In een later seizoen speelt ze beter hoorquote:Op zondag 26 november 2006 21:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb net even season 01 gekeken, en echt, Sherry Palmer moet dood. Echt, morsdood. Wat een kutwijf
Dus het staat ook leuk in de kast? ... Tsja, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 26 november 2006 21:05 schreef MrManiak het volgende:
@Pwn_zoon: een 24-box... Tsja, de boxen los staan leuker in de kast naast elkaar.
Neeee. Sherry Palmer is het leukste karakter van de serie. Wat een bitch, echt geweldigquote:Op zondag 26 november 2006 21:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb net even season 01 gekeken, en echt, Sherry Palmer moet dood. Echt, morsdood. Wat een kutwijf
Ik had het vorig jaar ook een beetje gehad, maar deze serie is weer geweldigquote:Op zondag 26 november 2006 23:40 schreef speknek het volgende:
Wat een aflevering trouwens weer. Na seizoen 4 (die ik eigenlijk gewoon best ruk vond), dacht ik dat de klad in de serie zat, maar dit is het beste seizoen![]()
Lijkt mij waarschijnlijk. En, geheel RTL-style, laten ze die natuurlijk gewoon vervallen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:33 schreef MrManiak het volgende:
Of die RTL-kneuzen hebben de einddatum gewoon verkeerd uitgerekend
Haha, ja inderdaad, gewoon de laatste aflevering niet uitzenden...quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lijkt mij waarschijnlijk. En, geheel RTL-style, laten ze die natuurlijk gewoon vervallen.
V.
* alvast downloaden gaat...quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Haha, ja inderdaad, gewoon de laatste aflevering niet uitzenden...![]()
Of 10 minuten voor het einde stopzetten en een herhaling van Dr.Phil starten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:31 schreef ruud.nl het volgende:
Haha, ja inderdaad, gewoon de laatste aflevering niet uitzenden...![]()
Dr Philquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of 10 minuten voor het einde stopzetten en een herhaling van Dr.Phil starten.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
My guest of today is Kim Bauer. She claims that her father is putting her in trouble everytime they meet. She blames her father for the death of her mother, and that he put more energy in his work instead of their father-daughter relationship.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |