De uitslag van ronde nummertje 13 komt bij deze: de artiesten voor azië hebben wel een boel centen opgehaald voor alle tsunamislachtoffers maar hebben geen indruk achtergelaten met hun nummer... Ook de jongens van O-zone met dragostea din tei hebben hetzelfde probleem... Daarom zien we ze allebei terug in ronde nummer 2 van de verkiezing van de slechtste nummer 1 ooit.
Fleetwood mac heeft het rustig aan kunnen doen... want met overweldigende meerderheid zijn ze door naar de 2e ronde als het gaat om de beste nummer 1. De 2e plek was een stuk spannender... maar uiteindelijk zijn het de bombfunk mc's geworden. Hun Freestyler verwelkomen we dan ook in de 2e ronde...
Dan mag ik ook bij deze weer een nieuwe poule presenteren. Et voilá daar is poule nummer 15 alweer... Dus er zijn na deze poule nog 10 stuks te gaan... dus met een drie weken kunnen we beginnen aan ronde nummer 2. Ik zal dan ook even voor de nummers die we in de volgende ronde terug zien clipjes opzoeken. Kan je eventueel je geheugen opfrissen, mocht je niet meer weten hoe de nummers allemaal gaan. (of te lui zijn om ze met je limewire of wat dan ook op te zoeken.)
De poule dan:
abba-one of us
baccara-sorry i'm a lady
beatles-we can work it out/daytripper
boney m-hooray hooray it's a holi holiday
candy dulfer & david a stewart-lily was here
cliff richard & young ones-living doll
def rhymz-puf / schudden
eamon-f**k it (i don't want you back)
fluitsma & van tijn-15 miljoen mensen
gibson brothers-non stop dance
harold faltermeyer-axel f
jermaine jackson & pia zadora-when the rain begins to fall
karin kent-dans je de hele nacht met mij
lionel richie-all night long
marco borsato-dromen zijn bedrog
melanie c & lisa lopes-never be the same again
musical youth-pass the dutchie
party animals-hava naquila
prince-the most beautiful girl in the world
rene froger & het goede doel-alles kan een mens gelukkig maken
run dmc-it's like that
sharif dean-do you love me
stars on 45-stars on 45
toy box-best friend
vengaboys-we're going to ibiza
Ik heb zo'n vermoeden dat het zoeken van de slechtste nummer 1 in deze poule nog wel eens heel spannend kan worden