correctie! (hier was ik best snel bij)quote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Budweiser?
Lijkt me niet.quote:Op maandag 13 november 2006 11:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik reken het goed. Het antwoord is eigenlijk Anheuser-Busch, de moederonderneming van het merk Budweiser.
Yurithemaster +1
Uhm.. dat blijkt inderdaad de grootste te zijn, ze hebben Anheuser Busch afgelost met hun merk Budweiser. Voorheen stond het bekend als Interbrew, bekend van onder meer Oranjeboomquote:Op maandag 13 november 2006 11:40 schreef Etcetera het volgende:
inbev
er is al 's een vraag over geweest, sindsdien ken ik interbrew als inbevquote:Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef macondo het volgende:
[..]
edit: wel knap, want niemand kent het bedrijf Inbev eigenlijk onder deze naam![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 11:54 schreef cafca het volgende:
Ah, dus de eertse vrouwelijke studente is gesjeesd?
Zie je wel dat ze vrouwen niet moeten laten studeren?
quote:(Keulen, 5 november 1607 – Wieuwerd, 4 dan wel 14 mei 1678) was de zeer begaafde dochter van Frederik van Schurman en Eva van de Harf die zich later ontwikkelde tot geleerde, dichteres en kunstenares.
verrekquote:Op maandag 13 november 2006 12:10 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
De Darter had dit ook volgens mij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |