wtf heb jij voor een toetsenbord als je de a en o door elkaar haaltquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:50 schreef THA-PIETERT het volgende:
jaja een foutje zit in een klein hoekjeroermond dan
![]()
lolquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
wtf heb jij voor een toetsenbord als je de a en o door elkaar haalt![]()
ik probeer per ongeluk de a te raken terwijl ik o bedoel terwijl ik mijn vingers kruisende bewegingen laat maken, maar dat lukt niet, je weet zeker dat je geen octopus bent ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:54 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
loldenk dat mijn vingers af & toe kruislingse bewegingen maken, daardoor verwissel ik nog wel is wat letters
![]()
nee zou wel verrekte handig zijn zeg. je ene tentakel een flesje bier de andere een peuk en dan nog een btje type.. maar helaas ik heb gewoon 2 armen met 2 handen en 10 vingers er aanquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik probeer per ongeluk de a te raken terwijl ik o bedoel terwijl ik mijn vingers kruisende bewegingen laat maken, maar dat lukt niet, je weet zeker dat je geen octopus bent ?
kon zijn toch ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
nee zou wel verrekte handig zijn zeg. je ene tentakel een flesje bier de andere een peuk en dan nog een btje type.. maar helaas ik heb gewoon 2 armen met 2 handen en 10 vingers er aan![]()
ijsmeis snapt me teminstequote:Op dinsdag 14 november 2006 16:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat ie gewoon opgewonden is over dit heuglijke nieuws en dat ie daardoor de kluts kwijt is.
Als station Belfeld nog een bordje heeft kom ik, anders nietquote:Op maandag 13 november 2006 11:35 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog een caravan in de achtertuin staan, woon er ook in de buurt
Gewoon jezelf op het goeie moment door zo'n miniatuur raampje vrotten en je bent op station Belfeldquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als station Belfeld nog een bordje heeft kom ik, anders niet
Van mij welquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ijsmeis, kan ik niet meerijden met jouw?![]()
dan kom je dus nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als station Belfeld nog een bordje heeft kom ik, anders niet
Kolere, da's wel een end... Maar eens kijken of m'n broer interesse heeft, kan hij mooi rijden!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Das te doen!!!!
Routedetails:
Van: ??????, ???? ?? Heemskerk
Naar: Roermond
Afstand 200,7 km.
Reisduur 02:00
Sgoed, kben er rond half 9 denk ik wel.quote:
Mag ik m'n fiets dan bij jou stallen? (kom uit Melick)quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
En ik kom lopend. (Olieslagersstraat).
Vanuit Rotterdam iig!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Hiervoor kom je vanuit Groningen ook nog wel denk ik.
belfeld heb geen station!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon jezelf op het goeie moment door zo'n miniatuur raampje vrotten en je bent op station Belfeld![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |