... Goed onderbouwdquote:Op maandag 13 november 2006 04:20 schreef Vampier het volgende:
(...). Klantvriendelijkheid in de winkels is ver te zoeken. (...)
Dat zijn jouw stellingen, dus zoek JIJ maar naar een bron. Of kun je dat niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je toevallig ook overzichten van de hoeveelheid mensen die wel werkt en net iets boven de armoedegrens leven? geen ziektekosten hebben en elk moment ontslagen kunnen worden om een dollar per uur lager te gaan werken, wat voor hen een hele slok op een borrel is?
ach laat ze gaan. Zure types hebben al meer genoeg in Nederland.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:35 schreef Flashwin het volgende:
Nee met vluchtende helden als TS gaan we zeker redden![]()
Idd, hoe durven ze iets over ons te zeggen als ze zelf weg zijn gegaan, ga je lekker aftrekken op de Amerikaanse vlag en val ons niet lastig met je gebash....quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:35 schreef Flashwin het volgende:
Nee met vluchtende helden als TS gaan we zeker redden![]()
Het staat ze anders vrij om terug naar Mexico te gaan hoor! Dat gaat nog makkelijker dan de -illegale- wijze waarop ze vrijwillig naar de VS gekomen zijn. Blijkbaar ben ik niet alleen de enige die bronnen kan zoeken, maar ben ik ook de enige die de betekenis van het woord "slavernij" kent. Dacht je soms dat al die MExicanen vastgeketend in de keuken van McDonalds lagen? Nee, daar kiezen ze zelf voor omdat ze daar het 10-voudige verdienen van wat ze per dag in MX krijgen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En het gedoogbeleid wat betreft illegalen die de motor zijn van de Amerikaanse economie maar verder geen rechten hebben. Moderne slavernij, terwijl de arme Amerikanen werkeloos blijven of genoodzaakt zijn om het leger in te gaan om tenminste nog iets te verdienen. Ach ja, oorlogen worden altijd uitgevochten ten kosten van de armen. Voor Bush is dat 2 vliegen in 1 klap.
Die houtenwaaiboomhouthuisjes heb ik nooit begrepen. Een beetje nederlands huis overleeft wel een aardbeving (zie groningen, waar door gaswinning huizen soms wel scheuren op lopen na een aantal jaren, maar verder niet). Daarnaast lijkt het mij niet fijn dat je complete woning als een stel ijsstokjes wegwaait bij een tornadoquote:Op dinsdag 14 november 2006 05:30 schreef Vampier het volgende:
[..]
Studeren kan ik wel begrijpen inderdaad.
Een huis van steen heb ik niet nodig... vooral niet met als die aardbevingen hier. in the mid-west.
Ik ben net met een vaartje van 80mph naar huis gescheurd vanaf Pasadena, overdag is het net de A2 inderdaad.
Je mag daar 80mph?quote:Op dinsdag 14 november 2006 05:30 schreef Vampier het volgende:
Ik ben net met een vaartje van 80mph naar huis gescheurd vanaf Pasadena, overdag is het net de A2 inderdaad.
Oh, dat is niet zo moeilijk. Probeer jij maar eens met een TV die 5 weken oud is en dan defect raakt naar een electronica winkel te gaan in Nederland en binnen een half uur met een compleet nieuwe weer buiten te staan. In Nederland is het altijd moeilijk, moeilijk, terug naar fabriek, nee we kunnen em hier niet omruilen, etc, etc.quote:
Valt best mee. vanuit Eindhoven kan ik overal heel vlug zijn. Goede verbindingen naar allesquote:Op maandag 13 november 2006 04:20 schreef Vampier het volgende:
Tjah daar woon je dan in Nederland en je kunt geen kant meer uit,
Oh? Wie verbied dan die grote auto's? We hebben een zooi universiteiten bij de top 100 waarvan 2 in de top 15. Die schuld van gezinnen is een gemiddelde.. Overigens krijgen de gezinnen (of individu-en) in nederland gewoon hulp als ze dat accepterenquote:.alles wordt door de regering geblokkeerd. Grote autos moeten verboden worden, het onderwijs heeft steeds meer achterstand, meer en meer gezinnen bouwen een grote schuld op en gaan onder de armoede grens.
Uhm, de landen waarnaar ze vertrekken hebben dit allemaal slechter geregelt hoor.quote:Geen wonder dat meer en meer mensen uit dat land daar wegtrekken,
Je verward de regering met politieke partij-en. Overigens zit de US vol met dat soort one-issue partijen zoals de nsa die alleen maar de wapenwet wil behouden. Het is dan wel geen politieke partij zoals je ze in nederland ziet maar met het 2 partijen stelsel dat Amerika heeft ( jaja, iedereen mag meedoen maar het blijft een 2 partijen stelsel, de rest wordt van de kaart geblazen) kan je toch zeggen dat de US er FUCKING meer heeft van dat soort baggerquote:de regering wordt ook nog eens behuist door one issue partijen en partijen die meer denken in een soap serie te leven dan in de echte wereld.
Wat lul je nu:? Zelfs die mongool van een Phil weetikveel leek het even voor het zeggen te hebben. Jammer genoeg voor jou was het maar een eikel van de us televisie die wat blaat ovber aruba maar we hebben nog steeds geen lijk gevonden en DUS weten we niet eens of er wel een moordenaar IS btw.quote:Gutte gutte gut wat wordt Nederland toch niet bestuurd. Partijen die niet gekozen zijn tijdens de verkiezingen lijken het via de media voor het zeggen te hebben en schreeuwen moord en brand.
Vreemde is dat ik daar een artikel over gezien heb en als je alle internationals gaat bekijken die we hebben zijn het allemaal buitenlanders op top posities. Zoveel nederlanders lopen er niet rond. maa4 je hebt vast een lijstje van laten we zeggen 5 bedrijven waar de manager is vertrokken omdat ie het hier kut vind/vondquote:Top managers worden weggejagen uit de zakenwereld omdat er kamervragen gesteld worden over hun salaris van 250.000 euro per jaar.
Gelul, valt mee, je HOEFT GEEN BENZINE TE KOPEN en de volgende is zelfs lachwekkend te noemen. Cuba heeft een superieure zorgstel vergeleken met US.quote:Geld verdienen is verboden en de belasting blijft maar stijgen, je betaald je de pleuris voor een liter benzine en de ziekte zorg lijkt zo uit 1930 te komen.
Valt best mee. Maar jou kennende ben je gewoon een mongool (kaalkopke in jargon) die altijd zeurt.quote:Klantvriendelijkheid in de winkels is ver te zoeken.
Op welke punten gaan we dan achteruit?quote:Het leef niveau blijft zichtbaar kelderen en iedereen vindt het maar ok. Nog even en Nederland lijkt op een communistisch oostblokland.
Jongen, wat is jouw frustratie tov nederland ? je bent weg gegaan, begon binnen 1 week al topics te open over je heimwee en dat blijf je doen maar inmiddles in de vorm dat het hier zo kut is om jezelf aan te praten dat het daar zo goed is.quote:Blijf lekker slapen Nederland, jullie komen er wel.
Geen goed tegenargument, je geeft alleen een voorbeeld van de ander...quote:Wat lul je nu:? Zelfs die mongool van een Phil weetikveel leek het even voor het zeggen te hebben. Jammer genoeg voor jou was het maar een eikel van de us televisie die wat blaat ovber aruba maar we hebben nog steeds geen lijk gevonden en DUS weten we niet eens of er wel een moordenaar IS btw.
emmm, Ik kan tal van voorbeelden noemen van mensen bij wie gewoon iets kapot ging en binnen een week gewoon gratis een nieuwe kregen...Ik weet niet in wat voor bedrijven jij geweest bent maar waar ik kom word ik altijd gewoon normaal geholpenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef maartena het volgende:
[..]
Oh, dat is niet zo moeilijk. Probeer jij maar eens met een TV die 5 weken oud is en dan defect raakt naar een electronica winkel te gaan in Nederland en binnen een half uur met een compleet nieuwe weer buiten te staan. In Nederland is het altijd moeilijk, moeilijk, terug naar fabriek, nee we kunnen em hier niet omruilen, etc, etc.
Of probeer je kabelmaatschappij eens zo ver te krijgen dat ze gratis en voor niets je TV bekabeling BINNEN je huis te vervangen, inclusief afsplitsingen naar andere kamers om je een beter signaal te laten verkrijgen. Volgens mij gaat dat je bij UPC, Casema of Essent echt niet lukken. Sowieso, probeer in Nederland maar eens te regelen dat ze MORGEN bij je langskomen, en dan BUITEN kantooruren, zelfs op zondagen zodat je geen vrije dag hoeft te nemen en maar hopen dat ze ook daadwerkelijk langs komen....
Of probeer een warenhuis als V&D of Bijenkorf eens gratis en voor niets een product dat ze toevallig niet meer op voorraad hebben maar wel in een ander filiaal nog aanwezig is naar je huisadres te laten sturen. D.w.z, je betaald voor het product en alleen het product, en de verzendkosten van het andere filiaal naar je huis adres gaan op rekening van het warenhuis.
Er is aardig wat fout aan de Verenigde Staten. Maar klantenservice in Nederland is toch vaak van een bedroevend niveau vergeleken bij de VS.....![]()
Er is nogal een verschil tussen "binnen een week" en na vijf weken. In Nederland kun je meestal inderdaad de eerste week nog wel bij de winkel terecht, maar zodra de omruiltijd op de bon is verstreken (welke meestal nooit meer is dan 14 dagen) dan is het toch echt een zaakje van terug naar fabriek, moeilijk, moeilijk, etc, etc...quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:25 schreef Agiath het volgende:
emmm, Ik kan tal van voorbeelden noemen van mensen bij wie gewoon iets kapot ging en binnen een week gewoon gratis een nieuwe kregen...Ik weet niet in wat voor bedrijven jij geweest bent maar waar ik kom word ik altijd gewoon normaal geholpen
Nee. 65 mph op snelwegen binnen de steden, (soms op hele drukke stukken 55mph of 60mph zoals rond downtown LA) en buiten de steden is het 70mph.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:51 schreef Arcee het volgende:
Je mag daar 80mph?
Ach zo erg is 't hier ook niet. Met de huidige olieprijzen sukkel ik wel in 't rijtje mee met 120 en 100 en soms ook 80.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee. 65 mph op snelwegen binnen de steden, (soms op hele drukke stukken 55mph of 60mph zoals rond downtown LA) en buiten de steden is het 70mph.
Maar in California heb je geen NSB-camera's. Voor een snelheidsovertreding moet je staande worden gehouden door een agent langs de kant van de weg. Nu zijn er genoeg CHiP's op de snelwegen te vinden die achter een bosje staan met hun radar, maar je hebt dus geen zaken als traject controle, en flitskasten overal. Voor roodlicht heb je ze wel, maar niet voor snelheid.
En agenten hier doen ook niet echt moeilijk als je een keer 70 rijdt waar je maar 65 mag. Daar houden ze je echt niet voor aan..... de flitskasten zijn onverbiddelijk, zodra je iets te hard rijdt volgt een flits.
Gooi het in de groep... wat zit je allemaal zo dwars?quote:Op woensdag 15 november 2006 03:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
edit
Niet alleen die Pedo klukklukklan aanhanger.quote:Op woensdag 15 november 2006 05:38 schreef Schlumberger het volgende:
Treurige VamPier.
Ik deed niks.quote:Op woensdag 15 november 2006 05:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet alleen die Pedo klukklukklan aanhanger.![]()
Ik denk dat een aantal mensen ook zo posten om wat te provoceren, ik kan het mis hebben hoor maar dat is mijn gedachte.quote:
Het draaft wat door heb ik de indruk maar kan 't ook mis hebben.quote:Op woensdag 15 november 2006 06:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal mensen ook zo posten om wat te provoceren, ik kan het mis hebben hoor maar dat is mijn gedachte.
quote:Op woensdag 15 november 2006 06:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het draaft wat door heb ik de indruk maar kan 't ook mis hebben.![]()
Het valt me op dat uw mening een stuk genuanceerder is dan van andere mede USA gangers met de roots toch in dit kikkerland.quote:Op woensdag 15 november 2006 06:08 schreef popolon het volgende:
[..]Soms wel ja.
Maar zolang het bij dit blijft en niet lomp schelden vind ik het wel grappig om te volgen.
Elk land heeft z'n mooie en minder mooie dingen en daarbij komt dat ik geen hekel heb aan Nederland, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 15 november 2006 06:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het valt me op dat uw mening een stuk genuanceerder is dan van andere mede USA gangers met de roots toch in dit kikkerland.![]()
Volgens mij hebben we er juist een positieve draai aan gegeven.quote:Op woensdag 15 november 2006 06:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Elk land heeft z'n mooie en minder mooie dingen en daarbij komt dat ik geen hekel heb aan Nederland, integendeel zelfs.
Nu ben ik wel bang dat we dit topic de das om hebben gedaan met onze koffieleut..
Ah ok beste Vampier. U heeft toch nog enig gevoel voor humor overgehouden.quote:Op woensdag 15 november 2006 06:32 schreef Vampier het volgende:
draai om je oren verdien je ... jij schavuit!
Uit de link die je zelf gaf:quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:43 schreef StefanP het volgende:
Da's stukken beter dan in Nederland, niet? Als highschool dropout verdien je al meer dan een modaal Nederlands salarisMaar blijkbaar ben ik de enige hier die feiten op kan zoeken, en die niet blind afgaat op slinkse propaganda.
Dat is dus grofweg EUR15335,20 per jaar ofwel 1278 euro per maand. Dat is nog minder dan minimum loon in Nederland..... Waar haal jij in godesnaam vandaan dat een highschool dropout meer dan Nederlands modaal verdient????quote:High school dropouts earned an average of $19,169
Dat is dus 3400 euro bruto als je gestudeerd hebt of 1910 euro per maand als je "slechts" HBO hebt. Die 3400 is redelijk respectabel maar 1910 euro BRUTO voor een HBO afgestudeerde is water en brood.....quote:College graduates made an average of $51,554 in 2004, the most recent figures available, compared with $28,645 for adults with a high school diploma.
Tsja, in de VS moet je het doen met 90 dagen garantie. Heb je het apparaat langer dan dat dan kun je gewoon de volle mep reparatie kosten betalen of liever gewoon een nieuwe kopen. Gelukkig is er in Nederland een wet die de consument beschermt waardoor je binnen het jaar in ieder geval niets aan reparatie hoeft te betalen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef maartena het volgende:
Oh, dat is niet zo moeilijk. Probeer jij maar eens met een TV die 5 weken oud is en dan defect raakt naar een electronica winkel te gaan in Nederland en binnen een half uur met een compleet nieuwe weer buiten te staan. In Nederland is het altijd moeilijk, moeilijk, terug naar fabriek, nee we kunnen em hier niet omruilen, etc, etc.
En dan heb je afgerekend, maar dan moet je ook absoluut niet op zn hollands even je geld in je portomonee doen, op het bonnetje gluren en een goedemiddag wensen, want tegen die tijd word je door de kassiere aan de kant gedouwt zodat de volgende "koning" er bij kan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef maartena het volgende:
[..]
Of probeer je kabelmaatschappij eens zo ver te krijgen dat ze gratis en voor niets je TV bekabeling BINNEN je huis te vervangen, inclusief afsplitsingen naar andere kamers om je een beter signaal te laten verkrijgen. Volgens mij gaat dat je bij UPC, Casema of Essent echt niet lukken. Sowieso, probeer in Nederland maar eens te regelen dat ze MORGEN bij je langskomen, en dan BUITEN kantooruren, zelfs op zondagen zodat je geen vrije dag hoeft te nemen en maar hopen dat ze ook daadwerkelijk langs komen....
Of probeer een warenhuis als V&D of Bijenkorf eens gratis en voor niets een product dat ze toevallig niet meer op voorraad hebben maar wel in een ander filiaal nog aanwezig is naar je huisadres te laten sturen. D.w.z, je betaald voor het product en alleen het product, en de verzendkosten van het andere filiaal naar je huis adres gaan op rekening van het warenhuis.
Er is aardig wat fout aan de Verenigde Staten. Maar klantenservice in Nederland is toch vaak van een bedroevend niveau vergeleken bij de VS.....![]()
Binnen een jaar zijn ze verplicht in nederland het product te repareren of vervangen..quote:Op woensdag 15 november 2006 00:50 schreef maartena het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen "binnen een week" en na vijf weken. In Nederland kun je meestal inderdaad de eerste week nog wel bij de winkel terecht, maar zodra de omruiltijd op de bon is verstreken (welke meestal nooit meer is dan 14 dagen) dan is het toch echt een zaakje van terug naar fabriek, moeilijk, moeilijk, etc, etc...
BCC deed bij mij erg moeilijk toen ik daar in 2001 een defecte TV wilde retourneren na ong. 3 weken. Hier kon ik na 5 weken zonder gezeur van de de winkelketen gewoon nog terecht. In principe nemen ZIJ het probleem van naar de fabriek sturen op zich en geven ze jou gewoon een nieuwe.
Op de andere voorbeelden had je trouwens geen commentaar?
Ik kan je vertellen dat alle Maxeda winkels (Bijenkorf, V&D, Hema, Praxis, Dixons etc) kosteloos interfiliaal bestellen voor een klant.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:50 schreef maartena het volgende:
Op de andere voorbeelden had je trouwens geen commentaar?
En alweer een "Get your facts straight!" verhaal.....quote:Op woensdag 15 november 2006 00:55 schreef maartena het volgende:
En agenten hier doen ook niet echt moeilijk als je een keer 70 rijdt waar je maar 65 mag. Daar houden ze je echt niet voor aan..... de flitskasten zijn onverbiddelijk, zodra je iets te hard rijdt volgt een flits.
Dat hangt toch echt van de bedrijfscultuur af hoor. Ben zelfs in de US geweest, en de klantvriendelijkheid is daar zeker zeer goed, maar het is onzin om te stellen dat alle bedrijven in Nederland wat dat betreft klantonvriendelijker zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:00 schreef StefanP het volgende:
De klantvriendelijkheid in de VS is echt oneindig veel beter. Dat heeft niets meer met politiek te maken, maar het is wel een feit. Mijn bank hier werkt zich uit het zweet om me van dienst te zijn, ze bellen voor mij met allerhande bedrijven waar ik klachten over heb en hebben me onlangs nog 90$ teruggegeven voor transacties waar ik een jaar geleden per ongeluk voor moest betalen. In de winkels is iedereen supervriendelijk en de klant is altijd koning. Sorry, maar dit punt is niet betwistbaar. De klantenservice in NL komt er op een schaal van 1 tot 10 niet eens bij kijken, zo belabberd is die.
Het is Maartenaquote:Op woensdag 15 november 2006 15:15 schreef Croga het volgende:
Overigens is de opmerking "NSB-camera" al behoorlijk kansloos. Dit soort referenties wordt nogal vaak gebruikt door mensen die argumenten aandragen die geen enkele waarde hebben en zonder onderbouwing zijn.
Maar dan mag je het nog wel zelf komen ophalen, tegen eigen benzinekosten en eigen parkeerkosten.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:13 schreef Slarioux het volgende:
Ik kan je vertellen dat alle Maxeda winkels (Bijenkorf, V&D, Hema, Praxis, Dixons etc) kosteloos interfiliaal bestellen voor een klant.
Zit jou iets dwars jongen?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is Maartena
Nee hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar dan mag je het nog wel zelf komen ophalen, tegen eigen benzinekosten en eigen parkeerkosten.
Natuurlijk. Maar al met al werd ik in Nederland zo gemiddeld 1 of 2 keer per jaar wel eens verrast met een geheel geautomatiseerde brief met daarop een na-meet-correctie-reed-u-106-waar u 100 mag boete. Hier bekeuren ze daarvoor niet zo snel, een agent wacht wel tot er iemand met 130 voorbij komt knallen.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:15 schreef Croga het volgende:
En alweer een "Get your facts straight!" verhaal.....
Ja dat jij een parasiet bent.quote:
Ben benieuwd op dit 'nr. 163' wordt...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja dat jij een parasiet bent.
Valt tegen. Ik kwam een aantal jaren geleden al eens bij de V&D in Utrecht, om een bepaald keukenmeubeltje te halen. Er bleken geen dozen meer op voorraad te zijn. Ik vroeg ze of ze konden nagaan of het meubel wellicht in Amersfoort nog wel op voorraad was, maar (en ik quote) ik kreeg de reactie: "Nee, daar kunnen we niet aan beginnen".quote:
Open er een topic over ofzo, maar ga niet off-topic zitten vervelen hier.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja dat jij een parasiet bent.
V&D is gewoon een kutwinkel met een arrogante kutmentaliteit. Jarenlang hebben die nauwelijks concurrentie gehad dus hoefden ze ook niks aan klantvriendelijkheid te doen. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan IKEA... daar kun je op de site al zien wat wel en niet op voorraad is per filiaal... dat wordt per dag bijgewerkt. Schitterend systeem.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Valt tegen. Ik kwam een aantal jaren geleden al eens bij de V&D in Utrecht, om een bepaald keukenmeubeltje te halen. Er bleken geen dozen meer op voorraad te zijn. Ik vroeg ze of ze konden nagaan of het meubel wellicht in Amersfoort nog wel op voorraad was, maar (en ik quote) ik kreeg de reactie: "Nee, daar kunnen we niet aan beginnen".
Ik kreeg zelfs het telefoonnummer van het filiaal in Amersfoort niet mee, dus ik mocht zelf met mijn mobiel gaan uitpluizen wat het telefoonnummer was, en zelf bellen of ze er nog eentje hadden. Ik kreeg het filiaal Amersfoort aan de lijn, en vroeg of ze er eentje apart wilden zetten. Dit zouden ze wel doen, onder mijn naam. Kom ik daar een half uur later aan, hadden ze helemaal niets apart gezet en stonden ze ook niet meer in de winkel. Het is dat ik gigantisch kwaad werd en een manager erbij haalde die na lang zoeken er opeens nog eentje vond achter in het magazijn.....
Misschien dat dat nu allemaal beter is, maar zo rond 2000 was het schrikbarend onklantvriendelijk in de VS.
Ja maar, ja maar.. hij zit wel in de Steets he!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:44 schreef Jarno het volgende:
Dit is geloof ik wel een schoolvoorbeeld van een 'huilie-topic' he?
Je bedoelt... je bedoelt... DE JOENAAITED STEEDS OF DE VERENIGDE STATEN VAN DE AMERIKANEN?!?! Díe Steeds?!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. hij zit wel in de Steets he!
Ja, alleen leggen ze het probleem bij de klant neer. Het product repareren betekend over het algemeen dat je je TV een paar weken kwijt bent want die moeten ze dan weer terugsturen naar de fabriek voor reparatie. Ook bij vervanging en garantiegevallen worden producten als TV's vaak eerst terug gestuurd voordat een nieuwe wordt gegeven. De BCC had hier in ieder geval wel een handje van, die konden geen nieuw product geven voordat de fabrikant ook had geoordeeld dat het product inderdaad stuk was.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Binnen een jaar zijn ze verplicht in nederland het product te repareren of vervangen..
Eens.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:53 schreef Seneca het volgende:
In feite is Vampier natuurlijk niets meer of minder dan een landverrader.
Als het even minder gaat in zijn ogen, zet hij zich als Nederlander niet in voor zijn land om er wat aan te doen, maar naait hij er tussenuit, om vervolgens vanaf een in zijn ogen 'veilige' plek zijn beklag te doen. Dat is volgens mij ook de definitie van een lafaard.
Alle discussie over de US of Nederland ten spijt hoor, maar als je het allemaal zo goed weet, maar je hebt blijkbaar zelf niet de ballen om er wat aan te veranderen (je naait er liever tussenuit), dan moet je ook niet zeuren vanuit je prachtige United States, vind ik. De beste stuurlui staan aan wal, of in dit geval aan de overkant van de oceaan.
Dat verbaast me niets. Was Vendex niet overgenomen door een Amerikaans concern?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Valt tegen. Ik kwam een aantal jaren geleden al eens bij de V&D in Utrecht, om een bepaald keukenmeubeltje te halen. Er bleken geen dozen meer op voorraad te zijn. Ik vroeg ze of ze konden nagaan of het meubel wellicht in Amersfoort nog wel op voorraad was, maar (en ik quote) ik kreeg de reactie: "Nee, daar kunnen we niet aan beginnen".
Ik kreeg zelfs het telefoonnummer van het filiaal in Amersfoort niet mee, dus ik mocht zelf met mijn mobiel gaan uitpluizen wat het telefoonnummer was, en zelf bellen of ze er nog eentje hadden. Ik kreeg het filiaal Amersfoort aan de lijn, en vroeg of ze er eentje apart wilden zetten. Dit zouden ze wel doen, onder mijn naam. Kom ik daar een half uur later aan, hadden ze helemaal niets apart gezet en stonden ze ook niet meer in de winkel. Het is dat ik gigantisch kwaad werd en een manager erbij haalde die na lang zoeken er opeens nog eentje vond achter in het magazijn.....
Misschien dat dat nu allemaal beter is, maar zo rond 2000 was het schrikbarend onklantvriendelijk in de V&D
Ik begin het ook te geloven. Ik heb gehoord dat ze er zelfs geen negers en moslims hebben!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bedoelt... je bedoelt... DE JOENAAITED STEEDS OF DE VERENIGDE STATEN VAN DE AMERIKANEN?!?! Díe Steeds?!
Dèm. Ik heb gehoord dat het daar zo tof is dat je echt nooit meer aan Nederland terugdenkt. Zou dat waar zijn denk je?
Ik hoop dat je begrijpt dat er een verschil bestaat tussen een bon krijgen van een flitsapparaat en een staande houding van de politie vanwege verkeersgedrag.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar al met al werd ik in Nederland zo gemiddeld 1 of 2 keer per jaar wel eens verrast met een geheel geautomatiseerde brief met daarop een na-meet-correctie-reed-u-106-waar u 100 mag boete. Hier bekeuren ze daarvoor niet zo snel, een agent wacht wel tot er iemand met 130 voorbij komt knallen.
Wapens heeft er ook niemand en mensen zijn oprecht in je geinteresseerdquote:Op woensdag 15 november 2006 16:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik begin het ook te geloven. Ik heb gehoord dat ze er zelfs geen negers en moslims hebben!
Ik denk dan toch juist het tegenovergestelde. Emigreren (cq. landverraad...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:53 schreef Seneca het volgende:
Als het even minder gaat in zijn ogen, zet hij zich als Nederlander niet in voor zijn land om er wat aan te doen, maar naait hij er tussenuit, om vervolgens vanaf een in zijn ogen 'veilige' plek zijn beklag te doen. Dat is volgens mij ook de definitie van een lafaard.
Alle discussie over de US of Nederland ten spijt hoor, maar als je het allemaal zo goed weet, maar je hebt blijkbaar zelf niet de ballen om er wat aan te veranderen (je naait er liever tussenuit), dan moet je ook niet zeuren vanuit je prachtige United States, vind ik. De beste stuurlui staan aan wal, of in dit geval aan de overkant van de oceaan.
Je opa was fout in de oorlog en je woont naast een land vol met nazis.quote:In feite is Vampier natuurlijk niets meer of minder dan een landverrader.
hehquote:Op woensdag 15 november 2006 16:16 schreef Vampier het volgende:
Je opa was fout in de oorlog en je woont naast een land vol met nazis.
Naar Amerika natuurlijk!quote:Op woensdag 15 november 2006 17:06 schreef dialMforMonkey het volgende:
Waar gaat het toch heen met de wereld![]()
Ik maak dit argument trouwens ook wel eens voor mensen die weer eens wat te schelden hebben over de VS, zelf nog nooit in het land zijn geweest, en wat de media hen verteld voor zoete koek slikken. Het is makkelijk zeuren over een ander land op zo'n manier.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:53 schreef Seneca het volgende:
De KKK hing tot de jaren 60 negers op in bomen en elke amerikaan buiten de grote steden is homofoob of streng christelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:16 schreef Vampier het volgende:
wat een non argumenten van Toffe_Ellende
[..]
Waarom heb ik hier dan meer plezier dan ik ooit in Nederland kan hebben gehad? Hoe kan het zijn dat Maarten, StefanP,Popolon en ik hier nog steeds vrolijk wonen? Wat een dikke BS dude.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:31 schreef Slarioux het volgende:
En het mooiste is nog, al die kulredenen die ze hadden om naar de states te verhuizen, zijn door FOK!kers, of all people, in 200 replies tot nul gereduceerd.
Kan je nagaan hoe goed ze er over hebben nagedacht
Dus je vindt alle Turkse en Marokkaanse immigranten lafaards?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:53 schreef Seneca het volgende:
Nee dat vind jij alleen.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:56 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Dus je vindt alle Turkse en Marokkaanse immigranten lafaards?
Zeg vampierella, laat mij er even buiten ja.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:54 schreef Vampier het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier dan meer plezier dan ik ooit in Nederland kan hebben gehad? Hoe kan het zijn dat Maarten, StefanP,Popolon en ik hier nog steeds vrolijk wonen? Wat een dikke BS dude.
Onzin. Je bent in de war met Nederland, waar je als een gek je eigen spullen mag inpakken bij de supermarkt omdat de hondsbrutale cassiere je na 2 seconden al geen blik waardig meer gunt, en er totaal geen ruimte of tijd is om je spullen fatsoenlijk in te pakken.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dan heb je afgerekend, maar dan moet je ook absoluut niet op zn hollands even je geld in je portomonee doen, op het bonnetje gluren en een goedemiddag wensen, want tegen die tijd word je door de kassiere aan de kant gedouwt zodat de volgende "koning" er bij kan.
Klantvriendelijkheid van de bedrijven is misschien aanwezig, maar van de mensen zeker niet meer dan hier.
Je hebt gelijk, ik heb me vergist.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:54 schreef Vampier het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier dan meer plezier dan ik ooit in Nederland kan hebben gehad? Hoe kan het zijn dat Maarten, StefanP,Popolon en ik hier nog steeds vrolijk wonen? Wat een dikke BS dude.
Je reinste stierenstront, zoals ik al eerder uitlegde. Maar jullie vallen steeds terug op drogredenen - ik vermoed dat daar toch iets van jaloezie in zit hoor...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:53 schreef Seneca het volgende:
Kerel, ik ben hier op eigen initiatief heengekomen, in plaats van als een schoothondje met mijn vrouw. Niet dat daar iets mis mee is, zie Popolon die gelukkig veel humor en relativeringsvermogen heeft, maar jij doet alsof ik geen flauw benul heb wat de VS is en op 60m2 leef. Ik heb meer moeten regelen en doen dan jij je waarschijnlijk kan inbeelden, en heb heel bewust de stap genomen om naar de VS te gaan in plaats van "oh, je wilt terug naar de VS? Dan ga ik wel mee, we zien wel." In mijn ogen is de VS het ideale land, ik ben echt niet over een nachtje ijs gegaan en werk er al sinds mijn 12e toen ik 10 jaar op de Antillen woonde, op een Amerikaans-georienteerd eiland, naar toe. Daar staat het iedereen vrij in om het er neens mee te zijn maar dergelijke "roze bril" opmerkingen als hierboven ben ik niet van gediend.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:30 schreef maartena het volgende:
Er is overigens zat mis met de VS, en anders dan StefanP die zijn roze bril nog opheeft heb ik er geen enkel probleem mee om dat te bevestigen.
Jahoor, mijn opa was fout in de oorlog. Heeft Duitsland verlaten omdat Polen weggepest werden, durfde als één van de weinigen in zijn regio ná de oorlog tegen de katholieke kerk in te gaan. Bovendien waren mijn beide opa's mijnwerkers, maw.. dankzij hen is Nederland uberhaupt economisch zo sterk geworden.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:16 schreef Vampier het volgende:
wat een non argumenten van Toffe_Ellende
[..]
Sorry ik dacht dat jij happy was in de VS.... nouw dan nietquote:Op woensdag 15 november 2006 18:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Zeg vampierella, laat mij er even buiten ja.
Ik heb weinig zin om mee te doen aan dat geslinger met modder van beide kanten.
Ik lurk wel.
dit is geen discussie meer.. dit is gewoon een dikke troll flame die helemaal nergens meer over gaat.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb me vergist.
Je bent gewoon te dom om een fatsoenlijke discussie te voeren. Vergeef me mijn aannames, MaartenA, stefanP en popolon (x?). Vampier is niet zo goed met woorden, blijkt nu.
Mooi dan hebben die jou ook op hun radar scherm, met een beetje geluk laten ze je niet meer het land in als je terug probeert te vliegen. Want als jij dit serieus naar Busch hebt gestuurd,ben je opgenomen in Homeland security (Das engels voor stasi, Staats Sicherheidsdienst van de DDR)quote:Op maandag 13 november 2006 04:40 schreef Vampier het volgende:
Embrionic ik woon hier alweer 4 jaar... en ben niet meer terug geweest in Nederland. Binnenkort toch maar weer eens doen.
[..]
Deze brief heb ik naar Bush gestuurd, hopelijk wordt dit erdoor geduwd zodat ik in Nederland mezelf kan verdedigen tegen het criminele tuig dat het niet zo opheeft met de glorieuze Amerikaan.
voor jouw informatie dat zijn jullie buren... de US is de grootste freedom fighter van deze planeet. Sorry dat je die Islamitische BS propagande geloofd.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:52 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Mooi dan hebben die jou ook op hun radar scherm, met een beetje geluk laten ze je niet meer het land in als je terug probeert te vliegen. Want als jij dit serieus naar Busch hebt gestuurd,ben je opgenomen in Homeland security (Das engels voor stasi, Staats Sicherheidsdienst van de DDR)
jij bent ook niet vrij van propaganda geloof ik. Je trapt in die bullshit van de Bushbende.. als ze echt freedomfighters waren dan hadden we allang de situatie in Israel opgelost, dan was het Noord-Koreaanse volk vrij en dan zou de Dalai Lama nog echt iets te zeggen hebben...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:10 schreef Vampier het volgende:
[..]
voor jouw informatie dat zijn jullie buren... de US is de grootste freedom fighter van deze planeet. Sorry dat je die Islamitische BS propagande geloofd.
LOLquote:Op woensdag 15 november 2006 21:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
jij bent ook niet vrij van propaganda geloof ik. Je trapt in die bullshit van de Bushbende.. als ze echt freedomfighters waren dan hadden we allang de situatie in Israel opgelost, dan was het Noord-Koreaanse volk vrij en dan zou de Dalai Lama nog echt iets te zeggen hebben...
Ik rook niet, jammer dat je die indruk krijgt. Heb het niet zo goed gevolgd maar waar doel je precies op?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:15 schreef Vampier het volgende:
[..]
LOLriiiiiiiiiiiiight.... heb je de verkiezingen van verlede week gevolgd of lag je stoned op de bank?
Goed dan ben je sloom van begrip.... jij hebt zeker het Nederlands school systeem gevolgd?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik rook niet, jammer dat je die indruk krijgt. Heb het niet zo goed gevolgd maar waar doel je precies op?
Blijven we laf op de man spelen of ga je me eindelijk vertellen wat je bedoelt, want je bazelt iets en dan moet ik maar uitvinden wat jij mij probeert duidelijk te maken?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef Vampier het volgende:
[..]
Goed dan ben je sloom van begrip.... jij hebt zeker het Nederlands school systeem gevolgd?
Jij ook.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef Vampier het volgende:
Goed dan ben je sloom van begrip.... jij hebt zeker het Nederlands school systeem gevolgd?
oegah boegah... mumblah bloo bloo huuuhuuu. ok?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Blijven we laf op de man spelen of ga je me eindelijk vertellen wat je bedoelt, want je bazelt iets en dan moet ik maar uitvinden wat jij mij probeert duidelijk te maken?
Wat is er tijdens de verkiezingen van vorige week voorgevallen dat betrekking heeft op het begrip Freedom Fighten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |