar buitenaards leven.quote:Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Precies. Ik denk half te kunnen beseffen hoe klein wij- en ons melkwegstelsel zijn, ten opzichte van het heelal. Kansberekening leert ons, dat er wellicht duizenden (!) intelligente beschavingen moeten bestaan.
Daarnaast ben ik er heilig van overtuigd dat een aantal overheden/wereldmachten hier ontzettend veel over verzwijgen.
Ook ben ik benieuwd naar de plannen van Hitler en de voormalig Sovjetunie met buitenaards leven.
Nou ja, heel plat gezegd en wat ik ervan begrijp; je neemt de waarschijnlijkheid op een hemellichaam met een atmosfeer als de Aarde, op ongeveer eenzelfde afstand van een ster als de Zon.quote:Op maandag 13 november 2006 12:04 schreef boyv het volgende:
[..]
Er is geen kansberekening mogelijk naar buitenaards leven.
Maar je hebt wel gelijk dat als een kansberekening mogelijk was, dat de mogelijkheid op buitenaards leven er dan inderdaad is (kans > 0).
Een UFO is een Unidentified Flying Object. Daar zijn er zoveel van. Dus ja, UFO's bestaan.quote:Op maandag 13 november 2006 11:52 schreef Klonk het volgende:
TS kent de definitie uitstekend.quote:Op maandag 13 november 2006 12:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Een UFO is een Unidentified Flying Object. Daar zijn er zoveel van. Dus ja, UFO's bestaan.
Wanneer leren mensen nou eens dat UFO's geen Alien's hoeven te zijn en Alien's niet per definitie met UFO's reizen...
hoe komen aliens dan bij ons bezoek, met de fiets ?quote:Op maandag 13 november 2006 12:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Een UFO is een Unidentified Flying Object. Daar zijn er zoveel van. Dus ja, UFO's bestaan.
Wanneer leren mensen nou eens dat UFO's geen Alien's hoeven te zijn en Alien's niet per definitie met UFO's reizen...
Dat jij de definitie kent daar twijfel ik niet aan. Ik ga me eraan ergeren als ik mensen hoor beweren dat ze 'geloven' in UFO's of zeggen dat UFO's niet 'bestaan'.quote:Op maandag 13 november 2006 12:13 schreef Bombardier het volgende:
[..]
TS kent de definitie uitstekend.
Die term staat in de topictitel, omdat dat de meest pakkende omschrijving is. Een meer gepaste term is al snel langer en dan past het niet meer in de TT.
Het gaat er niet om hoe ze komen, klont. Het gaat erom dat men de definitie van UFO verkeerd hanteert. Ik snap ook wel dat er weinig alternatieven zijn dan een vliegend voortuig, maar het moet geen aanname zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoe komen aliens dan bij ons bezoek, met de fiets ?
Duidelijk. Geef jouw idee eens over (eventuele) buitenaardse beschavingen en het (eventuele) contact hiermee?quote:Op maandag 13 november 2006 12:21 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat jij de definitie kent daar twijfel ik niet aan. Ik ga me eraan ergeren als ik mensen hoor beweren dat ze 'geloven' in UFO's of zeggen dat UFO's niet 'bestaan'.
[..]
Het gaat er niet om hoe ze komen, klont. Het gaat erom dat men de definitie van UFO verkeerd hanteert. Ik snap ook wel dat er weinig alternatieven zijn dan een vliegend voortuig, maar het moet geen aanname zijn.
punt 1 is correct. statistisch gezien is de kans dat we alleen zijn in het helaal belachelijk klein. het is zo goed als zeker dat er meerdere intelligente beschavingen zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Precies. Ik denk half te kunnen beseffen hoe klein wij- en ons melkwegstelsel zijn, ten opzichte van het heelal. Kansberekening leert ons, dat er wellicht duizenden (!) intelligente beschavingen moeten bestaan.
Daarnaast ben ik er heilig van overtuigd dat een aantal overheden/wereldmachten hier ontzettend veel over verzwijgen.
Ook ben ik benieuwd naar de plannen van Hitler en de voormalig Sovjetunie met buitenaards leven.
Helder.quote:Op maandag 13 november 2006 12:46 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
punt 1 is correct. statistisch gezien is de kans dat we alleen zijn in het helaal belachelijk klein. het is zo goed als zeker dat er meerdere intelligente beschavingen zijn.
de kans is echter ook heel groot dat we nooit een intelligente beschaving zullen ontmoeten. redenen:
a) het heelal is groot. echt groot. dat er intelligent leven is, is duidelijk. het is echter zeer de vraag of er intelligent leven dicht genoeg bij ons in de buurt is. vooralsnog staat de theorie van einstein dat niets sneller kan reizen dan het licht, nog steeds, dus dat zou wel eens de beperking zijn die ervoor zorgt dat wij onze buren nooit zullen ontmoeten.
b) het heelal bestaat al lang, en zal nog lang bestaan. het bestaan van ons melkwegstelsel is maar een minuutje op de klok van het heelal, denk je eens in wat het ontstaan van de aarde en nog erger: het ontstaan van de mens op zo'n schaal betekent: niets meer dan een hele korte flikkering. intelligent leven zou dus niet alleen heel erg dicht in de buurt moeten zijn, ze zouden ook nog precies in dezelfde "flits" met ons moeten bestaan.
500 getuigen hier, 500 getuigen daar.quote:Op maandag 13 november 2006 15:22 schreef huupia34 het volgende:
kijk eens naar de getuigen van het disclosure project.
meer dan 500 hoge ex militairen getuigen over hun ervaringen met ufo's/aliens tijdens hun diensttijd
Roberston Act: Federal Aid in Wildlife Restoration ?quote:de robertson act ( in de jaren 50 ingevoerd in de vs om het ufo fenomeen te ridiculiseren) waarom zouden ze dat doen als het dikke onzin is.
je hebt er altijd fantasten tussen, maar er zijn genoeg betrouwbare getuigen zoals piloten , politie i mensen , astronauten, militairen.quote:Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Bombardier het volgende:
Ja ooggetuige dit, ooggetuige dat.
Vergeet niet dat het allemaal verzonnen kan zijn.
Ik ben op zoek naar tastbare aanwijzingen, zoals Resonancer al eerder gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |