Ja, hoe snugger kunnen ze zijn. Als ze nu zo'n site als die van Walravens.info overnemen en koppelen met bol.com of Amazon, reclame en aanbiedingen van de Freerecordshop. Kosten ongeveer 0, en genoeg publiek voor lijkt me. Maar nee, ze procederen een hobbyist uit de lucht.quote:Op maandag 13 november 2006 14:50 schreef ranja het volgende:
Voor wat betreft hitparade noteringen zijn er geen sites meer volgens mij, zijn allemaal uit de lucht gehaald.
quote:
een mogelijk alternatief isquote:Op maandag 13 november 2006 14:47 schreef schaap001 het volgende:
Even een vraagje tussendoor (geen triviavraag dus): is er een manier om op te zoeken of een bepaalde single ooit in Nederland is uitgebracht en wat daarvan de (eventuele) hoogste notering is geweest? Stel bijvoorbeeld dat je wilt weten of er (en zo ja: welke) singles van Jeff Buckley in Nederland zijn uitgebracht en wat de hoogste noteringen geweest zijn?
Hier zitten tenslotte toch de mensen die weten hoe je zoiets uitzoekt....
Namens schaap: bukgeit +1quote:Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef bukgeit het volgende:
Ah, Gov't Mule. Ik zat me al helemaal blind te staren op dat beperkte aantal letters.
quote:Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef bukgeit het volgende:
Ah, Gov't Mule. Ik zat me al helemaal blind te staren op dat beperkte aantal letters.
Opgezocht en klopt, verder nooit van gehoord maar dat zal niemand verbazen.quote:Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef bukgeit het volgende:
quote:Op maandag 13 november 2006 20:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gov't Mule gemist, had 'm zo kunnen inkoppen.
Waarom?quote:You think youre going to live your life alone
In darkness and seclusion... yeah, I know
Youve been out there and tried to mix with those animals
And it just left you full of humiliated confusion
So you stagger back home and wait for nothing
But the solitary refinement of your room spits you back onto the streets
And now youre desperate and in need of human contact
And then you meet me and yur whole world changes
Because everything I say is everything youve ever wanted to hear
So you drop all you defenses, Im perfect in every way
cause I make you feel so strong and so powerfull inside
You feel so lucky
But your ego obscures reality that you never bothered to
Wonder why things are going so well
You want to know why?
Nee, het klikt om een héél andere reden zo goed.quote:Op maandag 13 november 2006 21:13 schreef ranja het volgende:
You're popular? (als in nada surf)?
Berkery +1quote:
Schande Belsen, Schande! Ik zou zoiets nooit, maar dan nooit! een dergelijk iets TSE aandoen!quote:Op maandag 13 november 2006 21:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En ik wilde je nog wel nomineren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |