quote:Op maandag 13 november 2006 09:12 schreef cafca het volgende:
Janse Bagge Band - Sollicitere
* cafca heeft het singletje nog thuisliggen
quote:Op maandag 13 november 2006 09:29 schreef cafca het volgende:
Ook niet. Helpt het als ik zeg dat de banteng verwant is aan de Gaur?
quote:De banteng is een wilduit de bossen van Zuidoost-Azië.
is een gedomesticeerde vorm van deze soort. Verwilderde
leven in het Noordelijk Territorium in Australië. Alhoewel voorheen werd gedacht dat bantengs nauw verwant zijn aan de gaur, wordt er tegenwoordig gedacht dat ze nauwer verwant zijn aan het huis-
. Ze kunnen makkelijk kruisen met huis-
, en krijgen vruchtbare nakomelingen.
Nee, maar je komt wel meer in de buurt kwa formaat....quote:Op maandag 13 november 2006 09:36 schreef liefie_ het volgende:
nee het huis kat kan niet.....
een hert dan?
hoewel ik niet zie wat een huishert dan moet zijn maar toch
quote:De banteng wordt 180 tot 225 centimeter lang en 160 centimeter hoog. De staart wordt 65 tot 70 centimeter lang. Bantengs worden 400 tot 900 kilogram zwaar. De eilandvormen zijn lichter van kleur. De banteng kent seksueel dimorfisme: volwassenzijn veel donkerder van kleur dan de vrouwtjes. Een volwassen
heeft een kastanjebruine (vastelandvorm) tot bruinzwarte (eilandvormen) vacht, terwijl jonge
en
een roodbruine vacht hebben. Alle bantengs hebben witte poten, een witte snuit, witte plekken op de romp en witte vlekken boven de ogen.
RoofingBurner +1quote:Op maandag 13 november 2006 09:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Een of andere rundersoort?
flinke hond, van 180cm hoog en 400-900 kgquote:Op maandag 13 november 2006 09:45 schreef liefie_ het volgende:
een hond?
ik ben een vrouwquote:Op maandag 13 november 2006 09:46 schreef cafca het volgende:
[..]
flinke hond, van 180cm hoog en 400-900 kg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |